Of ze zet de motor even aan. Ze komt er wel hoor, al is het op de minst glorieuze en sportieve manier.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ach anders pakt ze weer een vliegtuig om naar Nederland te komen... voor de 2e keer
Ik had nu juist niet tegen jou.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij zeilexperts zijn?
ik wou net zeggen.. Ik raak in een badkuip nog de koers kwijt hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik had nu juist niet tegen jou.
Ze is dus gewoon in overtreding. Waarom horen we daar helemaal niets over?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:04 schreef spuitje het volgende:
Ik zat hier even te lezen. Vooral de reacties van sommige mensen, ongelooflijk! En nu weet ik dus ook waarom LD zo snel na de uitspraak van de rechter vertrok: ze had geen toestemming van de leerplichtambtenaar, ze mag zich zelf namelijk geen les geven! Dus moest ze voor de school weer begon vertrokken zijn!
En deze is ook wel duidelijk, de wereldschool is dus geen school volgens de leerplichtwet.
Zelf denk ik dat we blij mogen zijn dat er een leerplichtwet is en dat we ambtenaren hebben die hun best doen die te handhaven. Dat lukt lang niet altijd, dat weet ik ook. Maar zou die wet er niet zijn dan zouden nog veel meer jongeren geen onderwijs volgen!
Waarom er dan voor deze snotpork zonodig een uitzondering moet worden gemaakt is me nog steeds niet duidelijk.
Omdat iedereen haar graag weg wilt hebben en hopen dat ze niet levend terug komtquote:Op zondag 27 maart 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is dus gewoon in overtreding. Waarom horen we daar helemaal niets over?
LOLquote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat iedereen haar graag weg wilt hebben en hopen dat ze niet levend terug komt
Nou, ze hoeft wat mij betreft echt niet dood hoor, maar wat minder arrogant zou niet erg zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat iedereen haar graag weg wilt hebben en hopen dat ze niet levend terug komt
Oh inderdaad, dat is ook zo: door haar uit te schrijven is ze helemaal vrij van enige leerplicht.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)rek-zeilmeisje.dhtml
Kun je ff OT blijven?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef okiokinl het volgende:
recordpoging 'uit zichzelf studerend middelbare school meisje rond de wereld op een zeilboot' ?
Denk dat het is om alle zeikerds over leerplicht etc. een beetje rustig te houden, als ze het al doet trouwens. Krijg niet bepaald de indruk dat ze er erg druk mee is. Ze gaat gewoon haar eigen gang en sommige mensen vinden dat geweldig! Maar het zijn vaak dezelfde mensen die het eerst op de barricaden staan als er in hun eigen omgeving iets gebeurt wat buiten de wet om is. Dan moeten alle ambtenaren ineens wel op komen draven en hun werk volgens de letter van de wet doen. In het geval van LD ligt het volgens deze mensen net iets anders: dan moeten ambtenaren soepel zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar waarom doet ze dan de wereldschool? Als ze dat niet hoeft te doen, doet ze dat egt niet uit haarzelf...
Ze heeft er niet eens tijd voorquote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar waarom doet ze dan de wereldschool? Als ze dat niet hoeft te doen, doet ze dat egt niet uit haarzelf...
sorrie, ik probeer nog steeds een recordpoging te vinden voor haar..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef okiokinl het volgende:
recordpoging 'uit zichzelf studerend middelbare school meisje rond de wereld op een zeilboot' ?
Dat doet ze zelf toch ook niet? Ooit had ze het over een recordpoging betreffende een solozeiltocht rond de wereld.quote:
Omdat die tekst is geschreven op het moment dat hij nog niet van haar was (zoals ik al eerder zei). De Hurley 800 was een gift van een stel, en is pas later op haar naam geschreven en daarmee haar eigendom geworden.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Borkum1994 het volgende:
Beste Banjerkanjer,
jij heeft mijn vraag niet beantwoord:
"Deze uitspraak ("Hadden wij maar een eigen boot... [...]") was in het voorjaar 2010, de Hurley 800 had ze al in augustus 2009 ter beschikking (!) gekregen.
Waarom heeft ze een "eigen boot" nodig als de Hurley 800 toch (volgens jij!) haar eigendom was?"
Omdat het niemand ene reet interesseert behalve een stel FOK!kers op hun zolderkamer terwijl Laura lekker in de zon op een zeilboot zit.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is dus gewoon in overtreding. Waarom horen we daar helemaal niets over?
Ik vind onnozele mensen die geen zinnig woord aan het onderwerp van de discussie hebben toe te voegen, maar wel de deelnemers aan die discussie zitten af te plassen, nogal sneu. Vooral, als het dan ook nog een moderator is die de eigen forum gebruikers even komt afzeiken.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
19 topics vol jaloezie van chagrijnige kneuzen en huisvrouwen wier kinderen wel gewoon naar school moeten, ik vind het iedere keer weer ongelooflijk als ik deze reeks voorbij zie komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |