quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het Jo was geweest had je wel anders gebromd.
On Topic: Laura komt klaar op thee.
obesitas is vreten zonder kitsenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is bulimia juist niet gewoon vreetkick?
Bij anorexia steek je toch vinger in de keel?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Poltergeist, Casablanca, Superbad?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef itsme het volgende:
Blij voor jullie dat er vanavond een feestje is. jullie ook weer blij. whahaha wat ben ik gemeen.![]()
OT: Iemand nog een tip voor een goede speelfilm. Color Purple aan het kijken, bijna klaar en ik wil nog zo een klassieker.
kijk "THe Game" om in stijl te blijvenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef itsme het volgende:
Blij voor jullie dat er vanavond een feestje is. jullie ook weer blij. whahaha wat ben ik gemeen.![]()
OT: Iemand nog een tip voor een goede speelfilm. Color Purple aan het kijken, bijna klaar en ik wil nog zo een klassieker.
Ook bij bulimia. vreten en dan kosten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de info.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesitas is vreten zonder kitsen
boulima is vreten met kitsen
goede klassieker? hmmm the green mile al geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef itsme het volgende:
Thanks. hoeft niet als het maar goed is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kijk "THe Game" om in stijl te blijven
geen klassieker
van mij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Flip heeft zin in karaoke. Van mij mag het![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesitas is vreten zonder kitsen < --- Sharon
boulima is vreten met kitsen < --- Mo en Lau
Hoezo, is toch een heul lieve jongen?quote:
oh ja, ook geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:42 schreef Stability het volgende:
[..]
goede klassieker? hmmm the green mile al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |