abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 17:11:45 #176
137949 Disana
pi_94767759
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:49 schreef spuitje het volgende:
Ik denk trouwens dat pa Dekker meegaat omdat LD nog te jong wordt bevonden om dergelijke zaken alleen te regelen. Net zo als ze niet alleen vanuit Nederland mocht vertrekken en ook niet uit Portugal.
Heb wat zitten googlen maar kan er eigenlijk niets over vinden. Maar kan me zo voorstellen dat ze daar bij het Panamakanaal ook eisen hebben waaraan een schipper moet voldoen. Bovendien moet ze mensen inhuren en ik heb geen idee of een 15-jarige dat daar mag.
En dan nog iets: ze schreef in haar laatste weblog dat ze contact had opgenomen met de ambassade maar dat ze niet wist of die haar zouden kunnen helpen. Waarmee zouden die haar moeten helpen dan? Het regelen van papierwerk misschien?
Heb je hier wat aan? Je kunt zoeken op requirements for transit.

http://dolphins.typepad.com/PanamaCanalTransit.htm
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:30:54 #177
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94773679
:D wat gaat het hard. Een paar dagen niet posten en ik mis bijna een heel topic
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_94777010
quote:
En dan nog iets: ze schreef in haar laatste weblog dat ze contact had opgenomen met de ambassade maar dat ze niet wist of die haar zouden kunnen helpen. Waarmee zouden die haar moeten helpen dan? Het regelen van papierwerk misschien?
Dat vind ik helemaal hypocriet. Je laten uitschrijven in Nederland om de regels te ontlopen (leerplicht) en omdat je het een te betuttelend land vind .... maar dan wel de hulp van de ambassade willen inroepen !!!
pi_94785540
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Het zijn dus ook sponsors die de reisjes van de familie naar Laura betalen:

[..]

http://www.sail-world.com(...)efre=y&ntid=30&rid=8

En dan de kritiek hier:

[..]

http://forum.woodenboat.com/archive/index.php/t-124436.html
"Nevertheless, the trip is not in danger, Dekker said. She can do it all fine. But she is more on her own than we had hoped. And as parents we can no longer visit her when she is in a harbour.
"

Was het nou een solo-trip of niet?
Het bijzondere was toch juist dat een jong meisje helemaal alleen op wereldreis ging?
pi_94788905
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

"Nevertheless, the trip is not in danger, Dekker said. She can do it all fine. But she is more on her own than we had hoped. And as parents we can no longer visit her when she is in a harbour.
"

Was het nou een solo-trip of niet?
Het bijzondere was toch juist dat een jong meisje helemaal alleen op wereldreis ging?
Nee, het byzondere was dat een heel jong meisje een solo-zeiltocht rond de wereld ging maken!
pi_94848201
LD vertelt haar avonturen tegenwoordig dmv foto's.

En ze is al bij Panama.

quote:
Laura Dekker in Colon, Panama
Er zijn momenteel weinig Hollanders in Shelter Bay Marina, dus wij werden al snel opgetrommeld om Laura op te vangen bij aankomst. Om ongeveer 09:00 was het dan zover en al snel lag Guppy veilig afgemeerd.

Vanavond Bami Goreng aan boord van Jedi want van dat indianen-voer in de San Blas wordt je natuurlijk al snel flauw :-)
bron
pi_94866843
En ze heeft toch nog maar even een stukske geschreven, weer heel positief! Staat o.a. het volgende in:

quote:
De pers stond meteen voor m'n neus en omdat de jachthaven mij sponsort kon ik ze niet weigeren. Maar ze stellen altijd dezelfde vragen en zijn vaak helemaal niet op de hoogte. Deze keer kreeg ik zelfs de vraag hoe ik heette........! Ze wist het echt niet en ik stond zo perplex dat het een tijdje duurde voor ik kon uitbrengen dat ik Laura heet.

Natuurlijk was ik moe na die nachtoversteek maar nu word ik echt moe van al de mensen om mij heen, die doen alsof ze geinteresseerd zijn en alles van mij weten. M'n goede humeur gaat langzaam over in innerlijke woede die ik vaker voel als mensen mij als een beroemdheid behandelen. En dan ook nog met de stomste vragen mij de oren van het hoofd zeuren.

bron
pi_94867039
soloreiziger

:')
pi_94868378
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:
En ze heeft toch nog maar even een stukske geschreven, weer heel positief! Staat o.a. het volgende in:

[..]

oh mijn god, wat is dat kind arrogant aan het worden!

Ze is verontwaardigd omdat ze een halve wereld verderop nog niet allemaal weten hoe ze heet. En het is zo vervelend om de pers te woord te staan. Daarom zagen we haar ook interessant lopen doen op de HISWA..
En nu is ze chagrijnig omdat ze mensen te woord moet staan terwijl mevrouw niet lekker geslapen heeft.
Ze kiest er toch zelf voor? Ze heeft toch de publiciteit gezocht omdat ze anderen voor haar vakantie wil laten betalen?
En ze heeft zich toch onder de leerplicht uitgedraaid?
En nu is het nog niet goed?
En dan? Gaat ze zichzelf snijden omdat het niet naar haar zin is, of hangt ze zichzelf op in de mast?
Die reis gaat haar geen goed doen. Als ze terugkomt is het vast helemaal een onuitstaanbaar mormel..
pi_94868933
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef spuitje het volgende:

[..]

_O-

Perplex staan dat ze aan de andere kant van de wereld niet eens je naam weten (stel je eens voor zeg!) En dan ook nog eens woedend (!) worden als mensen je behandelen zoals ze zich zelf ziet: als een beroemdheid.

Troost je Laura, voor sommigen ben je beslist geen beroemdheid, maar slechts een vervelende, arrogante kutpuber :)
pi_94878141
kom kom, t is een meisje van 15 en dan ga jij je druk maken dat ze een keer sjaggerijnig wordt of niet zo hard nadenkt als ze moe is? moet ze perfect zijn dan van jou?
pi_94884064
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef okiokinl het volgende:
kom kom, t is een meisje van 15 en dan ga jij je druk maken dat ze een keer sjaggerijnig wordt of niet zo hard nadenkt als ze moe is? moet ze perfect zijn dan van jou?
Iemand zou het kind eens duidelijk moeten maken dat een positieve pers sponsoren kan opleveren. En dat ze dankzij die sponsoren dit twee jaar durende tripje kan maken!
Een solo zeilreis kun je het allang niet meer noemen, iemand die daar nog in gelooft heeft zich echt niet ingelezen!
En de pers stond haar al op te wachten?? Ja, iemand van het plaatselijke sufferdje waarschijnlijk, ingelicht door pa of de nederlanders die haar hebben opgevangen.
Laat dat kind gewoon eens wat minder arrogant doen, dit was namelijk niet de eerste keer dat ze een sneer uitdeelt aan de pers! Dom wicht.
  vrijdag 1 april 2011 @ 00:40:15 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94885981
Innerlijke woede O+
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94890252
Volgens mij na de vakantie als ze weer trug in Nederland is valt ze weer in depressie net als eerst en kan ze weer mooi pols doorsnijden.
pi_94890474
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef spuitje het volgende:

[..]

Iemand zou het kind eens duidelijk moeten maken dat een positieve pers sponsoren kan opleveren. En dat ze dankzij die sponsoren dit twee jaar durende tripje kan maken!
Een solo zeilreis kun je het allang niet meer noemen, iemand die daar nog in gelooft heeft zich echt niet ingelezen!
En de pers stond haar al op te wachten?? Ja, iemand van het plaatselijke sufferdje waarschijnlijk, ingelicht door pa of de nederlanders die haar hebben opgevangen.
Laat dat kind gewoon eens wat minder arrogant doen, dit was namelijk niet de eerste keer dat ze een sneer uitdeelt aan de pers! Dom wicht.
En ze weet van tevoren dat de pers haar opwacht. Dat gebeurt toch in overleg met haar vader, die tevens een glorieuze aankomst voorbereidt, samen met de filmmakers..
Het is puur aanstellerij, of lijdzaam verzet tegen golddicker..
pi_94892072
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En ze weet van tevoren dat de pers haar opwacht. Dat gebeurt toch in overleg met haar vader, die tevens een glorieuze aankomst voorbereidt, samen met de filmmakers..
Het is puur aanstellerij, of lijdzaam verzet tegen golddicker..
Zou het zo kunnen zijn dat ze een hekel heeft aan de pers omdat die "vervelende" vragen stelt? Byvoorbeeld waarom ze zo weinig alleen is op haar solo zeilreis? En waarom ze op de motor zeilt? Waarom ze door het Panama-kanaal gaat? Dat soort vragen houdt ze vast niet van!
pi_94893656
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zou het zo kunnen zijn dat ze een hekel heeft aan de pers omdat die "vervelende" vragen stelt? Byvoorbeeld waarom ze zo weinig alleen is op haar solo zeilreis? En waarom ze op de motor zeilt? Waarom ze door het Panama-kanaal gaat? Dat soort vragen houdt ze vast niet van!
Ze moest wel op de 'motor zeilen' omdat ze anders niet op tijd zou aankomen, ivm met de filmopnames.. Hoe kun je dan volhouden dat je er een hekel aan hebt?
pi_94909255
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze moest wel op de 'motor zeilen' omdat ze anders niet op tijd zou aankomen, ivm met de filmopnames.. Hoe kun je dan volhouden dat je er een hekel aan hebt?
Ze heeft misschien geen hekel aan de pers, maar wel aan "lastige" vragen! Zo mochten er op de HISWA ook geen vragen gesteld worden over de problemen die ze heeft gehad met de kinderbescherming etc. Journalisten die daar iets over wilden weten moesten haar boek maar kopen!
Dat ijskonijn probeert de hele wereld voor de gek te houden en denkt nog steeds dat iedereen erin trapt. Raar kind uit een rare familie.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:37:23 #194
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94916972
*O*
er staan NIEUWE FOTOOS op de website *O*

Wat een mooi eiland 8-)
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_94918146
Mooi eiland!!! Natuurlijk....daar zal jij naar kijken
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:49:22 #196
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94929812
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef roomba het volgende:
Mooi eiland!!! Natuurlijk....daar zal jij naar kijken
_O- _O-
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_94933818
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef vreakky het volgende:
Ik snap zoiets wel, al die pers die jouw willen interviewen maar die geen idee hebben wie je bent, ik snap best dat het knap vervelend word als je steeds met journalisten moet praten die zich totaal niet inlezen.

Net zo als bij sven kramer, die de vraag kreeg hoe hij heette, nadat hij kampioen werd.
'Mickey Mouse' zou ik antwoorden :P
  zaterdag 2 april 2011 @ 11:22:23 #198
3542 Gia
User under construction
pi_94936279
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 02:12 schreef vreakky het volgende:
Ik snap zoiets wel, al die pers die jouw willen interviewen maar die geen idee hebben wie je bent, ik snap best dat het knap vervelend word als je steeds met journalisten moet praten die zich totaal niet inlezen.

Net zo als bij sven kramer, die de vraag kreeg hoe hij heette, nadat hij kampioen werd.
Laura Dekker vergelijken met Sven Kramer !!

Dat kind denkt, volgens mij, echt dat er dagelijks wereldwijd aandacht is voor haar reisje. Slechts zelden hoor je er op tv iets over. Verder alleen via een krant, geloof ik en via haar website.

Pa licht de plaatselijke pers in over het feit dat er een meisje van 15 aan komt varen die met een wereldreis bezig is. Is het dan zo raar dat die lui niet weten hoe ze heet? 't Is geen wereldbekend meisje, dat zal ze moeten beseffen.

Voor Abby was destijds veel meer belangstelling ieg.
pi_94941286
LD begrijpt het nog steeds niet en zal het waarschijnlijk nooit gaan begrijpen ook. De jachthaven waar ze nu met haar boot ligt sponsort haar met een gratis ligplaats. En daar verwacht die jachthaven logischerwijs iets voor terug. In de vorm van interviews met de pers. Gratis reclame voor de jachthaven.Het is dan ook waarschijnlijk dat niet pa de pers heeft ingelicht, maar dat de jachthaven dit heeft gedaan.
Dit was overigens wel leuk om te lezen, hoop dat LD het ook leest en ter harte neemt!
  zaterdag 2 april 2011 @ 14:45:08 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94941502
Kennelijk worden op dit moment de stukjes weer door iemand anders dan Laura zelf geplaatst, want er zitten verdacht weinig taalfouten in. En dan begrijp ik echt niet dat die iemand Laura niet even tegen zichzelf in bescherming neemt en haar meldt dat je dit soort stukjes niet moet plaatsen.

Er is echt iets mis met de hele familie rondom Laura.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')