Als Mo zelf niet kan drukken (omdat ze weer getal onder de 10 doen) moeten Alex en Laura (als ze geld hebben) ook mee doen en als ze winnen er op drukken om het geheim uit het spel te krijgen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus dat liedje van Thomas Berge was toch een kloe " Jij was mijn neger"![]()
Mo geeft nu Flip's geheim aan Laura ( en Alex? )
L&A hebben geen geldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Mo zelf niet kan drukken (omdat ze weer getal onder de 10 doen) moeten Alex en Laura (als ze geld hebben) ook mee doen en als ze winnen er op drukken om het geheim uit het spel te krijgen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Dus dat liedje van Thomas Berge was toch een kloe " Jij was mijn neger"![]()
Mo geeft nu Flip's geheim aan Laura ( en Alex? )
niet echt hoogbegaafd om er dan iemand op te laten drukken van wie ze de kluis niet af kan pakken..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als Mo zelf niet kan drukken (omdat ze weer getal onder de 10 doen) moeten Alex en Laura (als ze geld hebben) ook mee doen en als ze winnen er op drukken om het geheim uit het spel te krijgen..
Pluspunt voor Lau. Helaas vertrouwt Aalex Lauw wel volledig, kan haar goed van pas komen. On second thoughts...Aalex vertrouwt iedereen da's dan weer minderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Laura vertrouwt Alex niet in het spel ondanks dat ze iets met hem heeft. Goedzo Lau.
omdat de kans dan groter is dat hij bij de genomineerden terecht komt en naar huis gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef angeljacky het volgende:
Wat ik niet snap is waarom wil Mo perse dat het geheim van Philip er uit moet.
Zodat ie blut is en niet kan drukken vooral denk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:13 schreef angeljacky het volgende:
Wat ik niet snap is waarom wil Mo perse dat het geheim van Philip er uit moet.
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:14 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat de kans dan groter is dat hij bij de genomineerden terecht komt en naar huis gaat
Ze vertrouwde alleen Guido. Krijgt ze waarschijnlijk morgen een kaartje van als ik de twitter goed begrijp.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef Urb het volgende:
Laura vertrouwt Alex niet in het spel ondanks dat ze iets met hem heeft. Goedzo Lau.
Yep, we zitten naar een toneelstuk te kijken. Leuk hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef pollewopsie het volgende:
ze weten alle geheimen van elkaar.....yeah right
Echt? Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ze vertrouwde alleen Guido. Krijgt ze waarschijnlijk morgen een kaartje van als ik de twitter goed begrijp.
Guido!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ze vertrouwde alleen Guido. Krijgt ze waarschijnlijk morgen een kaartje van als ik de twitter goed begrijp.
Man in the mirror. Plastisch chirugie. Goeie clouequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |