sinds servio kapper heeft gespeeldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn elven kaal ipv langharig.![]()
Mazaru, stoppen nu. Ik zit in mijn broek te piesen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:32 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt een animatie. Ik heb Aafke er op laten staan zodat je kunt zien dat het bewegende beelden zijn.![]()
[ afbeelding ]
En de gelijkenis!!!![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, ben niet zo into elfjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn elven kaal ipv langharig.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mazaru, stoppen nu. Ik zit in mijn broek te piesen.
hunterquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:36 schreef iBenny het volgende:
Meestal kijk ik SST als ik me verveel, nu verveel ik me door het te kijken
Kon em ook nietmeer vinden, wilde die Joan vs Vrouwtje theelepel wel toevoegen, was erg goed gevonden en fitting.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben er naar op zoek maar kan hem niet meer vinden..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Vultarian het volgende:
alex heeft het, maik was vroeger ook donker
Oke , thanx.quote:
Hij snapt het spel nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef shomila het volgende:
Alex: Ben je familie van Michael Jackson.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef Vultarian het volgende:
alex heeft het, maik was vroeger ook donker
19 keerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef knagsje het volgende:
iemand al geturfd hoe vaak Lau heeft gegaapt????
Nee, ik kijk geen streams, ik luister alleenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef knagsje het volgende:
ben bij het 2e a4tje gestopt met turvenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef knagsje het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ben bij het 2e a4tje gestopt met turven
Ja maar verkeerd om.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar verkeerd om.![]()
Alex over Maik " Misschien heeft HIJ wel borst-implantaten"
So close, yet so far away....![]()
![]()
Als hij het zegt krijgt hij misschien wel een dichtbij...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar verkeerd om.![]()
Alex over Maik " Misschien heeft HIJ wel borst-implantaten"
So close, yet so far away....![]()
![]()
was gister ook al ja, toen was die gedekt voor 3 personenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef B.F.J. het volgende:
Zag iemand die half gedekte tafel (in de Geheime Kamer?) ook?
hakkuhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeee, Aafke kriebelt Flip. Als Jo dat ziet heb je een bitchfight.
Gebeurt dan tenminste iets.
ja asjeblieft, ik word er gewoon hypernerveus van, van dat gehangquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeee, Aafke kriebelt Flip. Als Jo dat ziet heb je een bitchfight.
Gebeurt dan tenminste iets.
Oké, enig idee voor wie? Niet alleen voor Laura en Alex of zo, dan...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
was gister ook al ja, toen was die gedekt voor 3 personen
Hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef iBenny het volgende:
![]()
Laura: "Wat is het laatste wat je hebt gelezen?"
Maik: "Eh?"
Laura: "Wat is het laatste wat je hebt gelezen?"
Maik: "Iets over smartphones"
Laura: "Dat is ook toevallig."
3 finalisten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Oké, enig idee voor wie? Niet alleen voor Laura en Alex of zo, dan...
geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Oké, enig idee voor wie? Niet alleen voor Laura en Alex of zo, dan...
Cynthia, Jurien, Gieddo en Servio komen gezelllig de pyamaparty van saaie Laura meevieren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:44 schreef jesje1982 het volgende:
was gister ook al ja, toen was die gedekt voor 3 personen
Hahaha, dan kan héél dat script de prullenbak inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze stoppen vast eerder nu alle geheimen er bijna uit zijn
schrik me doodquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Alex, Gerard en Sharon brainstormen over Maik en hebben het er over dat er misschien een andere Maik ( tweeling ) terug is gekomen.![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
Alex, Gerard en Sharon brainstormen over Maik en hebben het er over dat er misschien een andere Maik ( tweeling ) terug is gekomen.![]()
dat zijn er vierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cynthia, Jurien, Gieddo en Servio komen gezelllig de pyamaparty van saaie Laura meevieren.
zou wel tof zijn en dat die dan mo gewoon op de stok neemtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef Urb het volgende:
ik vind het een goed planquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huidige stand:
[ afbeelding ]
Middelste rij heeft nog maar 1 afvaller, dus donderdag iemand van die rij eruit.
En finale tussen van ieder rijtje 1 bewoner.
Gerard, Karim en Sharon
BQ....jij boze stiefmoeder jij...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jij zoekt gewoon een poets. Zeg dat dan.
Ik moest hier zo onwijs hard om lachenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zou wel tof zijn en dat die dan mo gewoon op de stok neemt
spiegel staat voor ijdelheid. Borstverkleining o.a omdat het niet mooi is.Dus ijdelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef danilel het volgende:
ik vind het eerlijk gezegd maar een rare clue.......
klopt maar dan zou ik een ander nummer nemen ........quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
spiegel staat voor ijdelheid. Borstverkleining o.a omdat het niet mooi is.Dus ijdel
mooie tv hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef danilel het volgende:
[..]
ze wordt opgetut voor haar huwelijks aanvraag
En jaaaaaaaaaaaaaaaa. Faalex is weer bij Lauwraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef pollewopsie het volgende:
Laura moet mooi gemaakt worden voor de screenshots van haar huwelijksaanzoek???/ Bleh!!!
clue prins albertquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Niki.P het volgende:
Mo de eerste die de schreeuw door heeft!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Niki.P het volgende:
Mo de eerste die de schreeuw door heeft!!
Aafke heeft nu bijna 20.000 ook nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
En Monique's heeft letterlijk Aafke's geheim gezegd en aan Aafke gekoppeld!
Dan is ze misschien toch echt hoogbegaafd!
ja dan heb je het goed te pakken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Aafke heeft nu bijna 20.000 ook nog.![]()
Maar ik weet niet of Mo durft te drukken voordat haar geheim geraden word.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef bollokus het volgende:
gerard naar maik: was jij vroeger neger??
Dom is ze zeker niet, Mo kan hiermee veel centjes mee bijverdienenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Niki.P het volgende:
En Monique's heeft letterlijk Aafke's geheim gezegd en aan Aafke gekoppeld!
Dan is ze misschien toch echt hoogbegaafd!
Dus dat liedje van Thomas Berge was toch een kloe " Jij was mijn neger"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef bollokus het volgende:
gerard naar maik: was jij vroeger neger??
Als Mo zelf niet kan drukken (omdat ze weer getal onder de 10 doen) moeten Alex en Laura (als ze geld hebben) ook mee doen en als ze winnen er op drukken om het geheim uit het spel te krijgen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus dat liedje van Thomas Berge was toch een kloe " Jij was mijn neger"![]()
Mo geeft nu Flip's geheim aan Laura ( en Alex? )
L&A hebben geen geldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Mo zelf niet kan drukken (omdat ze weer getal onder de 10 doen) moeten Alex en Laura (als ze geld hebben) ook mee doen en als ze winnen er op drukken om het geheim uit het spel te krijgen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus dat liedje van Thomas Berge was toch een kloe " Jij was mijn neger"![]()
Mo geeft nu Flip's geheim aan Laura ( en Alex? )
niet echt hoogbegaafd om er dan iemand op te laten drukken van wie ze de kluis niet af kan pakken..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Mo zelf niet kan drukken (omdat ze weer getal onder de 10 doen) moeten Alex en Laura (als ze geld hebben) ook mee doen en als ze winnen er op drukken om het geheim uit het spel te krijgen..
Pluspunt voor Lau. Helaas vertrouwt Aalex Lauw wel volledig, kan haar goed van pas komen. On second thoughts...Aalex vertrouwt iedereen da's dan weer minderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Laura vertrouwt Alex niet in het spel ondanks dat ze iets met hem heeft. Goedzo Lau.
omdat de kans dan groter is dat hij bij de genomineerden terecht komt en naar huis gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef angeljacky het volgende:
Wat ik niet snap is waarom wil Mo perse dat het geheim van Philip er uit moet.
Zodat ie blut is en niet kan drukken vooral denk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef angeljacky het volgende:
Wat ik niet snap is waarom wil Mo perse dat het geheim van Philip er uit moet.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat de kans dan groter is dat hij bij de genomineerden terecht komt en naar huis gaat
Ze vertrouwde alleen Guido. Krijgt ze waarschijnlijk morgen een kaartje van als ik de twitter goed begrijp.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Laura vertrouwt Alex niet in het spel ondanks dat ze iets met hem heeft. Goedzo Lau.
Yep, we zitten naar een toneelstuk te kijken. Leuk hč?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef pollewopsie het volgende:
ze weten alle geheimen van elkaar.....yeah right
Echt? Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ze vertrouwde alleen Guido. Krijgt ze waarschijnlijk morgen een kaartje van als ik de twitter goed begrijp.
Guido!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ze vertrouwde alleen Guido. Krijgt ze waarschijnlijk morgen een kaartje van als ik de twitter goed begrijp.
Man in the mirror. Plastisch chirugie. Goeie clouequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |