Toevallig hadden we het er deze week nog over dat Nederland wel steeds meer geiten heeft (met name door de toegenomen populariteit van geitenkaas!), maar dat geit op het menu nog altijd ontbreekt. Zou je het bij de slager kunnen bestellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Leuk met foto's en hoe wonderlijk goed geit kan smaken dus!
Een soort vergeten groente vlees, want je ziet het bijna nergens op de kaart staan.
Iedere turkse slager kan het je iig leveren, normale slager vermoed ik ook wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toevallig hadden we het er deze week nog over dat Nederland wel steeds meer geiten heeft (met name door de toegenomen populariteit van geitenkaas!), maar dat geit op het menu nog altijd ontbreekt. Zou je het bij de slager kunnen bestellen?
Ja, ik vind het namelijk ook goed, maar echt uniek is het natuurlijk niet meer. De sushi tentjes springen landelijk, geloof ik, als paddestoelen uit de grond. Een aantal jaar geleden waren dat de wok tentjes. Die hebben het nu zwaar. Maar het eten is er lekker, bediening vriendelijk en snel en de inrichting is ook goed. Daarom heb ik geen negatieve punten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Nog steeds een goed? Ik lees namelijk helemaal geen negatieve punten in je review...
De porties zijn niet groot, en dit is het grootste menu, met een extra kaasgang. En zijn kleinere menus en je kan ook a la carte eten natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Klinkt allemaal erg lekker Piet. Wel inderdaad erg veel. 8 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Misschien wel te veel voor kleine eters als wij.![]()
Als we ooit in die buurt zijn zullen we zeker er een bezoek aan brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh je bent best nog wel een visliefhebberquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Alleen het eerste gerechtje vond ik niet goed. Gefrituurde zalm
Ja ik hou wel van sashimi (rauwe versche vis) (dan dus wel zalm) vind coquilles en kreeft heerlijk, botervis was ook prima in een heel lekker sausje.
Vissoep was goed op smaak, en de stukken zalm die er in zaten heb ik dus niet opgegeten
Vooral alle bereidingen van zalm, garnalen en mosselen ben ik niet van, dit dus wel.
Ken ik niet (genant smiley), als het kwalitatief maar iets weg heeft van Beluga ga je een fantastische lunch tegemoetquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef golfer het volgende:
Volgende week staat er een lunch bij sterrenrestaurant Toine Hermsen in Maastricht op de planning.
Restaurantweek is toch pas eind september, of ben ik nu in de war?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk Piet! Hier zouden wij in de restaurantweek vorige keer heen gaan, maar vanwege volgeboekte agenda (eigen agenda) toch maar afgezegd...wil er zeker nog eens eten
Dat is wel twee keer per jaar. In maart was er ook een restaurantweek.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Restaurantweek is toch pas eind september, of ben ik nu in de war?
Volgens mij is ze niet in de war? Ze zegt alleen dat ze er bij de vorige editie van de restaurantweek hadden willen eten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat motorbloempje in de war was met Zutphen culinair, dat was een week eerder.
Klopt, ik lees verkeerdquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet in de war? Ze zegt alleen dat ze er bij de vorige editie van de restaurantweek hadden willen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |