Dat is even duur als een dagretour vanuit jouw plaats. Normaal gesproken zou je twee enkeltjes moeten kopen ( = duurder), nu alleen dat Pinkpopretour.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Er is een speciaal 'Pinkpopretourtje' verkrijgbaar toch? Vanaf mei ofzo?

Oja, dat werd alleen een keer aangeraden op de site omdat je dan op de terugweg niks meer hoefde te regelen qua reis. Misschien wel makkelijk als we met het ov gaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is even duur als een dagretour vanuit jouw plaats. Normaal gesproken zou je twee enkeltjes moeten kopen ( = duurder), nu alleen dat Pinkpopretour.

Je kan ook gewoon enkeltjes kopen, en dan de dag zelf afstempelen op het perron als ik het goed heb. Maargoed, dat is geen reden om niet een Pinkpopretour te halen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oja, dat werd alleen een keer aangeraden op de site omdat je dan op de terugweg niks meer hoefde te regelen qua reis. Misschien wel makkelijk als we met het ov gaan.

En volgens mij geeft dat ook toegang tot de pendelbus, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is even duur als een dagretour vanuit jouw plaats. Normaal gesproken zou je twee enkeltjes moeten kopen ( = duurder), nu alleen dat Pinkpopretour.

pendelbussen heen en waar landgraaf zijn sowieso gratis lijkt me?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En volgens mij geeft dat ook toegang tot de pendelbus, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Uhh, nee?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
pendelbussen heen en waar landgraaf zijn sowieso gratis lijkt me?

Wat is dát nieuwe album goed zeg!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Moody het volgende:
Tip: Elbow.
Vorige week een heerlijk concert in London meegemaakt...

http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/quote:Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En volgens mij geeft dat ook toegang tot de pendelbus, of heb ik dat verkeerd begrepen?

http://twitter.com/#!/giel3fm/status/55861227305451520quote:Op donderdag 7 april 2011 08:36 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Officiële bron? zou wel heel leuk zijn als Hurts komt.

, die zullen dan waarschijnlijk de laatste mainstage plaats bezetten?
 , die zullen dan waarschijnlijk de laatste mainstage plaats bezetten?

Jeej, blijquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Bevestigd voor de zondag.
http://www.pinkpop.nl/201(...)pop-zondag/#more-176

Is niet gratis, lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:22 schreef mieknok het volgende:
Vanaf de campings kun je zo in de pendelbus stappen, is helemaal gratis, brengen je niet helemaal naar festivalterrein, maar om de hoek, dus nog klein stukje lopen. Maar de echte festivalganger gaat natuurlijk gewoon lopen ;-)

Bij werchter en lowlands wel. Blijkbaar zijn dit geen bussen van het festival zelf maar gewoon van Connexion/Arriva oid en die rijden dan vaker ofzo?quote:

Waar zie je mij zeggen dat ik denk dat het gratis is, omdat het op Werchter en Lowlands ook gratis is.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:20 schreef .aeon het volgende:
Nee, het zijn pendelbussen en nee, het is niet gratis.
Maar als het bij Werchter en Lowlands wel gratis is dan zou ik m'n portemonnee gewoon thuislaten joh

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |