ja ja life sucksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk Flipse gezellig kijken
[ link | afbeelding ]
Zet je het op een zuipen Mazaru?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga ook door tot het daar gezellig wordt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat is een top excuusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik ben de wurmen aan het bestrijden!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Oh dat zal ik ook eens gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Welke verrassingen kan Laura nog meer van De Stem en de bewoners verwachten voor haar verjaardag? Blijf ons volgen via stream en site #sstnl
http://twitter.com/secretstorynl/status/51747576571105280![]()
Slakken toch?quote:
En ze heeft al twee keer een consult gevolgdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef mazaru het volgende:
Joanne ontwerpt kleding, maar een ander tekent het ontwerp
en de slakken ook nog?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf op vanavond, tot Laura schuimbekkend van de drank over de grond ligt te rollen en Alex er vol bovenop springt. Al wordt het vier uur en zit ik met lucifers in mijn ogen. Ik blijf op.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Ik blijf op vanavond, tot Laura schuimbekkend van de drank over de grond ligt te rollen en Alex er vol bovenop springt. Al wordt het vier uur en zit ik met lucifers in mijn ogen. Ik blijf op.
Ben de torrent a.h downloaden nu. lees ook altijd graag waargebeurde verhalen en true crime. dus bedankt voor die mooie tip!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[..]
waargebeurd ..
nou als laura dronken gaat worden gooi ik mn pc uit het raam, kan ik makkelijk zeggen, want ze drinkt toch alleen maar thee of sinas
geef eens een bijl?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Godfer laat alsjeblieft die Jo haar mond houden, lekker belangrijk allemaal.
Dan moet er ook Malibu in het huis komen anders drinkt ze niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
denk dat je geen slaap krijgt vannachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
Euh, schuimbekkend van de sinas en fristi vrees ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
That's the spirit. Vooral die lucifers.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:52 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is net zoiets als verstoppen onder de banken van de bus na een schoolreisje
Dus dat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Met Juf Laura naar de speeltuin!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
gaat niet gebeuren die pc uit mn raam...laura word niet dronkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben de torrent a.h downloaden nu. lees ook altijd graag waargebeurde verhalen en true crime. dus bedankt voor die mooie tip!
Haha waar woon je dan vang ik hem op.
dat is toch standaard?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met vervangende schaamte te kijken.
Ik zie verdomme niks. Mag van mijn man niet meer kijken naar de streams. Hij wil Ik Hou Van Holland zienquote:
Traagheid vande streams valt echt mee hoor en de reclame kun je uitzetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie verdomme niks. Mag van mijn man niet meer kijken naar de streams. Hij wil Ik Hou Van Holland zienEn op internet vertik ik t, zo fokking langzaam en ook nog elke 5 min. reclame
Hoe dan? Reclame uitzettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Traagheid vande streams valt echt mee hoor en de reclame kun je uitzetten.
Ik heb geen reclame hoor. Doe firefox aan. daar heb ik adblocker en doe deze aan:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik zie verdomme niks. Mag van mijn man niet meer kijken naar de streams. Hij wil Ik Hou Van Holland zienEn op internet vertik ik t, zo fokking langzaam en ook nog elke 5 min. reclame
P.....l innnnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
daaaar moeoeoeoet eeeen.......
vingertje in de keel he...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef suzi1 het volgende:
en ja hoor, ze heeft net even lekker zitten kotsen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef Flow3r het volgende:
ze zeggen dat ze anderhalf uur hebben meegekeken op het scherm, Mo zal zich wel zorgen maken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |