Poepje, ik heb het over de pendelbussen tussen camping en festivalterrein, lezen...quote:
 De pendelbussen van het station naar camping en festivalterrein kost 3 euro (?).
  De pendelbussen van het station naar camping en festivalterrein kost 3 euro (?). 

QFTquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...neem gewoon 5 euro mee. Is het gratis dan steek je die 5 euro in je zak, moet je betalen dan betaal je gewoon. Deze discussie:

Je hebt gelijk..., maar een heleboel discussies hier op fok zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus...neem gewoon 5 euro mee. Is het gratis dan steek je die 5 euro in je zak, moet je betalen dan betaal je gewoon. Deze discussie:
 vond deze nog wel meevallen
  vond deze nog wel meevallen  

Omdat het daar wel gratis is. Maar laten we lekker over Deadmau5 enzo gaan praten.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef .aeon het volgende:
Waarom zeg je dan dat ze bij Werchter en Lowlands wel gratis zijn

Heb jij ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef mieknok het volgende:
[..]
Je hebt gelijk..., maar een heleboel discussies hier op fok zijnvond deze nog wel meevallen

SORRYquote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef mieknok het volgende:
[..]
Poepje, ik heb het over de pendelbussen tussen camping en festivalterrein, lezen...De pendelbussen van het station naar camping en festivalterrein kost 3 euro (?).
In alle jaren dat ik een keer de pendelbus heb gepakt van camping naar terrein was hij altijd gratis, zou raar zijn als je ineens moest betalen

Wij hebben meestal onze eigen parkeerplek ergens in Landgraaf, maar da's nog best een takke-eind lopen. Tip: zorg voor iets met wieltjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef .aeon het volgende:
Al je zooi die berg op sleuren, ik kijk er nu al naar uit
Maar als je dan je plekje hebt gevonden, tentje opgezet, stoeltje opengeklapt...

Ik niet persoonlijk, maar mijn broer is er vaker mee naar Hardstyle festivals heen en weer gereisd, en heeft er goede ervaringen mee.quote:

Ik was er vorig jaar ook mee gegaan, werkt prima. Wel goed onthouden waar je bus staat bij vertrekquote:

OMFG, White Lies en Hurts gewoon weer zien, geweldigquote:Op donderdag 7 april 2011 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Bevestigd voor de zondag.
http://www.pinkpop.nl/201(...)pop-zondag/#more-176

Of het goed te doen is als je als 16jarig meisje alleen gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar ook mee gegaan, werkt prima. Wel goed onthouden waar je bus staat bij vertrek
Wat wil je weten?

Op die fiets!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of het goed te doen is als je als 16jarig meisje alleen gaat

ja, ik ga samen met een vriend, maar die moet van de andere kant van het land komen, dus daarom reis ik alleen. Beetje vrienden maken in de bus ofzo. Sixpackje bier erbij en ik kom er welquote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Op die fiets!
In de bus is goed te doen, just mindin' your own business
op het festival zelf zie je de rest van je groep ofwa?

Zoals ik hier zie is de mainstage altijd alleen aan het spelen? En de tent+3fm stage tegelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 12:01 schreef tdrone het volgende:
kan iemand het blokkenschema in de OP veranderen naar deze want die wat er nu staat klopt niet
[ afbeelding ]
en anders bij het begin van het nieuwe topic..

)
 ) 

Leukquote:Op maandag 11 april 2011 00:05 schreef .aeon het volgende:
Zaterdag:
De Staat [MAIN]
Manic Street Preachers [3FM] / Madi [TENT]
Lifehouse [MAIN]
Simple Plan [3FM] / Ash [TENT]
Elbow [MAIN]
Alter Bridge [3FM] / Selah Sue [TENT] (Moeilijk. Denk dat k bij Selah sta en mocht dat niks zijn, dan zum Alter Bridge)
Coldplay [MAIN]
Zondag:
Hurts [MAIN]
Versaemerge [3FM] / ? (Weet nog niet, nog nooit van Versaemerge gehoord)
Tim Knol [MAIN]
Justin Nozuka [3FM] / Cage the Elephant [TENT]
Wolfmother [MAIN]
Graffiti6 [3FM] / Laura Jansen [TENT]
White Lies [MAIN]
Avenged Sevenfold [3FM] / The Bloody Beetroots [TENT]
Kings of Leon [MAIN]
Maandag:
Scouting for Girls [MAIN]
Plain White T's [3FM] / Dazzled Kid [TENT] (Geen idee nog, vind het allebei niet geweldig)
Two Door Cinema Club [MAIN]
Beatsteaks [3FM] / Elisa Doolittle [TENT] ()
Go Back to the Zoo [MAIN]
Gaslight Anthem [3FM] / All Time Low [TENT]
Volbeat [MAIN]
The Script [3FM] / Band of Horses [TENT] (Aaahh dit weet ik echt nog niet. Beide supergoed)
Kaiser Chiefs [MAIN]
30 Seconds to Mars [3FM] / Deadmau5 [TENT] (Onder voorbehoud)
Foo Fighters [MAIN] (!!!!!!!!!!!!!!!)

)
 ) )
 ) iedereen zegt dat ze heel goed is)
 iedereen zegt dat ze heel goed is) )
 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |