Hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Laatste lolcat en dan vind ik de discussie wel weer genoeg geweest
[ afbeelding ]
The cuteness
Doe mij die maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Laatste lolcat en dan vind ik de discussie wel weer genoeg geweest
[ afbeelding ]
The cuteness
discussie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe mij die maar![]()
wélke discussie
quote:
Neuh, ik zit hier als KSC-user die probeert mee te denken over een oplossing om deze discussie nou eindelijk eens te stoppenquote:
Heb je het inmiddels al gefixt ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik zit hier als KSC-user die probeert mee te denken over een oplossing om deze discussie nou eindelijk eens te stoppen.
ik wil ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Heerlijk ik ben opgestaan want ik moest naar de wc, en zit nu aan een nieuw glas honingrum
Daarstraks viel FOK ook even helemaal uit, was maar voor 10 - 20 seconden, daarna was alles weer sneller en werkte ook de autoupdate weerquote:
Ik heb dat irritante gebeuren vrijwel direct uitgeschakeld. Rete irritant vind ik dat. Wil je een topic openen, refresht hij snel waardoor je in een ander topic komtquote:
Wat is [quv]?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, dan doen we het algemener:
Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Post je langere tijd leuk mee, kijk dan iemand met Wikikennis aan, om te kijken of er ruimte voor je is, door iemand die al langere tijd niet meer heeft gepost uit de OP te halen.
maar dat ge-F5 vind ik ook niksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat irritante gebeuren vrijwel direct uitgeschakeld. Rete irritant vind ik dat. Wil je een topic openen, refresht hij snel waardoor je in een ander topic komt
De normale orangequote:
goede regelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, dan doen we het algemener:
Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Post je langere tijd leuk mee, kijk dan iemand met Wikikennis aan, om te kijken of er ruimte voor je is, door iemand die al langere tijd niet meer heeft gepost uit de OP te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |