avond kokkie weer veilig thuis iddquote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
goedenavond dames iedereen weer veilig thuis
Laura mocht twee mensen uit kiezen om mee te gaan eten ze koos Alex en Mo, ze gingen eten in de geheime kamer (die van Maik en Jurien) terwijl ze daar zaten kreeg de rest te horen een suprise party te organiseren voor Laura, ze kregen een beetje wijn, bier en muziek. om 1 uur onze tijd kreeg Laura haar kado, een doos vol briefen foto's en spulletjes van thuis. Zij huilen Mo huilen.. ze had daarvoor trouwens zelf voorgesteld aan Alex om samen te slapen dus dat gebeurde na het shownieuws als altijd ook... Flip sliep toen in Laura's bedquote:Op zondag 27 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Haai allemaal,
ik vraag het maar even hier, in updates en streamverslagen staat niet veel.
Laura was jarig en heeft gegeten en gevierd (gisteravond heel klein stukje gezien)
meer niet gebeurd?
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Haai allemaal,
ik vraag het maar even hier, in updates en streamverslagen staat niet veel.
Laura was jarig en heeft gegeten en gevierd (gisteravond heel klein stukje gezien)
meer niet gebeurd?
yep, even m'n leven bijgewerkt/ingehaaldquote:Op zondag 27 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
goedenavond dames iedereen weer veilig thuis
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, even m'n leven bijgewerkt/ingehaald
jesje, heel veel sterktequote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik trek het echt niet langer sorry mensen!
ik ben er van tussen![]()
![]()
![]()
sterkte met het ruggetje.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
Succes met de rug!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
Jah dat was gisteren, maar ze dachten aan een vervolg vandaag (is ze tenslotte echt jarig) maar nu gaan ze geloof ik de mannen masseren..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
weet iemand of er bij de buren vanavond een feestje is? Ik lees in de cos over kinderfeestjes enzo. Maar was dat niet gisteren?
zal Lau leuk vinden, die houd niet van masseren.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah dat was gisteren, maar ze dachten aan een vervolg vandaag (is ze tenslotte echt jarig) maar nu gaan ze geloof ik de mannen masseren..
Ze houd niet van gemasseerd worden, nu geeft ze de masage..quote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal Lau leuk vinden, die houd niet van masseren.
lau noemt dat kriebelenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal Lau leuk vinden, die houd niet van masseren.
dacht geven ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze houd niet van gemasseerd worden, nu geeft ze de masage..
Kudo's! Jij hebt een levenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben vanmiddag een gaaf feestje gehad. Vrienden van ons waren beide jarig, Hebben midden in het bos een kroegje met terras en grote speeltuin afgehuurd. Was errug gezellig!
jaaaaaa, ben sinds vrijdagnacht streamloos geweest, tot een half uurtje geleden, en nog NIKS gemistquote:
psies! U = goedgekeurdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaaaa, ben sinds vrijdagnacht streamloos geweest, tot een half uurtje geleden, en nog NIKS gemist
heb jij ws een mooiere bos haar dan zulliequote:Op zondag 27 maart 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
overigens Bommie, die SST_Cynthia heeft mij ook geblocked op de Twittert. En ik heb geen verkeerd woord tegen het mens gezegd........ echt een kudt
rustig blijven ademen bomquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
COS!![]()
![]()
![]()
Niet de slowchat verneuken met die armoedige kudtstreams![]()
Ik kan er gewoon niet lamger dan 5 minuten meer naar kijken en dan wil ik alweer iets doodmaken![]()
Heb 5-6 weken hoop gehouden maar dit is by far de slechtste rls die er ooit is gemaakt![]()
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag ?
Lekker met de kinderen naar buiten geweest en spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag Bom?
het was ook wel ontzettund lekker weer vandaagquote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker met de kinderen naar buiten geweest en spelen
hier ook het regende de hele dagquote:Op zondag 27 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het was ook wel ontzettund lekker weer vandaag![]()
![]()
goed voor de plantjesquote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier ook het regende de hele dag![]()
![]()
![]()
(werd bollokus weer blij van )
oh, hier eens een keer niet in het weekend, volop zon, de hele dag, en behoorlijke temp in het zonnetje!!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier ook het regende de hele dag![]()
![]()
![]()
(werd bollokus weer blij van )
ik zag het jaquote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
Ohw en nu komen er allemaal mongolen in mijn timeline verhaal halen![]()
Zelfs 1 met wel 1 hele volger
mij maakt het niks uit of het doordeweeks of in het weekend mooi/slecht weer is!quote:Op zondag 27 maart 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, hier eens een keer niet in het weekend, volop zon, de hele dag, en behoorlijke temp in het zonnetje!!
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:53 schreef pietpaniek het volgende:
Weer was vandaag helemaaaaaaal topgister was het
dat doe je ook als je volgers hebt. Volg je daarentegen mensen dan vaar je je eigen koers niet meerquote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ben geen volger ik vaar mijn eige koers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |