alsof dat nog wat uit maaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fenneke in tha house, sorry dat ik je man zo leuk vindt... don't be afraid, ben getrouwd
Doen we morgen ff!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kan jij regelen dat ze een geverifeerd account krijgt? ( of hoe noem je dat )
Dan is het toch goed dat ze voor een gnoom gekozen heeft? Bij Harry Potter hebben die ook de meeste centjes!quote:
ja vreemd he, een miljonairesse die forumt ;pquote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Stability het volgende:
fenneke, ik heb echt respect voor jullie, dat jullie zo gewoon zijn gebleven ondanks zoveel geld !!! love u !!!
De beste manier tegen een kater is een poes!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
De beste manier tegen een kater is water en alcohol om en om
Ja, dat is zeker fantastisch!! Dank voor ieders support!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:05 schreef suzi1 het volgende:
moet toch geweldig zijn om te lezen dat je man zoveel fans (aanbidders) heeft
Maar die krijsen dan zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De beste manier tegen een kater is een poes!
duh, ik bedoelde mijn uitsprakenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee geloof ik ook niet, Geer weet heel goed wat ie thuis heeft zitten
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:10 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker fantastisch!! Dank voor ieders support!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |