tuurlijk issie populair ! he's the best! hij speelt tenminste en is niet vals en gemeen , het belangrijkste dusquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaal maar leuk dat ie zo populair is hier op FOK!
Mag Alex straks in het midden liggen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet meer dan normaal maar leuk dat ie zo populair is hier op FOK!
heeft heul niks te maken met het feit dat we het een lekker ding vinden hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Voor fakking eenzeshondertmiljoenste procent!quote:
Ligt het aan mij is iedereen hier goedgelovig.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Alles voor de streamerssssssquote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef marky het volgende:
Tja die zoentjes tussen Laura en Alex tja... Laura kijkt daarna altijd een beetje van... moet dat nou
wromquote:Op zondag 27 maart 2011 00:14 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ligt het aan mij is iedereen hier goedgelovig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |