abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94701514
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:33 schreef okiokinl het volgende:

[..]

nou ja, als mensen haar geld willen geven, prima toch? en sponsoren betekend ook dat ze er wat voor terug krijgen, reclame.
Wat ik ervan lees zie ik eerder de sponsors in de zeik gezet worden, door over te laten komen alsof ze het allemaal zelf hebben gedaan en er nauwelijks sponsoring was. Zelfs de sponsors die sponsoren niet eens noemen?

quote:
trouwens, over dat terugvliegen, ze hebben volgens mij nooit gezegd dat ze non-stop de wereld rond zou gaan. was wel nog stoerder geweest natuurlijk, maar dat is weer een ander soort recordpoging.
Sorry, ze heeft gewoon de boel belazerd met haar vakantie op kosten van anderen. Tot nu toe heeft ze me nog niet anders laten zien. Af en toe een paar dagen achter elkaar zeilen onder begeleiding ende rest voor de leuke dingen. Enige waar ze goed in is geweest (moet ze nog wel flink wat leren) is manipuleren van mensen. Ben benieuwd of de belasting nog om de hoek komt kijken met al die inkomsten :P

Ik gun haar haar reis heus wel, maar ze had eerlijk moeten zeggen dat ze niet meer dan een lange vakantie wilde en dat op de kosten van anderen. Zij doet alsof ze alles zelf heeft betaald en gerepareerd terwijl de sponsor op zijn site zegt wat hun hebben gedaan. Nee, dan zet ze die sponsor wel op een heeel laag pitje.

Nou ja, hadden ze er maar niet in moeten tuinen. Ze verbrand in ieder geval alle mogelijkheden voor een kind wat wel een serieuze poging wil doen en daarvoor sponsors nodig heeft en een lange tijd niet naar school kan gaan om die reden.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 28-03-2011 04:49:50 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_94701543
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Omdat het niemand ene reet interesseert behalve een stel FOK!kers op hun zolderkamer terwijl Laura lekker in de zon op een zeilboot zit.
Op de kosten van een ander. Goede les voor bedrijven en andere gulle gevers.

Ze zijn gewoon gezakrold door een tiener _O-
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_94706146

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:11:19 ]
pi_94706184
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

OK, I won't bother you with my Dutch this time. :)

You're completely wrong. The text ("eigen boot") was written in early 2010! The Hurley 800 was NOT a gift and NOT from a couple. You'd better read Mijn verhaal. I think you merely read the recension on Facebook.

Grüße aus Deutschland.
Probeer eens een normaal bericht te posten?
pi_94706253
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Probeer eens een normaal bericht te posten?
Was passt Ihnen denn diesmal nicht?
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2011 @ 11:21:58 #106
137949 Disana
pi_94706481
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

OK, I won't bother you with my Dutch this time. :)

You're completely wrong. The text ("eigen boot") was written in early 2010! The Hurley 800 was NOT a gift and NOT from a couple. You'd better read Mijn verhaal. I think you merely read the recension on Facebook.

Grüße aus Deutschland.
Om welke boot van welk echtpaar gaat het hier dan:

quote:
Het tweede deel van het boek is voor landrotten het meest interessant. Dit handelt over de strijd die gevoerd is waarbij de Kinderbescherming en Jeugdzorg een uiterst dubieuze rol hebben vervuld. De druk op Laura door de Kinderbescherming werd zo groot dat ze op een gegeven moment zelfmoord wilde plegen. Die poging mislukte waarop Laura besloot te vluchten naar Sint Maarten. Dit is het moment waarop Laura voor het eerst wereldnieuws wordt. Daarna laat de pers Laura niet meer los. Dat heeft ook gunstige kanten want spoedig bieden sponsors hulp aan. Hulp die welkom is want in tegenstelling tot wat we dachten is er maar heel weinig geld om de plannen van Laura te realiseren. Laura krijgt zelfs een zeewaardig zeiljacht van een echtpaar cadeau. Andere sponsors helpen haar aan de nieuwste navigatieapparatuur en een krachtige motor. Ook krijgt Laura trainingen aangeboden waar ze dankbaar gebruik van maakt.
http://www.kovandijkverte(...)9D-door-riek-dekker/
pi_94706905

[ Bericht 39% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:11:39 ]
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2011 @ 11:38:15 #108
137949 Disana
pi_94707078
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Dit cadeau was een CONTEST zeiljacht uit 1968 (Mijn verhaal, site 91). Maar dat was in het voorjaar 2010.
Is dat niet te vroeg, de strijd met de Kinderbescherming is al bezig.
pi_94710558
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Dit cadeau, een CONTEST zeiljacht uit 1968, heeft ze in het voorjaar 2010 gekregen (Mijn verhaal, site 91).
De HURLEY 800 heeft ze in augustus 2009 van een sponsor (geen echtpaar!) ter beschikking gekregen (Mijn verhaal, site 44).
Waar lees jij "ter beschikking gekregen"
Laura ( of oma ) schrijft duidelijk de sponsor belooft dat hij de Hurley op mijn naam zal zetten.
(bij mij pagina 41 in de electronische versie).

Dat verderop in het boek een uitspraak word gedaan van "hadden we maar een eigen boot" is heel vreemd. Maar ja...tegenstrijdigheden zijn bij de Dekkertjes eerder regel dan uitzondering.
pi_94711989

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:11:58 ]
pi_94712271
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

"Voor de tocht had Dekker de beschikking over een grote zeewaardige zeilboot, een Hurley 800."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Laura_Dekker

Ja, dit schrijft ze. "De sponsor belooft dat hij deze Hurley ook op mijn naam zal zetten." Mijn verhaal, R. Dekker, site 44, maar dat is blijkbaar niet gebeurd.
En toen was die Hurley 700 al van de hand gedaan?
Dat zou die uitspraak verklaren..
pi_94712293
Iedereen kan een verhaal op wikipedia zetten.
En of het blijkbaar wel of niet gebeurt is weet jij dus ook niet.
En iets klakkeloos aannemen wat de Dekkers zeggen doe ik ook niet meer gezien alle halve waarheden en tegenstrijdigheden. Ze beweert in het boek ook dat de relatie met haar moeder goed is.

Maar goed, voor mij is het onbelangrijk hoeveel boten ze gehad heeft of niet.
Het blijft toch gaan om de schijnvertoning van het record solozeilen vakantie vieren van een leerplichtige puber.
pi_94714928
En papa Dekker vaart mee door het Panamakanaal. Hoeveel solo blijft er nog over van deze reis?
De schooi aktie rond de kerst moet behoorlijk wat opgeleverd hebben. Toen was er geen geld om het "landteam" naar LD te laten reizen, nu gaat pa binnen korte tijd al voor de tweede keer naar haar toe.
Echt hoor, mensen die nu nog niet door hebben dat dit kind op vakantie is en haar (en haar vader!!!) sponsoren moeten hun ogen eens flink uitvegen!
pi_94714989
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:53 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

"Voor de tocht had Dekker de beschikking over een grote zeewaardige zeilboot, een Hurley 800."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Laura_Dekker

Ja, dit schrijft ze. "De sponsor belooft dat hij deze Hurley ook op mijn naam zal zetten." Mijn verhaal, R. Dekker, site 44, maar dat is blijkbaar niet gebeurd.
Wikipedia is niet altijd de meest betrouwbare bron. Iedereen kan daar dingen toevoegen of verwijderen.
pi_94715473
Laura Dekker die solo de wereld om gaat met haar zeilboot; laat me niet lachen. Was ze niet vorige maand te bewonderen in de Hiswa in Amsterdam. Dat zie ik die figuur van sbs6 nou niet doen. weet niet eens meer hoe die gozer heette. Voor zo'n gozer heb ik meer respect dan voor dat ielige meisje Laura Dekker. Lekker geen aandacht schenken das mijn motto.
pi_94718002
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef spuitje het volgende:
En papa Dekker vaart mee door het Panamakanaal. Hoeveel solo blijft er nog over van deze reis?
De schooi aktie rond de kerst moet behoorlijk wat opgeleverd hebben. Toen was er geen geld om het "landteam" naar LD te laten reizen, nu gaat pa binnen korte tijd al voor de tweede keer naar haar toe.
Echt hoor, mensen die nu nog niet door hebben dat dit kind op vakantie is en haar (en haar vader!!!) sponsoren moeten hun ogen eens flink uitvegen!
Die hadden we al zien aankomen :D En straks in het Suez Kanaal (als het mormel die achterlijke route blijft volgen) kan papa nog een keer fijn een stukje "solo" meemotoren. Maar voor die tijd, zijn er al vele andere ontmoetingen geweest. De Dekkertjes hebben het er maar druk mee, met vakantie vieren van andermans geld!

pi_94721049
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Die hadden we al zien aankomen :D En straks in het Suez Kanaal (als het mormel die achterlijke route blijft volgen) kan papa nog een keer fijn een stukje "solo" meemotoren. Maar voor die tijd, zijn er al vele andere ontmoetingen geweest. De Dekkertjes hebben het er maar druk mee, met vakantie vieren van andermans geld!

[ afbeelding ]
Jalours, he? ;)
pi_94721596
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Jalours, he? ;)
Jaloers, bedoel je?

Niet in het minst :N Als ik in mijn zelf betaalde bootje stap, weet ik dat ik niemand heb hoeven voorliegen om daarvan te kunnen genieten :) Als Laura ooit een eigen bootje heeft (zoëen waar je zelf voor hebt gespaard en gewerkt), weet ze pas wat vrijheid is. Want vrijheid, is iig niet afhankelijk zijn van het geld van anderen. Of je moeten verlagen tot list en bedrog om die anderen het geld uit de zakken te kloppen.
pi_94722198
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Of je moeten verlagen tot list en bedrog om die anderen het geld uit de zakken te kloppen.
Wat bedoel je?
pi_94722282
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
list de; v(m) -en slim verzinsel, sluwe streek

be·drog het; o het opzettelijk wekken van onjuiste voorstellingen
pi_94722518
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

list de; v(m) -en slim verzinsel, sluwe streek

be·drog het; o het opzettelijk wekken van onjuiste voorstellingen
Je bedoel dat Laura liegt en bedriegt, am I correct?
pi_94722586
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Je bedoel dat Laura liegt en bedriegt, am I correct?
haha ...ja natuurlijk
Maar is dat nieuws? Een halve waarheid is in mijn ogen een leugen. En een aantal sponsoren heeft ze keihard bedrogen.
pi_94722714

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:12:16 ]
pi_94723248
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Welke sponsoren?

Ferry Dammers, bijvoorbeeld:

quote:
One of the voyage's sponsors, Ferry Dammers, showed up in Portimao with a banner to display on her boat as it left -- but he ended up hanging around with the media crowd expecting to film the girl leaving from Portugal, and never got to mount his banner on the "Guppy."

"I am disappointed, I have the banner here but when I spoke to Klarenbeek he informed me Laura had already set off on her journey," said Dammers, whose company supplied Laura with wax for the hull of her sailboat.
http://www.boston.com/new(...)_on_solo_world_trip/

Of bijvoorbeeld Nimbus:
quote:
Aan Laura's nieuwe boot, een Jeanneau Gin Fizz Ketch tweemaster, is inmiddels al veel werk verricht.

Een extra schroefas gemonteerd en in de romp gelamineerd voor de nieuwe Yanmar back up motor. Zwemplateau met epoxy versterkt en extra vast gelamineerd dit ivm de windvaan stuurinrichting en het rek voor de zonnepanelen. Zwemplateau strak gemaakt met epoxy.

Scheg van het roer vergroot en met vinylester gelamineerd vanwege het nieuwe en grotere roer, tevens is het onderwaterschip is behandeld en zijn er diverse gelcoat reparaties gedaan.

Laura wilde graag een rode boot met een wit dek dus werd de romp rood en door ons afgelakt in helder rode kleur. Diverse andere kleine werkzaamheden en technische ondersteuning Tevens levering van diverse materialen voor het gereed maken van de boot.
http://www.yachtingservice.nl/

Uit grote dankbaarheid aan Nimbus, beweerde Laura op haar weblog doodleuk:

quote:
25-12-2010

We hebben Guppy als wrak gekocht en zelf helemaal opgeknapt, maar daar is heel wat werk en geld in gaan zitten
http://www.lauradekker.nl(...)Lit=VIEW&STARTPOS=40

Deze beide sponsoren (en ze zijn vast de enigen niet), worden zelfs niet genoemd op de sponsorpagina op de site van Laura Dekker:

http://www.lauradekker.nl/Sponsoring.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Banjerkanjer op 28-03-2011 18:09:54 ]
pi_94723681

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:12:37 ]
pi_94724074
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Dat is een onaardig gedraag, maar zeker geen 'keihard bedriegen' van sponsoren.
Wel, als dat gedrag de norm is.

Wel, als je beweert een recordpoging te ondernemen, terwijl dat record allang niet meer bestaat.

Wel, als je beweert dat solo te doen, maar je vader (en andere familieleden) om de haverklap aan boord springen en een stuk(je) meevaren.

Wel, als je beweert de Atlantische Oceaan over gezeild te hebben, maar op je weblog schrijft dat je tijdens die tocht 2 volle dagen op de motor hebt gevaren, en in een later interview met de Australische zender SBS zelfs laat vallen dat dit niet 2 dagen op de motor was, maar dat het er zelfs 3 waren.

Wel, Als je zelfs een sponsor helemaal naar Portugal laat komen met een banner, en dan maar snel het zeil hijst omdat je geen zin hebt in een banner op je boot. Hoewel dat vanzelfsprekend de afspraak is geweest.

Wel, als je vlak voor kerst een dramaverhaal in de krant laat zetten, dat je geld op is en dat je maar moet bidden dat je bootje heel blijft. Stort allemaal geld, help Laura de wereld rond :'( Om een week later een cruise van 10 dagen op de Stad Amsterdam te gaan maken, en vervolgens niet alleen je vader, maar ook opa en oma en zuslief over te laten vliegen naar Bonnaire, om daar gezamenlijk vakantie te vieren.

En zo kunnen we nog pagina's vullen, met allerlei list en bedrog van de Dekkertjes.
pi_94724558
quote:
De druk op Laura door de Kinderbescherming werd zo groot dat ze op een gegeven moment zelfmoord wilde plegen. Die poging mislukte waarop Laura besloot te vluchten naar Sint Maarten.
Klinkt als een heel normaal mentaal stabiel kind. :')
pi_94725305

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:07:16 ]
pi_94725860
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:49 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Go for it - if you've got nothing else to do! Btw, do you know anyone of the Dekker-family in person?

Please keep in mind that 'bedrog' is a serious allegation.
Misschien is dit een leuk forum voor jou:

http://www.4chan.org/
  maandag 28 maart 2011 @ 19:04:32 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94726027
Sponsors hebben zichzelf ook laten bedriegen natuurlijk. Ik begreep echt niet waarom mensen geld in dit project wilden steken. Het is niet zo dat die vader met Laura van begin af aan zo stabiel en vertrouwenwekkend overkwamen. Dus met de sponsors heb ik geen medelijden.

Maar dat papa nu mee gaat door het Panamakanaal is wel echt tekenend voor deze reis. Ze doen niet eens meer moeite om er meer van te maken dan wat het is; een lekkere, lange vakantie.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_94726722

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 28-03-2011 19:20:53 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 19:21:09 #132
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94726973
Maar dit dan??

quote:
Nimbus Yachting Service is ook actief sponsor van Laura Dekker en haar solo zeilreis rond de wereld.
[Nimbus Yachting Service is sponsor van Laura Dekker]

Aan Laura's nieuwe boot, een Jeanneau Gin Fizz Ketch tweemaster, is inmiddels al veel werk verricht.

Een extra schroefas gemonteerd en in de romp gelamineerd voor de nieuwe Yanmar back up motor. Zwemplateau met epoxy versterkt en extra vast gelamineerd dit ivm de windvaan stuurinrichting en het rek voor de zonnepanelen. Zwemplateau strak gemaakt met epoxy.

Scheg van het roer vergroot en met vinylester gelamineerd vanwege het nieuwe en grotere roer, tevens is het onderwaterschip is behandeld en zijn er diverse gelcoat reparaties gedaan.

Laura wilde graag een rode boot met een wit dek dus werd de romp rood en door ons afgelakt in helder rode kleur. Diverse andere kleine werkzaamheden en technische ondersteuning Tevens levering van diverse materialen voor het gereed maken van de boot.

Meer over Laura en haar solo wereldreis vind je op www.lauradekker.nl
http://www.yachtingservice.nl/
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2011 @ 19:30:47 #133
137949 Disana
pi_94727500
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:04 schreef livelink het volgende:
Sponsors hebben zichzelf ook laten bedriegen natuurlijk. Ik begreep echt niet waarom mensen geld in dit project wilden steken. Het is niet zo dat die vader met Laura van begin af aan zo stabiel en vertrouwenwekkend overkwamen. Dus met de sponsors heb ik geen medelijden.

Maar dat papa nu mee gaat door het Panamakanaal is wel echt tekenend voor deze reis. Ze doen niet eens meer moeite om er meer van te maken dan wat het is; een lekkere, lange vakantie.
Daarom is het ook zo jammer dat er geen werk van gemaakt kan worden dat ze op school hoort te zitten.
pi_94728247
Wel heel veel aandacht voor een non thema, niks beters te doen?
Mag natuurlijk wel maar er is meer....
pi_94728434
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef ludje het volgende:
Er zijn inmiddels inderdaad 100+ topic over volgeluld.
Maarja als het niet Laura Dekker is dan maken mensen zich wel druk over andere pietluttigheden en nieuwtjes die van geen enkele consequentie zijn zoals de relaties van Jantje Smit o.i.d.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2011 @ 19:46:53 #136
137949 Disana
pi_94728490
quote:
En dit is het eerste topic waar jij in post.
Mag natuurlijk wel maar er is meer :)
  maandag 28 maart 2011 @ 19:56:46 #137
124676 RobertoCarlos
pi_94729122
quote:
Het gaat in dit topic in feite over de samenstelling van de hedendaagse maatschappij, over hoe de mens zich van onschulding kind, door nurture and nature, ontwikkelt tot een bedriegelijk, nietsontziend monster. Daar gaat dit topic over! }:|
pi_94732090
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Jalours, he? ;)
Op de man.. :(
pi_94732151
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:12 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Dat is een onaardig gedraag, maar zeker geen 'keihard bedriegen' van sponsoren.
Dat is doodordinair keihard bedriegen.
pi_94732286
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Klinkt als een heel normaal mentaal stabiel kind. :')
Och, die zelfmoordpoging moet - net als de recordpoging - met een flinke korrel zout worden genomen.
Ze sneed zich in haar armen, een half uur later kwam paps thuis en toen hebben ze uren op de bank gezeten met het hondje Spot erbij.. Hoe serieus heb je je dan verwond?
pi_94734486
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Och, die zelfmoordpoging moet - net als de recordpoging - met een flinke korrel zout worden genomen.
Ze sneed zich in haar armen, een half uur later kwam paps thuis en toen hebben ze uren op de bank gezeten met het hondje Spot erbij.. Hoe serieus heb je je dan verwond?
En ook dat is maar een halve waarheid. Laura heeft zich namelijk ook op school in haar polsen gesneden. Juist dat, zorgde voor een verlenging van de OTS. En als je sindsdien kijkt naar foto's van Laura, dan zou je bijna denken dat dat snijden een andere grote hobby van Laura is. Iig is het zo, dat medehobbyisten hun polsjes net zo potsierlijk inpakken als Laura:

pi_94741632

[ Bericht 50% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:07:45 ]
pi_94742642
Gast :')
pi_94742796
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef Borkum1994 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Banjerkanjer het volgende:

En ook dat is maar een halve waarheid. Laura heeft zich namelijk ook op school in haar polsen gesneden. Juist dat, zorgde voor een verlenging van de OTS. (Geen komma!)

Do you have any evidence?

En als je sindsdien kijkt naar foto's van Laura, dan zou je bijna denken dat dat snijden een andere grote hobby van Laura is.

Blatant nonsense!

Her wrists are OK! See this photo (June 2010):

http://inweerenwind.hyves(...)id=B2GGDK1BAFK88CGG4

Bron: LJN: BN2481, Rechtbank Middelburg , zaak/reknr: 73059 / JE RK 10-352

En:

quote:
k zit toevallig bij Laura Dekkers op school (egt waar, op het Revius Lyceum te Wijk bij Duurstede) en bij ons is het allemaal geschreik om aandacht trekkerij! Laura snijdt zichzelf ook, ze zat op de DvB, een dependans van school zichzelf te snijden met een geleende schaar! Ze vraagt egt gigantisch om aandacht. Nou wuist ik niet veel van de verdwijning totdat ik het op het nieuws hoorde. ZE IS GEK! Aandacht te kort zullen we maar zeggen.....
http://forum.girlscene.nl(...)6e6791fabe734b4ce038

quote:
By the way:
green = starboard = right hand
red = port = left hand
I'm impressed! _O- You're a fruitcake! 8)7
pi_94743292

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:08:02 ]
pi_94743322
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:22 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Read it correctly! You are no jurist, right?
Leer Nederlands, dan kun jij het ook allemaal lezen en vooral begrijpen.
pi_94743533

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:08:15 ]
pi_94743668
-edit- Nee +note

[ Bericht 52% gewijzigd door paddy op 28-03-2011 23:58:17 ]
pi_94743816

[ Bericht 100% gewijzigd door Borkum1994 op 29-03-2011 00:02:02 ]
pi_94744409
-edit- kappen

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 28-03-2011 23:59:52 ]
pi_94744463
-edit- flame

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 29-03-2011 00:00:48 ]
pi_94744857
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:49 schreef Borkum1994 het volgende:

Please keep in mind that 'bedrog' is a serious allegation.
Swindle is a fucking serious crime.
pi_94745132
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Swindle is a fucking serious crime.
:Y
pi_94745205
Ik heb nog niet echt hoeven modereren in deze reeks. Hoop dat dit verder ook niet meer nodig is :{
pi_94745221
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:06 schreef paddy het volgende:
Ik heb nog niet echt hoeven modereren in deze reeks. Hoop dat dit verder ook niet meer nodig is :{
Ik heb nog nooit een note gehad :D
pi_94745296
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:06 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een note gehad :D
Nee, stond ook wel een beetje versteld van je bashpartij. Nou ja, gaan we maar weer verder met de perikelen van Laura ;)
pi_94745423
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, stond ook wel een beetje versteld van je bashpartij. Nou ja, gaan we maar weer verder met de perikelen van Laura ;)
Bashen doe ik niet aan :{w Maar ook ik heb mijn grenzen. Mijn beroep ligt nu eenmaal in de media, en ik kan het niet helpen als mensen zo exhibitionistisch zijn en hun hele leven in 2 klikken te achterhalen online gooien. Ik heb niets gezegd wat niet waar is, ik heb slechts geschreven wat iemand over zichzelf verteld.

En dat, is voor ieder ander nog steeds in 2 klikken na te zien.
pi_94745602
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:08 schreef spuitje het volgende:
Vanaf oneveer 1:25:

http://nos.nl/video/222600-laura-dekker-terug-in-nederland.html

"Het maakt absoluut niet uit voor het record. Het gaat erom dat je - solo - de wereld rondvaart en dat je één keer de evenaar passeert"

Waar ze het vandaan haalt dat je rustig naar huis kan tijdens een recordpoging alleen de wereld rondvaren, vind ik al onbegrijpelijk..
Maar hoe ze het gaat uitleggen dat met pappie aan boord het nog steeds een solo-tocht is, is me een raadsel.
Zeker na dat gepoch dat ze sneller dan Mike Perham de oceaan overstak, en dat zij eigenlijk stoerder was omdat haar vader niet achter haar aanvoer.. en dan nog afgezien van het feit dat de enige reden was dat ze sneller was, dat ze de motor heeft gebruikt, 2 dagen lang.. oh nee, 3.. nou ja, mss. wel de hele tijd.. Dan maak je echt een karikatuur van jezelf.
Daar moet in de zeilwereld toch echt wel commentaar op zijn, zou je denken?
pi_94746512
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vanaf oneveer 1:25:

http://nos.nl/video/222600-laura-dekker-terug-in-nederland.html

"Het maakt absoluut niet uit voor het record. Het gaat erom dat je - solo - de wereld rondvaart en dat je één keer de evenaar passeert"

Waar ze het vandaan haalt dat je rustig naar huis kan tijdens een recordpoging alleen de wereld rondvaren, vind ik al onbegrijpelijk..
Maar hoe ze het gaat uitleggen dat met pappie aan boord het nog steeds een solo-tocht is, is me een raadsel.
Zeker na dat gepoch dat ze sneller dan Mike Perham de oceaan overstak, en dat zij eigenlijk stoerder was omdat haar vader niet achter haar aanvoer.. en dan nog afgezien van het feit dat de enige reden was dat ze sneller was, dat ze de motor heeft gebruikt, 2 dagen lang.. oh nee, 3.. nou ja, mss. wel de hele tijd.. Dan maak je echt een karikatuur van jezelf.
Daar moet in de zeilwereld toch echt wel commentaar op zijn, zou je denken?
Die regels kloppen iig niet voor een zeilrecord circumnavigation:

De regels voor dit zeilrecord (wat niet meer bestaat voor Jongste of Oudste)::

Vertrek en finish vanuit dezelfde haven.
Alle lijnen van de lengtegraad passeren.
De evenaar oversteken.
Het ronden van Kaap Hoorn
Het ronden van Kaap de Goede Hoop

De route die Laura heeft gekozen voor haar zeilevaren, voldoet dus niet aan de eisen van een zeilrecord circumnavigation. De reden daarvan is, dat er zowel in het Panama Kanaal, als in het Suez Kanaal, niet gezeild mag worden.
pi_94748891
Er zijn vele fans die in het kunnen van Laura geloven. Ik geloof daar niet in. En alles wijst erop, dat Laura zelf, en net zo goed haar familie, daar evenmin in gelooft. Anders, waren die vele bezoekjes niet nodig, anders, was de tijdspanne van 2 jaar niet nodig. Anders, zou je direct voor je doel gaan: een record vestigen en daarbij alle regels handhaven.

This is something else!

Being like you are
Well this is something else, who would comprehend?
But some that do, lay claim that
Divine purpose blesses them
That's not what I believe, it doesn't matter anyway

Maar dat is slechts de indruk die ik er tot nu toe van heb...

[ Bericht 1% gewijzigd door Banjerkanjer op 29-03-2011 03:27:39 ]
pi_94752013
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 03:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
Er zijn vele fans die in het kunnen van Laura geloven. Ik geloof daar niet in. En alles wijst erop, dat Laura zelf, en net zo goed haar familie, daar evenmin in gelooft. Anders, waren die vele bezoekjes niet nodig, anders, was de tijdspanne van 2 jaar niet nodig. Anders, zou je direct voor je doel gaan: een record vestigen en daarbij alle regels handhaven.

This is something else!

Being like you are
Well this is something else, who would comprehend?
But some that do, lay claim that
Divine purpose blesses them
That's not what I believe, it doesn't matter anyway

Maar dat is slechts de indruk die ik er tot nu toe van heb...
Laura heeft zelfs tegenover de rechter verklaard dat ze niet overtuigd was van haar kunnen.
Dus die indruk is juist.
pi_94759024
Zolang Laura het maar houdt bij 1x!! de Evenaar passeren, en op het zuidelijk halfrond blijft. Zal ze zelf ook niet erg vinden, want er zijn zoveel vakantie eilandjes waar ze om de paar maand naar toe kan zeilen, dat ze zich de rest van haar leven niet zal vervelen. Tenzij het geld op gegaan is aan drankrekeningen, want dan moet ze weer even net doen of ze het record nog kan halen (voor haar 65e)
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 13:50:58 #163
137949 Disana
pi_94759862
Staat haar Hurley 700 hier nu te koop?

Of is dat gewoon nooit weggehaald. Die prijs begrijp ik ook niet, dat is toch veel te hoog?
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 13:58:55 #164
137949 Disana
pi_94760151
Het zijn dus ook sponsors die de reisjes van de familie naar Laura betalen:

quote:
The 15-year-old Dutch sailor Laura Dekker who has embarked on a round world sailing journey is in need of cash and looking for new financial sponsors.

Laura's father, Dick Dekker told Dutch paper Volkskrant that the team backing her, which consists of family members and others, needs money to visit her during her journey and carry out major repairs which might be needed to her boat Guppy.

They had received some sponsorship money of 25,000 euros from a shipyard, but this has been used to pay debts on the boat before the trip began and other sponsors have not yet come forward, he said.

Dekker said Lauras only income is the column she writes for the AD and royalties from a book written by her grandmother.

Nevertheless, the trip is not in danger, Dekker said. She can do it all fine. But she is more on her own than we had hoped. And as parents we can no longer visit her when she is in a harbour.

Laura, who is on a solo around-the-world voyage, hoping to become the youngest person ever to do so, set sail from the Netherlands in August and arrived in the Carribean island of St Maarten last week after making a stopover in the Cape Verde Islands. The voyage, which is not to be the longest leg of her journey, took her an uneventful 17 days.

Mr Dekker says he needs about 16,000 euros to get the out of the danger zone and be sure that repairs can be carried out if and when necessary. Laura will stay on St Maarten for a few weeks. She is planning on setting sail for the Panama Canal in January.

The then 14-year-old was thrust into the media spotlight in August 2009 when her ambitious plan was first revealed. She was prevented from setting sail for the two-year world trip by the Dutch Child Protection Agency. The Dutch authorities made her a ward of court in October for a one-year period. In 2010, the judge decided not to extend this period since Laura's parents, who are divorced, are now both in favour of the voyage. Previously, her mother had reservations.

You can learn more about Laura's voyage, or donate to the project by clicking here.
http://www.sail-world.com(...)efre=y&ntid=30&rid=8

En dan de kritiek hier:

quote:
Let's be clear ... she is NOT "out of cash," and she's not stuck somewhere.

As I understand the story ... she had a sponsor who chipped in 25,000 euros, but the money was spent before she set sail. Even though she had no sponsor and no cash reserves for repairs, she set sail anyway, apparently with the hope that new sponsors would come forward. That hasn't happened.

Daddy is now begging for cash so that (a) he can visit her during the trip, and (b) he can create a reserve fund for repairs IF AND WHEN they're needed.

Sorry, but you should have figured all that out before she departed.
http://forum.woodenboat.com/archive/index.php/t-124436.html
pi_94760428
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef Disana het volgende:
Staat haar Hurley 700 hier nu te koop?

Of is dat gewoon nooit weggehaald. Die prijs begrijp ik ook niet, dat is toch veel te hoog?
Daar lijkt het wel op. En die prijs zal ¤ 6.500,-- moeten zijn neem ik aan. Voor ¤ 650.000,-- koop je zoiets. :)
pi_94760529
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef Disana het volgende:

[..]

En dan de kritiek hier:

[..]

En met dat laatste ben ik het dus volledig eens!
pi_94760609
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. En die prijs zal ¤ 6.500,-- moeten zijn neem ik aan. Voor ¤ 650.000,-- koop je zoiets. :)
Het zijn de Dekkers.. Je koopt wel de boot van de jonge zeegodin voor een luttel bedrag van nog geen driekwart miljoen.. Doe er een ton bovenop en je krijgt een persoonlijk bedankje.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 14:12:18 #168
137949 Disana
pi_94760618
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Haha ja ik dacht al dat die prijs niet kon kloppen.

Goede kritieken daar hè. En wij maar denken dat iedereen het zo schattig en dapper vindt wat dit meisje doet.

Schandalig zoals er is gebedeld nadat niet minder dan 26.000 euro kennelijk in een diep gat is verdwenen. Schulden zeggen ze. Van vader dan zeker.

LOL Enneacanthus.
pi_94761042
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het zijn de Dekkers.. Je koopt wel de boot van de jonge zeegodin voor een luttel bedrag van nog geen driekwart miljoen.. Doe er een ton bovenop en je krijgt een persoonlijk bedankje.
_O- _O-
pi_94761123
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha ja ik dacht al dat die prijs niet kon kloppen.

Goede kritieken daar hè. En wij maar denken dat iedereen het zo schattig en dapper vindt wat dit meisje doet.

Schandalig zoals er is gebedeld nadat niet minder dan 26.000 euro kennelijk in een diep gat is verdwenen. Schulden zeggen ze. Van vader dan zeker.

LOL Enneacanthus.
Er zijn wel meer kritieken geweest, maar ze zijn soms moeilijk te vinden. Maar ik vond deze dus echt leuk.
pi_94761587
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef spuitje het volgende:

[..]

En met dat laatste ben ik het dus volledig eens!
Op vakantie gaan zonder geld.. Ja bijster slim is het niet.
En dan te bedenken dat ze een boot hadden, en nog een betere aangeboden hadden gekregen ook.
Het zijn echt altijd vreemde verhalen waar ze mee komen..
ruzie met sponsors dan wel mensen die ze willen helpen, verhalen die net niet kloppen..
Dit ook weer. Ze hebben het vier jaar voorbereid en dan ga je weg zonder een cent te makken..
In het boek stond toch dat ze het hadden gespaard, althans dat werd hier toch beweerd, door deze of gene?
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 14:39:59 #172
137949 Disana
pi_94761682
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Op vakantie gaan zonder geld.. Ja bijster slim is het niet.
En dan te bedenken dat ze een boot hadden, en nog een betere aangeboden hadden gekregen ook.
Het zijn echt altijd vreemde verhalen waar ze mee komen..
ruzie met sponsors dan wel mensen die ze willen helpen, verhalen die net niet kloppen..
Dit ook weer. Ze hebben het vier jaar voorbereid en dan ga je weg zonder een cent te makken..
In het boek stond toch dat ze het hadden gespaard, althans dat werd hier toch beweerd, door deze of gene?
Nou, in die kritiek die ik hierboven citeer heeft ze 25.000 van een sponsor gekregen. Met een beetje fantasie kun je dat sparen noemen, al was het al snel weer allemaal uitgegeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disana op 29-03-2011 15:02:03 ]
pi_94762649
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, in die kritiek die ik hierboven citeer heeft ze 25.000 van een sponsor gekregen. Met een beetje fantasie kun je dat sparen noemen, al was het al snel weer allemaal uitgegeven.
Je zou kunnen zeggen dat ze het geld een week ofzo hebben gespaard voordat ze het er doorheen jasten.. Maar ja, dan ben je wel erg een steekspel met woorden aan het spelen.
pi_94762841
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat ze het geld een week ofzo hebben gespaard voordat ze het er doorheen jasten.. Maar ja, dan ben je wel erg een steekspel met woorden aan het spelen.
Het kind kwam ook ergens melden dat ze altijd hard had gewerkt en wel geld genoeg had voor eten etc. Maar wat extra zou wel handig zijn.
Kijk en dat laatste denk ik ook vaak aan het eind van de maand :)
En hoe zo hard gewerkt? Ze was 13 toen ze met haar plannen in de pers kwam!
pi_94766799
Ik denk trouwens dat pa Dekker meegaat omdat LD nog te jong wordt bevonden om dergelijke zaken alleen te regelen. Net zo als ze niet alleen vanuit Nederland mocht vertrekken en ook niet uit Portugal.
Heb wat zitten googlen maar kan er eigenlijk niets over vinden. Maar kan me zo voorstellen dat ze daar bij het Panamakanaal ook eisen hebben waaraan een schipper moet voldoen. Bovendien moet ze mensen inhuren en ik heb geen idee of een 15-jarige dat daar mag.
En dan nog iets: ze schreef in haar laatste weblog dat ze contact had opgenomen met de ambassade maar dat ze niet wist of die haar zouden kunnen helpen. Waarmee zouden die haar moeten helpen dan? Het regelen van papierwerk misschien?
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 17:11:45 #176
137949 Disana
pi_94767759
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef spuitje het volgende:
Ik denk trouwens dat pa Dekker meegaat omdat LD nog te jong wordt bevonden om dergelijke zaken alleen te regelen. Net zo als ze niet alleen vanuit Nederland mocht vertrekken en ook niet uit Portugal.
Heb wat zitten googlen maar kan er eigenlijk niets over vinden. Maar kan me zo voorstellen dat ze daar bij het Panamakanaal ook eisen hebben waaraan een schipper moet voldoen. Bovendien moet ze mensen inhuren en ik heb geen idee of een 15-jarige dat daar mag.
En dan nog iets: ze schreef in haar laatste weblog dat ze contact had opgenomen met de ambassade maar dat ze niet wist of die haar zouden kunnen helpen. Waarmee zouden die haar moeten helpen dan? Het regelen van papierwerk misschien?
Heb je hier wat aan? Je kunt zoeken op requirements for transit.

http://dolphins.typepad.com/PanamaCanalTransit.htm
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:30:54 #177
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94773679
:D wat gaat het hard. Een paar dagen niet posten en ik mis bijna een heel topic
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_94777010
quote:
Dat vind ik helemaal hypocriet. Je laten uitschrijven in Nederland om de regels te ontlopen (leerplicht) en omdat je het een te betuttelend land vind .... maar dan wel de hulp van de ambassade willen inroepen !!!
pi_94785540
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef Disana het volgende:

[..]

En dan de kritiek hier:

[..]

"Nevertheless, the trip is not in danger, Dekker said. She can do it all fine. But she is more on her own than we had hoped. And as parents we can no longer visit her when she is in a harbour.
"

Was het nou een solo-trip of niet?
Het bijzondere was toch juist dat een jong meisje helemaal alleen op wereldreis ging?
pi_94788905
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

"Nevertheless, the trip is not in danger, Dekker said. She can do it all fine. But she is more on her own than we had hoped. And as parents we can no longer visit her when she is in a harbour.
"

Was het nou een solo-trip of niet?
Het bijzondere was toch juist dat een jong meisje helemaal alleen op wereldreis ging?
Nee, het byzondere was dat een heel jong meisje een solo-zeiltocht rond de wereld ging maken!
pi_94848201
LD vertelt haar avonturen tegenwoordig dmv foto's.

En ze is al bij Panama.

quote:
Laura Dekker in Colon, Panama
Er zijn momenteel weinig Hollanders in Shelter Bay Marina, dus wij werden al snel opgetrommeld om Laura op te vangen bij aankomst. Om ongeveer 09:00 was het dan zover en al snel lag Guppy veilig afgemeerd.

Vanavond Bami Goreng aan boord van Jedi want van dat indianen-voer in de San Blas wordt je natuurlijk al snel flauw :-)
bron
pi_94866843
En ze heeft toch nog maar even een stukske geschreven, weer heel positief! Staat o.a. het volgende in:

quote:
De pers stond meteen voor m'n neus en omdat de jachthaven mij sponsort kon ik ze niet weigeren. Maar ze stellen altijd dezelfde vragen en zijn vaak helemaal niet op de hoogte. Deze keer kreeg ik zelfs de vraag hoe ik heette........! Ze wist het echt niet en ik stond zo perplex dat het een tijdje duurde voor ik kon uitbrengen dat ik Laura heet.

Natuurlijk was ik moe na die nachtoversteek maar nu word ik echt moe van al de mensen om mij heen, die doen alsof ze geinteresseerd zijn en alles van mij weten. M'n goede humeur gaat langzaam over in innerlijke woede die ik vaker voel als mensen mij als een beroemdheid behandelen. En dan ook nog met de stomste vragen mij de oren van het hoofd zeuren.

bron
pi_94867039
soloreiziger

:')
pi_94868378
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:
En ze heeft toch nog maar even een stukske geschreven, weer heel positief! Staat o.a. het volgende in:

[..]

oh mijn god, wat is dat kind arrogant aan het worden!

Ze is verontwaardigd omdat ze een halve wereld verderop nog niet allemaal weten hoe ze heet. En het is zo vervelend om de pers te woord te staan. Daarom zagen we haar ook interessant lopen doen op de HISWA..
En nu is ze chagrijnig omdat ze mensen te woord moet staan terwijl mevrouw niet lekker geslapen heeft.
Ze kiest er toch zelf voor? Ze heeft toch de publiciteit gezocht omdat ze anderen voor haar vakantie wil laten betalen?
En ze heeft zich toch onder de leerplicht uitgedraaid?
En nu is het nog niet goed?
En dan? Gaat ze zichzelf snijden omdat het niet naar haar zin is, of hangt ze zichzelf op in de mast?
Die reis gaat haar geen goed doen. Als ze terugkomt is het vast helemaal een onuitstaanbaar mormel..
pi_94868933
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:

[..]

_O-

Perplex staan dat ze aan de andere kant van de wereld niet eens je naam weten (stel je eens voor zeg!) En dan ook nog eens woedend (!) worden als mensen je behandelen zoals ze zich zelf ziet: als een beroemdheid.

Troost je Laura, voor sommigen ben je beslist geen beroemdheid, maar slechts een vervelende, arrogante kutpuber :)
pi_94878141
kom kom, t is een meisje van 15 en dan ga jij je druk maken dat ze een keer sjaggerijnig wordt of niet zo hard nadenkt als ze moe is? moet ze perfect zijn dan van jou?
pi_94884064
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef okiokinl het volgende:
kom kom, t is een meisje van 15 en dan ga jij je druk maken dat ze een keer sjaggerijnig wordt of niet zo hard nadenkt als ze moe is? moet ze perfect zijn dan van jou?
Iemand zou het kind eens duidelijk moeten maken dat een positieve pers sponsoren kan opleveren. En dat ze dankzij die sponsoren dit twee jaar durende tripje kan maken!
Een solo zeilreis kun je het allang niet meer noemen, iemand die daar nog in gelooft heeft zich echt niet ingelezen!
En de pers stond haar al op te wachten?? Ja, iemand van het plaatselijke sufferdje waarschijnlijk, ingelicht door pa of de nederlanders die haar hebben opgevangen.
Laat dat kind gewoon eens wat minder arrogant doen, dit was namelijk niet de eerste keer dat ze een sneer uitdeelt aan de pers! Dom wicht.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:40:15 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94885981
Innerlijke woede O+
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94890252
Volgens mij na de vakantie als ze weer trug in Nederland is valt ze weer in depressie net als eerst en kan ze weer mooi pols doorsnijden.
pi_94890474
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef spuitje het volgende:

[..]

Iemand zou het kind eens duidelijk moeten maken dat een positieve pers sponsoren kan opleveren. En dat ze dankzij die sponsoren dit twee jaar durende tripje kan maken!
Een solo zeilreis kun je het allang niet meer noemen, iemand die daar nog in gelooft heeft zich echt niet ingelezen!
En de pers stond haar al op te wachten?? Ja, iemand van het plaatselijke sufferdje waarschijnlijk, ingelicht door pa of de nederlanders die haar hebben opgevangen.
Laat dat kind gewoon eens wat minder arrogant doen, dit was namelijk niet de eerste keer dat ze een sneer uitdeelt aan de pers! Dom wicht.
En ze weet van tevoren dat de pers haar opwacht. Dat gebeurt toch in overleg met haar vader, die tevens een glorieuze aankomst voorbereidt, samen met de filmmakers..
Het is puur aanstellerij, of lijdzaam verzet tegen golddicker..
pi_94892072
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En ze weet van tevoren dat de pers haar opwacht. Dat gebeurt toch in overleg met haar vader, die tevens een glorieuze aankomst voorbereidt, samen met de filmmakers..
Het is puur aanstellerij, of lijdzaam verzet tegen golddicker..
Zou het zo kunnen zijn dat ze een hekel heeft aan de pers omdat die "vervelende" vragen stelt? Byvoorbeeld waarom ze zo weinig alleen is op haar solo zeilreis? En waarom ze op de motor zeilt? Waarom ze door het Panama-kanaal gaat? Dat soort vragen houdt ze vast niet van!
pi_94893656
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zou het zo kunnen zijn dat ze een hekel heeft aan de pers omdat die "vervelende" vragen stelt? Byvoorbeeld waarom ze zo weinig alleen is op haar solo zeilreis? En waarom ze op de motor zeilt? Waarom ze door het Panama-kanaal gaat? Dat soort vragen houdt ze vast niet van!
Ze moest wel op de 'motor zeilen' omdat ze anders niet op tijd zou aankomen, ivm met de filmopnames.. Hoe kun je dan volhouden dat je er een hekel aan hebt?
pi_94909255
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze moest wel op de 'motor zeilen' omdat ze anders niet op tijd zou aankomen, ivm met de filmopnames.. Hoe kun je dan volhouden dat je er een hekel aan hebt?
Ze heeft misschien geen hekel aan de pers, maar wel aan "lastige" vragen! Zo mochten er op de HISWA ook geen vragen gesteld worden over de problemen die ze heeft gehad met de kinderbescherming etc. Journalisten die daar iets over wilden weten moesten haar boek maar kopen!
Dat ijskonijn probeert de hele wereld voor de gek te houden en denkt nog steeds dat iedereen erin trapt. Raar kind uit een rare familie.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:37:23 #194
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94916972
*O*
er staan NIEUWE FOTOOS op de website *O*

Wat een mooi eiland 8-)
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_94918146
Mooi eiland!!! Natuurlijk....daar zal jij naar kijken
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:49:22 #196
124676 RobertoCarlos
pi_94929812
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef roomba het volgende:
Mooi eiland!!! Natuurlijk....daar zal jij naar kijken
_O- _O-
pi_94933818
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef vreakky het volgende:
Ik snap zoiets wel, al die pers die jouw willen interviewen maar die geen idee hebben wie je bent, ik snap best dat het knap vervelend word als je steeds met journalisten moet praten die zich totaal niet inlezen.

Net zo als bij sven kramer, die de vraag kreeg hoe hij heette, nadat hij kampioen werd.
'Mickey Mouse' zou ik antwoorden :P
  zaterdag 2 april 2011 @ 11:22:23 #198
3542 Gia
User under construction
pi_94936279
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef vreakky het volgende:
Ik snap zoiets wel, al die pers die jouw willen interviewen maar die geen idee hebben wie je bent, ik snap best dat het knap vervelend word als je steeds met journalisten moet praten die zich totaal niet inlezen.

Net zo als bij sven kramer, die de vraag kreeg hoe hij heette, nadat hij kampioen werd.
Laura Dekker vergelijken met Sven Kramer !!

Dat kind denkt, volgens mij, echt dat er dagelijks wereldwijd aandacht is voor haar reisje. Slechts zelden hoor je er op tv iets over. Verder alleen via een krant, geloof ik en via haar website.

Pa licht de plaatselijke pers in over het feit dat er een meisje van 15 aan komt varen die met een wereldreis bezig is. Is het dan zo raar dat die lui niet weten hoe ze heet? 't Is geen wereldbekend meisje, dat zal ze moeten beseffen.

Voor Abby was destijds veel meer belangstelling ieg.
pi_94941286
LD begrijpt het nog steeds niet en zal het waarschijnlijk nooit gaan begrijpen ook. De jachthaven waar ze nu met haar boot ligt sponsort haar met een gratis ligplaats. En daar verwacht die jachthaven logischerwijs iets voor terug. In de vorm van interviews met de pers. Gratis reclame voor de jachthaven.Het is dan ook waarschijnlijk dat niet pa de pers heeft ingelicht, maar dat de jachthaven dit heeft gedaan.
Dit was overigens wel leuk om te lezen, hoop dat LD het ook leest en ter harte neemt!
  zaterdag 2 april 2011 @ 14:45:08 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94941502
Kennelijk worden op dit moment de stukjes weer door iemand anders dan Laura zelf geplaatst, want er zitten verdacht weinig taalfouten in. En dan begrijp ik echt niet dat die iemand Laura niet even tegen zichzelf in bescherming neemt en haar meldt dat je dit soort stukjes niet moet plaatsen.

Er is echt iets mis met de hele familie rondom Laura.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')