Ja, vorig jaar, het jaar ervoor en het jaar daarvoor. En nog tig keer.quote:Op maandag 4 april 2011 23:10 schreef Zombiehoofd het volgende:
Hoe zien die kaartjes er uit of verschilt dat? Zie op marktplaats 2 verschillende soorten. Hebben ze niet gewoon van vorig jaar genomen en datum aangepast
Is het overigens wel eens ECHT uitverkocht geweest?
Vorig jaar was niet uitverkochtquote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar, het jaar ervoor en het jaar daarvoor. En nog tig keer.
ligt er ook aan met hoeveel mensen je gaat en of je muzieksmaak overeenkomt. En meestal smste ik.quote:Op maandag 4 april 2011 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Achja, ook lekker boeiend dat je geen foon hebtje bent toch aan het festivallen, wie wilt daar nou in gestoord worden
?
Hij heeft een keer het maximum aantal bezoekers verhoogd, maar rekent nog met de oude aantallen qua of het wel of niet is uitverkocht. (Als ik het goed heb.)quote:
Dus hij gaat zeggen dat het uitverkocht is, terwijl je nog kaartjes kon krijgen?quote:Op maandag 4 april 2011 23:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Hij heeft een keer het maximum aantal bezoekers verhoogd, maar rekent nog met de oude aantallen qua of het wel of niet is uitverkocht. (Als ik het goed heb.)
2008 Was uitverkocht.
Nee er wordt achteraf gesproken van "uitverkocht" als dat bepaald bezoekersaantal dus is bereikt, terwijl je dan op dat moment wel een nog een kaartje kon krijgen via de normale weg. Dat laatste is dus nu niet meer zo.quote:Op maandag 4 april 2011 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus hij gaat zeggen dat het uitverkocht is, terwijl je nog kaartjes kon krijgen?
Lijkt me somehow toch wel erg stug
Wat is het huidige bezoekersaantal wat toegelaten kan/mag dan?
Ik heb vorig jaar mn kaartje de donderdag voor pinkpop pas gehaald en toen waren er ook nog weekendkaarten.quote:
Ik moet wel zeggen dat ik al mijn vraagtekens had bij de speech van Jan Smeets. Ik dacht eerlijk gezegd ook niet dat het uitverkocht was.quote:
Kom je toch dan?quote:Op maandag 4 april 2011 22:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Gelukkig heb je ook nog eerlijke mensen op marktplaats die hun kaartje tegen de normale prijs verkopen
zoals zombiehoofd al zei, ging inderdaad over achteraf. Nu ticketservice geen kaarten meer heeft, kun je wel van te voren spreken over uitverkopen, hoewel je ook dat kan betwisten. Als je als buitenlander naar pinkpop komt, kun je aan je kassa op vertoon van je buitenlandse paspoort nog een kaartje kopen. En wat betreft maximum bezoekers: 50.000 weekend kaarten en per dag 10.000 dagkaarten. Per dag dus max 60.000 bezoekers, totaal max 80.000 unieke bezoekers.quote:Op maandag 4 april 2011 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus hij gaat zeggen dat het uitverkocht is, terwijl je nog kaartjes kon krijgen?
Lijkt me somehow toch wel erg stug
Wat is het huidige bezoekersaantal wat toegelaten kan/mag dan?
Haha klopt maar ik wou naast Sziget toch nog een ander festival doen en Pinkpop komt eigenlijk qua tijdsplanning het beste uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Kom je toch dan?Ik dacht dat je de line-up niet goed genoeg vond?
Discriminatie. Mocro's met dubbel paspoort kunnen nog wel kaartjes krijgen dus...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef Operc het volgende:
[..]
zoals zombiehoofd al zei, ging inderdaad over achteraf. Nu ticketservice geen kaarten meer heeft, kun je wel van te voren spreken over uitverkopen, hoewel je ook dat kan betwisten. Als je als buitenlander naar pinkpop komt, kun je aan je kassa op vertoon van je buitenlandse paspoort nog een kaartje kopen. En wat betreft maximum bezoekers: 50.000 weekend kaarten en per dag 10.000 dagkaarten. Per dag dus max 60.000 bezoekers, totaal max 80.000 unieke bezoekers.
Ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Discriminatie. Mocro's met dubbel paspoort kunnen nog wel kaartjes krijgen dus...
Mooi iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit
Gelukkig is dat ook een plsupunt van Pinkpop: die komen er nauwelijks tot niet
Ach, de laatste jaren was er wel een stilte cabine waar je in kon bellen.quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die moet je ook niet kwijtraken joh
En daarbij, de pogingen die ik ooit gedaan heb om iemand te bellen op Pinkpop faalden: teveel lawaai om je heen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even een klein vraagje, hoeveel kost een pinkpopretour met de NS?
Er is een speciaal 'Pinkpopretourtje' verkrijgbaar toch? Vanaf mei ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
? Dat heeft te maken van waar je vandaan komt. Iemand uit Sittard hoeft echt niet net zoveel te betalen als iemand uit Rotterdam.
Dat is even duur als een dagretour vanuit jouw plaats. Normaal gesproken zou je twee enkeltjes moeten kopen ( = duurder), nu alleen dat Pinkpopretour.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Er is een speciaal 'Pinkpopretourtje' verkrijgbaar toch? Vanaf mei ofzo?
Oja, dat werd alleen een keer aangeraden op de site omdat je dan op de terugweg niks meer hoefde te regelen qua reis. Misschien wel makkelijk als we met het ov gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is even duur als een dagretour vanuit jouw plaats. Normaal gesproken zou je twee enkeltjes moeten kopen ( = duurder), nu alleen dat Pinkpopretour.
Je kan ook gewoon enkeltjes kopen, en dan de dag zelf afstempelen op het perron als ik het goed heb. Maargoed, dat is geen reden om niet een Pinkpopretour te halen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oja, dat werd alleen een keer aangeraden op de site omdat je dan op de terugweg niks meer hoefde te regelen qua reis. Misschien wel makkelijk als we met het ov gaan.
En volgens mij geeft dat ook toegang tot de pendelbus, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is even duur als een dagretour vanuit jouw plaats. Normaal gesproken zou je twee enkeltjes moeten kopen ( = duurder), nu alleen dat Pinkpopretour.
pendelbussen heen en waar landgraaf zijn sowieso gratis lijkt me?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En volgens mij geeft dat ook toegang tot de pendelbus, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Uhh, nee?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
pendelbussen heen en waar landgraaf zijn sowieso gratis lijkt me?
Wat is dát nieuwe album goed zeg!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Moody het volgende:
Tip: Elbow.
Vorige week een heerlijk concert in London meegemaakt...
http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En volgens mij geeft dat ook toegang tot de pendelbus, of heb ik dat verkeerd begrepen?
http://twitter.com/#!/giel3fm/status/55861227305451520quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Officiële bron? zou wel heel leuk zijn als Hurts komt.
Jeej, blijquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Bevestigd voor de zondag.
http://www.pinkpop.nl/201(...)pop-zondag/#more-176
Is niet gratis, lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:22 schreef mieknok het volgende:
Vanaf de campings kun je zo in de pendelbus stappen, is helemaal gratis, brengen je niet helemaal naar festivalterrein, maar om de hoek, dus nog klein stukje lopen. Maar de echte festivalganger gaat natuurlijk gewoon lopen ;-)
Bij werchter en lowlands wel. Blijkbaar zijn dit geen bussen van het festival zelf maar gewoon van Connexion/Arriva oid en die rijden dan vaker ofzo?quote:
Waar zie je mij zeggen dat ik denk dat het gratis is, omdat het op Werchter en Lowlands ook gratis is.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:20 schreef .aeon het volgende:
Nee, het zijn pendelbussen en nee, het is niet gratis.
Maar als het bij Werchter en Lowlands wel gratis is dan zou ik m'n portemonnee gewoon thuislaten joh
Poepje, ik heb het over de pendelbussen tussen camping en festivalterrein, lezen...quote:
QFTquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...neem gewoon 5 euro mee. Is het gratis dan steek je die 5 euro in je zak, moet je betalen dan betaal je gewoon. Deze discussie:
Je hebt gelijk..., maar een heleboel discussies hier op fok zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...neem gewoon 5 euro mee. Is het gratis dan steek je die 5 euro in je zak, moet je betalen dan betaal je gewoon. Deze discussie:
Omdat het daar wel gratis is. Maar laten we lekker over Deadmau5 enzo gaan praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef .aeon het volgende:
Waarom zeg je dan dat ze bij Werchter en Lowlands wel gratis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |