Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
post ik al lang genoeg leuk meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, dan doen we het algemener:
Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Post je langere tijd leuk mee, kijk dan iemand met Wikikennis aan, om te kijken of er ruimte voor je is, door iemand die al langere tijd niet meer heeft gepost uit de OP te halen.
Over een maand welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
post ik al lang genoeg leuk mee
ja, het is wel errug betrekkelijk hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
post ik al lang genoeg leuk mee
Ah okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
En quv is een typo, die ik niet snel genoeg kon editten omdat FOK! even haperde.
Nee, duidelijke regels vind ikpersoonlijk beter. Ander wordt het WEER arbitrairquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Post je langere tijd leuk mee, kijk dan iemand met Wikikennis aan, om te kijken of er ruimte voor je is, door iemand die al langere tijd niet meer heeft gepost uit de OP te halen.
Koen ik ben aangeschoten en ik snap heel jouw zin nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Ook maar als regel toevoegen dat er geen mensen onaantastbaar zijn, die ook al posten ze nooit toch blijven staan
denk dat tips en suggestisch toch wel gewenst zijn, of je nou wel of niet lang meepost..? (kan er naast zitten)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, duidelijke regels vind ikpersoonlijk beter. Ander wordt het WEER arbitrair
Maar misschien post ik nog niet lang genoeg om er iets over te mogen zeggen
quote:In de KSC is iedereen welkom. Helaas passen er bij voorkeur hooguit maar 40 UI's in de OP, waardoor niet iedereen die een keer meepost erin kan. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je, door iemand die langere tijd niet heeft gepost, eruit te halen.
er stonden wat gasten tussen die nooit posten en als je zei dat die er wel uit konden werd je kop eraf gehaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koen ik ben aangeschoten en ik snap heel jouw zin niet
dit wordt nog een hele leuke avond!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Koen ik ben aangeschoten en ik snap heel jouw zin niet
Laat meer ruimte voor discussie dan een vaste tijdslimietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Sebasser dan??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Ook maar als regel toevoegen dat er geen mensen onaantastbaar zijn, die ook al posten ze nooit toch blijven staan
ok dit is wat duidelijker taalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er stonden wat gasten tussen die nooit posten en als je zei dat die er wel uit konden werd je kop eraf gehakt
Oneens zie eerder post in dit topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef DaMart het volgende:
Ik ben het overigens ook wel met Fles eens dat criteria veel te formeel wordt, daarom een iets algemenere tekst:
[..]
Dronken C_A is altijd leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef babybel het volgende:
[..]
dit wordt nog een hele leuke avond!
Ik probeerde het idd wat omfloerster te zeggen tegen je jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dit is wat duidelijker taal
het slaat gewoon nergens op. Ik zie stationsnaambordjesschieten ook niet Olympisch worden op afzienbare termijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 maart 2011 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Paardensport
[/quote
Leuk juist![]()
![]()
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Laat meer ruimte voor discussie dan een vaste tijdslimiet
Dat horen meisjes van 14 nog niet te zeggenquote:
Zeg ik wel vakerquote:
iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijn.
Nooit paardgereden zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het slaat gewoon nergens op. Ik zie stationsnaambordjesschieten ook niet Olympisch worden op afzienbare termijn.
Gast... ik wil je niet laten schrikken, maar dat was het standaard woord in groep 6 alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat horen meisjes van 14 nog niet te zeggen
Ik meld me aan voor de feestcommissiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon helemaal weglaten. Volgens mij zijn we nu een mug aan het opblazen tot olifantenproporties... blijft de discussie zich herhalen, dan maken we de OP alsnog weer leeg. Maar dit wordt een beetje zonde van de tijd zo, het is net alsof we statuten voor de KSC aan het vaststellen zijn.
dat viel me ook al opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zegt best goeie dingen hoor, vaak
Eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik doe mee met het feessiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor de feestcommissie
Regel jij de borrel na de Algemene Ledenvergadering?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik meld me aan voor de feestcommissie
Ik gein maar wat hoor..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast... ik wil je niet laten schrikken, maar dat was het standaard woord in groep 6 al
Je wilt discussies vermijden zeg je, als je geen tijd vermeld vinden er vast een aantal dat een week al lang is .......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik regel ze allebei welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regel jij de borrel na de Algemene Ledenvergadering?.
Jij bent voorstanden van een UI-loze, dat weet ik wel..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
18 Juniquote:
Nonsensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat horen meisjes van 14 nog niet te zeggen
even verassen met stevige rock? wordt ze wel wat meer wakker, gaat ze vast terug naar beneden en slaapt ze nog niet!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
M'n moeder vind het niet zo leuk dat er nog muziek aanstaat als ze wil slapen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, want in groep 5 was het 'motherfucker'quote:
Doe niet zo aangebrand, ik was niet serieus bezigquote:
weet je al wanneer jouw BBQ isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb tot 20 mei om te beslissen he
Chop Suey, Tonight We Feel Alive, Ride The Lightning, etc.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef babybel het volgende:
[..]
even verassen met stevige rock? wordt ze wel wat meer wakker, gaat ze vast terug naar beneden en slaapt ze nog niet!
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chop Suey, Tonight We Feel Alive, Ride The Lightning, etc.....
Als je serieus bezig bent hoor je ook niet op Fok te zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe niet zo aangebrand, ik was niet serieus bezig
Strenge criteria past ook helemaal niet bij de KSC. Dus ik vind het wel klaar zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je wilt discussies vermijden zeg je, als je geen tijd vermeld vinden er vast een aantal dat een week al lang is .......![]()
De regeltjes zelf vind ik niet boeiend, als ze er voor zorgen dat jij je niet ergert aan discussies zodat je de Ui's er weer uit gaat halen vind ik het prima
Toch maar koptelefoonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef babybel het volgende:
[..]
preciesdie gaat dus echt nog niet slapen
En alleen al daarom moet die OP gewoon helemaal leeg. Anders zitten we eerst maanden te zaniken over de criteria, en moet er gestemd worden om die vast te stellen. Dan krijg je weer het gezeik over wie er al of niet stemgerechtigd zijn etc. Willen we dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ALS ze terugkomen moeten er duidelijke regels zijn ander hou je die discussie voor altijd.
OK, dan zien we de UI's welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strenge criteria past ook helemaal niet bij de KSC. Dus ik vind het wel klaar zo.
iets met criteria die eigenlijk al beslist zijn vanavond... iets met "wat is het probleem"?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alleen al daarom moet die OP gewoon helemaal leeg. Anders zitten we eerst maanden te zaniken over de criteria, en moet er gestemd worden om die vast te stellen. Dan krijg je weer het gezeik over wie er al of niet stemgerechtigd zijn etc. Willen we dat?
hmmmmquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm
2 zaterdagen achter elkaar recht lullen hier wordt lastig
Het is probleem is alleen dat als je hem leeghaalt, daar dus weer weerstand tegen komt... we zijn nu weer terug naar hoe het was, en leeghalen kan altijd nog natuurlijk... je kunt nooit iedereen tevreden houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En alleen al daarom moet die OP gewoon helemaal leeg. Anders zitten we eerst maanden te zaniken over de criteria, en moet er gestemd worden om die vast te stellen. Dan krijg je weer het gezeik over wie er al of niet stemgerechtigd zijn etc. Willen we dat?
OP niet gezien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, dan zien we de UI's wel![]()
![]()
weer verschijnen
criteria zijn voor homo's.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef babybel het volgende:
[..]
iets met criteria die eigenlijk al beslist zijn vanavond... iets met "wat is het probleem"?
amenquote:
ja, van zanikfiguren die zoiets belangrijk vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is probleem is alleen dat als je hem leeghaalt, daar dus weer weerstand tegen komt...
Daarom zijn er ook geen criteria, dat past echt niet bij de geest van de KSC, daarin had je helemaal gelijk en daarin draafden we behoorlijk door. Een algemene opmerking zoals nu kan geen kwaad, want die leest toch niemandquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb tot 20 mei om te beslissen he
quote:
DORSTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook geen criteria, dat past echt niet bij de geest van de KSC, daarin had je helemaal gelijk en daarin draafden we behoorlijk door. Een algemene opmerking zoals nu kan geen kwaad, want die leest toch niemand.
of gewoon omdat het geinig is? leuk dat je al min of meer voorgesteld bent voor een nieuw lid die de OP voor de eerste keer leest?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, van zanikfiguren die zoiets belangrijk vinden![]()
"Huu mijn UI staat in de OP van KSC"
-"WHooot mag ik je aanraken? "
kap met die onzin.
Maar... Jij bent ook vet cool enzo... *raakt fles aan*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, van zanikfiguren die zoiets belangrijk vinden![]()
"Huu mijn UI staat in de OP van KSC"
-"WHooot mag ik je aanraken? "
kap met die onzin.
Liveverslagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef OA het volgende:
Om even de vraag uit het vorige topic te beantwoorden...
Wat doe ik in Londen? Stedentrip![]()
Wat doe ik hier? Foto in crewtopic posten van de demonstraties hier.
* RockNijntje gooit weer bier naar Fles z'n kopquote:
Je doet maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... Jij bent ook vet cool enzo... *raakt fles aan*
Dankquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef OA het volgende:
Om even de vraag uit het vorige topic te beantwoorden...
Wat doe ik in Londen? Stedentrip![]()
Wat doe ik hier? Foto in crewtopic posten van de demonstraties hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |