quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
kom lau dat mes kan dieper
[ afbeelding ]
les 1. mensen brengen eten naar de mond en varkens gaan met hun bek naar het eten....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog even dit: Gooise etiquette:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
les 2: niet van het mes etenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
les 1. mensen brengen eten naar de mond en varkens gaan met hun bek naar het eten....
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog even dit: Gooise etiquette:
[ afbeelding ]
I'll join you.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik neem nog maar een wijntje. Bij die beelden slaat bij mij de feeststemming helemaal toe!
[ afbeelding ]
en verstoppertje he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
I'll join you.
Ik maak me op voor het koekhappen.
Dan doe ik ook mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
I'll join you.
En snoepje happen onder water, wat een jolijtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
I'll join you.
wat zullen ze schrikken...eerst denken dat iedereen naar huis is en dan...hoppa...ineens zijn ze daar....echt niet normaal...quote:
Wel of geen Freud?quote:
Zakdoekje leggen mag ook.quote:
Alexquote:
degene die nog niet heeft mogen prikken..quote:
Doe eens lief doen, meissie is jarig....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef rico80 het volgende:
Kunnen we afspreken max 1 cap van Laura per scherm? Kan die kop niet meer zien, echt elke cap is hetzelfde het begin een beetje sneu obsessief te worden dit..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat zullen ze schrikken...eerst denken dat iedereen naar huis is en dan...hoppa...ineens zijn ze daar....echt niet normaal...
Uhm... 'Laura en haar 2 mannen'?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
Ze schaamt zich voor de wilde kant die ze heeft laten zien![]()
[ afbeelding ]
Degene die zich een 2e keer aan eem steen stoot.quote:
Daar zou ik me ook voor schamen, het is een beest in bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel sociaal vind je niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
En Maik gaat weer schijten![]()
![]()
Erg dat hij dat blijft melden...
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Charmant dat geschreeuw van Mo vanaf de plee.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef waxmask het volgende:
Dat is de meest zielige taart die ik OOIT gezien heb....
Toen ze em kregen was ie nog normaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef waxmask het volgende:
Dat is de meest zielige taart die ik OOIT gezien heb....
Haar fuckbuddy heeft zich gemeld?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
![]()
Of dat Gerard hem in Jo haar gezicht duwt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hopen jullie stiekem ook niet ergens dat ze dalijk die taart halen en dan perongeluk laten flikkeren?
Hij moet toch laten weten dat hij beweegt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef waxmask het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
tis immers maar een uitdrukking toch?
daaromquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
tis immers maar een uitdrukking toch?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of dat Gerard hem in Jo haar gezicht duwt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal mijn Geer masker weer ff opzetten... hebben we allebei wat...
Oeh! oeh! oeh!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of dat Gerard hem in Jo haar gezicht duwt.
nou !! tjonge laura wat een verwennerij he meid?quote:
Als het Jo was geweest had je wel anders gebromd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat de stem gaat omroepen wanneer Laura binnenkomt dat alles binnen 5 minuten weer opgeruimd moet worden. Zoveel feestelijk heeft die saaie muts gewoon niet verdiend.
Is bulimia juist niet gewoon vreetkick?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jo was geweest had je wel anders gebromd.
On Topic: Laura komt klaar op thee.
obesitas is vreten zonder kitsenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is bulimia juist niet gewoon vreetkick?
Bij anorexia steek je toch vinger in de keel?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Poltergeist, Casablanca, Superbad?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef itsme het volgende:
Blij voor jullie dat er vanavond een feestje is. jullie ook weer blij. whahaha wat ben ik gemeen.![]()
OT: Iemand nog een tip voor een goede speelfilm. Color Purple aan het kijken, bijna klaar en ik wil nog zo een klassieker.
kijk "THe Game" om in stijl te blijvenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef itsme het volgende:
Blij voor jullie dat er vanavond een feestje is. jullie ook weer blij. whahaha wat ben ik gemeen.![]()
OT: Iemand nog een tip voor een goede speelfilm. Color Purple aan het kijken, bijna klaar en ik wil nog zo een klassieker.
Ook bij bulimia. vreten en dan kosten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de info.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesitas is vreten zonder kitsen
boulima is vreten met kitsen
goede klassieker? hmmm the green mile al geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef itsme het volgende:
Thanks. hoeft niet als het maar goed is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kijk "THe Game" om in stijl te blijven
geen klassieker
van mij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Flip heeft zin in karaoke. Van mij mag het![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesitas is vreten zonder kitsen < --- Sharon
boulima is vreten met kitsen < --- Mo en Lau
Hoezo, is toch een heul lieve jongen?quote:
oh ja, ook geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
goede klassieker? hmmm the green mile al geprobeerd?
Kan Maik zijn Popstar kwaliteiten ten toon spreiden!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Flip heeft zin in karaoke. Van mij mag het![]()
![]()
Ja, daarom ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo, is toch een heul lieve jongen?
obesitas is vetzuchtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesitas is vreten zonder kitsen
boulima is vreten met kitsen
met Michael Douglas, goeie filmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Thanks. hoeft niet als het maar goed is.
Dat ze er nog maar een fles passoa in pleurenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef Dark het volgende:
Flip - echt een verjaardag voor Laura, thee met taart!
pas-SOA?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ze er nog maar een fles passoa in pleuren
the stoning of soraya <<< supergoeie filmquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo, is toch een heul lieve jongen?
En misschien 1 breezertje.............?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ze er nog maar een fles passoa in pleuren
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij vond ze de thee het lekkerst......
hahahaa kheb zooooooo gelachen toen ik dat zag, men ohw men wat een gast zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan Maik zijn Popstar kwaliteiten ten toon spreiden!
2 danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef Dark het volgende:
[..]
En misschien 1 breezertje.............?
getrokken uit de theezakjes van Pearlbitch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef sjampoeh het volgende:
Leef je uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:45 schreef Ransjih het volgende:
wat een godvergeten geforceerde gezelligheid overal
krijg zin om me te bezatten
Hmmm ik weet niet of de term goede klassieker al heeft maar goed is hij. Dat zeg ik niet gauw als ik eerst het boek heb gelezen en dan de film zie.quote:
Klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
[..]
the stoning of soraya <<< supergoeie film
aanbevolen:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
green mile ook tig keren gelezen en film gezien. Misschien nog eens kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic; Mo heeft het idee dat Gerard iedereen leuk vindt en kan hem niet peilen
[ Bericht 3% gewijzigd door Flow3r op 26-03-2011 21:59:13 ]
Ik heb al drie glazen wijn naar binnen gegoten van ellende.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:45 schreef Ransjih het volgende:
wat een godvergeten geforceerde gezelligheid overal
krijg zin om me te bezatten
waargebeurd ..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.
bedankt allemaal. Ga ze allemaal even checken.![]()
Dus laura gaat dronken worden? (niet dat ik me daar nu zo op verheug maar ben wel benieuwd. )
ik was van plan na 2 glazen te stoppen maar trek nog maar een fles openquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb al drie glazen wijn naar binnen gegoten van ellende.
Ik ga ook door tot het daar gezellig wordtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik was van plan na 2 glazen te stoppen maar trek nog maar een fles open
ja ja life sucksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk Flipse gezellig kijken
[ link | afbeelding ]
Zet je het op een zuipen Mazaru?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga ook door tot het daar gezellig wordt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een top excuusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de wurmen aan het bestrijden!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Oh dat zal ik ook eens gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Welke verrassingen kan Laura nog meer van De Stem en de bewoners verwachten voor haar verjaardag? Blijf ons volgen via stream en site #sstnl
http://twitter.com/secretstorynl/status/51747576571105280![]()
Slakken toch?quote:
En ze heeft al twee keer een consult gevolgdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef mazaru het volgende:
Joanne ontwerpt kleding, maar een ander tekent het ontwerp
en de slakken ook nog?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf op vanavond, tot Laura schuimbekkend van de drank over de grond ligt te rollen en Alex er vol bovenop springt. Al wordt het vier uur en zit ik met lucifers in mijn ogen. Ik blijf op.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf op vanavond, tot Laura schuimbekkend van de drank over de grond ligt te rollen en Alex er vol bovenop springt. Al wordt het vier uur en zit ik met lucifers in mijn ogen. Ik blijf op.
Ben de torrent a.h downloaden nu. lees ook altijd graag waargebeurde verhalen en true crime. dus bedankt voor die mooie tip!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[..]
waargebeurd ..
nou als laura dronken gaat worden gooi ik mn pc uit het raam, kan ik makkelijk zeggen, want ze drinkt toch alleen maar thee of sinas
geef eens een bijl?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Godfer laat alsjeblieft die Jo haar mond houden, lekker belangrijk allemaal.
Dan moet er ook Malibu in het huis komen anders drinkt ze niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
denk dat je geen slaap krijgt vannachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Euh, schuimbekkend van de sinas en fristi vrees ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
That's the spirit. Vooral die lucifers.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is net zoiets als verstoppen onder de banken van de bus na een schoolreisje
Dus dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Met Juf Laura naar de speeltuin!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
gaat niet gebeuren die pc uit mn raam...laura word niet dronkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben de torrent a.h downloaden nu. lees ook altijd graag waargebeurde verhalen en true crime. dus bedankt voor die mooie tip!
Haha waar woon je dan vang ik hem op.
dat is toch standaard?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met vervangende schaamte te kijken.
Ik zie verdomme niks. Mag van mijn man niet meer kijken naar de streams. Hij wil Ik Hou Van Holland zienquote:
Traagheid vande streams valt echt mee hoor en de reclame kun je uitzetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie verdomme niks. Mag van mijn man niet meer kijken naar de streams. Hij wil Ik Hou Van Holland zienEn op internet vertik ik t, zo fokking langzaam en ook nog elke 5 min. reclame
Hoe dan? Reclame uitzettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Traagheid vande streams valt echt mee hoor en de reclame kun je uitzetten.
Ik heb geen reclame hoor. Doe firefox aan. daar heb ik adblocker en doe deze aan:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie verdomme niks. Mag van mijn man niet meer kijken naar de streams. Hij wil Ik Hou Van Holland zienEn op internet vertik ik t, zo fokking langzaam en ook nog elke 5 min. reclame
P.....l innnnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
daaaar moeoeoeoet eeeen.......
vingertje in de keel he...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef suzi1 het volgende:
en ja hoor, ze heeft net even lekker zitten kotsen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef Flow3r het volgende:
ze zeggen dat ze anderhalf uur hebben meegekeken op het scherm, Mo zal zich wel zorgen maken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |