Ben de torrent a.h downloaden nu. lees ook altijd graag waargebeurde verhalen en true crime. dus bedankt voor die mooie tip!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[..]
waargebeurd ..
nou als laura dronken gaat worden gooi ik mn pc uit het raam, kan ik makkelijk zeggen, want ze drinkt toch alleen maar thee of sinas
geef eens een bijl?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Godfer laat alsjeblieft die Jo haar mond houden, lekker belangrijk allemaal.
Dan moet er ook Malibu in het huis komen anders drinkt ze niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf op vanavond, tot Laura schuimbekkend van de drank over de grond ligt te rollen en Alex er vol bovenop springt. Al wordt het vier uur en zit ik met lucifers in mijn ogen. Ik blijf op.
denk dat je geen slaap krijgt vannachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf op vanavond, tot Laura schuimbekkend van de drank over de grond ligt te rollen en Alex er vol bovenop springt. Al wordt het vier uur en zit ik met lucifers in mijn ogen. Ik blijf op.
Euh, schuimbekkend van de sinas en fristi vrees ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
That's the spirit. Vooral die lucifers.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is net zoiets als verstoppen onder de banken van de bus na een schoolreisje
Dus dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Met Juf Laura naar de speeltuin!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |