Hier staat er eentje die wel een poetsbeurt kan gebruikenquote:Op maandag 11 april 2011 16:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ik krijg echt auto-poets-kriebels met zulk weer.
Het weer wordt morgen dramatisch geloof ik.quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik ookMorgen of overmorgen weer eens even aan de slag
Die hier voor de deur staat ook.quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Hier staat er eentje die wel een poetsbeurt kan gebruiken
Gewoon vuil laten dan?quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die hier voor de deur staat ook.
Helaas heb ik de vrije tijd niet om hem een uitgebreide beurt te geven.
Ja, dat zal hem ook wel even worden. Misschien aankomend weekend als het weer het toelaat.quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Gewoon vuil laten dan?
Ik ga hem donderdag kuisen denk ik, dan staat hij proper voor een tripje naar de Ardennen (van vrijdag tot maandag)
Ja met droog weer wel, anders zit mn auto gelijk onder de baggerquote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Piles het volgende:
Gewoon even de berm in dan toch
Vandaag weer lekker ritje Rotterdam v.v., was lekker druk om half 5, tot in Zeeland was het 1 rij auto'sBen het laatste stuk ook maar binnendoor gereden
Oh, daar maak je je druk omquote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja met droog weer wel, anders zit mn auto gelijk onder de bagger
Vice Versa, net als met de treinquote:Rotterdam v.v. ?
Ja, eigenlijk rijd ik ook liever niet als het regendquote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, daar maak je je druk om
[..]
Vice Versa, net als met de trein
Voor mij is t meer mn hobby waar ik graag in rij, snappie?quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto blijft een gebruiksobject naar mijn idee
Voor mij is het meer iets dat ook goed onderhouden moet worden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Auto blijft een gebruiksobject naar mijn idee
Zal eerder een drukverschil zijn waardoor je tank onder hogere druk gevuld zal zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Marco001 het volgende:
zal er kwaliteitsvcerschil in LPG zitten?
Ook op diesel van dezelfde pomp rij ik inderdaad de ene keer verder dan de ander. Airco aan/uit, rijstijl maken ook een hoop uit denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Denk niet echt dat dat aan de LPG ligt, maar eerder aan al die andere tientallen omstandigheden en een combi daarvan
Zulke kleine verschillen zijn waarschijnlijk te wijten aan het weer, en je eigen rijgedrag. Bij mij wisselt het soms nog wel meer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Marco001 het volgende:
zal er kwaliteitsvcerschil in LPG zitten?
met LPG van mijn normale pomp, doe ik c.a. 1:11, laatst bij een andere pomp getankt: 1:12...
Airco en rijstijl zullen het meeste uitmaken verwacht ik. Ik heb het ook wel eens bijgehouden, maar zelfs als ik elke keer bij dezelfde pomp tankte wisselt het verbruik nogal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook op diesel van dezelfde pomp rij ik inderdaad de ene keer verder dan de ander. Airco aan/uit, rijstijl maken ook een hoop uit denk ik.
jgedrag waren hetzelfde, sterker nog: bij die 1:12 zaten wat sprintjes in begrepen, die in niet doe bij 1:11quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Zulke kleine verschillen zijn waarschijnlijk te wijten aan het weer, en je eigen rijgedrag. Bij mij wisselt het soms nog wel meer.
Conclusie: je auto rijdt zuiniger als je sprintjes trekt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef Marco001 het volgende:
weer en ri
[..]
jgedrag waren hetzelfde, sterker nog: bij die 1:12 zaten wat sprintjes in begrepen, die in niet doe bij 1:11
Weer was ook vrijwel hetzelfde(beide afgelopen week..)
blijkbaar...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Conclusie: je auto rijdt zuiniger als je sprintjes trekt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |