Prachtigquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef savale het volgende:
@doodkapje: nice!
@joyce: leuk die "snapshotjes" lekker sfeertje!
@Antrhacite: beetje te rood en erg krap gekaderd. Waarom de 2e foto?
Eentje van afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
Zeg, ik dacht dat jij een nieuw scherm had?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lekker zomers, man!![]()
Alleen jammer dat in de eerste foto haar broek zo licht is (weet niet of het is uitgebeten), want zo lijkt de broek uit 1 stuk te bestaan.
Hahaha, ja klopt! Ik had m ook nog op filmstand staan, bedenk ik me nu. Hier op het werk is het een stukje minderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat jij een nieuw scherm had?Is niet uitgebeten hoor.
Thnxquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:03 schreef The-Rock het volgende:
Goed begin.....maar denk dat licht smoothen het iets beter maakt.
je ziet nogal veel 'detail' op dr gezicht.
Ik vind 'm een beetje stijf, probeer eens een heel andere houding.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef muzas het volgende:
Wat een hoop mooie portretten hier zeg![]()
Die van Savale en Dya op de vorige pagina... Die zouden m.i. zo in een blad kunnen![]()
Ik ben niet zo van de portretfotootjes (lees: weinig tot geen ervaring) maar gister wilde vriendinlief een nieuwe profielfoto, en ik dacht gut... laat ik het eens proberen![]()
Een zwarte matrashoes over een kast gehangen... flitser op statief en eens wat aangerommeld.
[ link | afbeelding ]
Deze vond ze zelf het leukst...En ik vond 'm ook wel aardig gelukt. Ben wel benieuwd wat jullie als ervaren portrettisten er van vinden
Haha, jaquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef xjoyce het volgende:
@Ditisfloor, ik vind het wel een leuke foto, haar handen vind ik alleen een beetje eng haha maar handen zijn vaak eng op foto's.
Het duurde even, maar het kwartje is gevallen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef The-Rock het volgende:
Maar goed..
hier weer wat fototjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy..;-)
Kleurstelling past goed bij deze fotoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:59 schreef Dya het volgende:
@Ilse86 - Thanks
@xjoyce - Thanks
@BrainFreeze - Thanks
@Pizza_Boom - Ja why not, je kan altijd een Topic beginnen hierover, en kijken of er meer mensen zijn die interesse hebben, of Tips en Tricks hebben. Mijn tip is 50mm 1.4 (duur) of 1.8 (goedkoop, maar erg scherp!) en gewoon eens beginnen met een goede vriend(in), om beetje te oefenen, en dump je gemaakte foto's eens hier op Fok
[ afbeelding ]
Flickr
Website
Stoer, Die handschoenen doen het hem!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Kleurstelling past goed bij deze foto
Model heeft ook een mooie houding.
Mijn vriendin in haar Honda Prelude
[ afbeelding ]
Dank je wel zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef bl0emetjE het volgende:
Wiebeldak: Wat ben jij knapJe lijkt dan ook wel een beetje op mijn vriendje
Doodkapje: Je foto lijkt net niet helemaal scherp te zijn, maar ik vind het wel leuk dat je een soort doorkijkje hebt gemaakt.
Je kijkt wel een beetje moeilijk hoor. Maar dat heb ik ook 9 van de 10 keerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb vandaag zelf model gestaan:
[ afbeelding ]
Ik kijk niet zo vrolijk maargoed dat is ook precies hoe ik me voel vandaag. Vond het ook echt lastig om vrolijke foto's te maken ;p
Heel gaaf. Foto sprankelt echt.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef xjoyce het volgende:
@Ditisfloor, ik vind het wel een leuke foto, haar handen vind ik alleen een beetje eng haha maar handen zijn vaak eng op foto's.
@Muzas, op zich een prima portret, probeer idd te expirimenten met belichting etc[ afbeelding ]
De eerste foto vind ik erg mooi maar geen portret foto.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Dya het volgende:
[ afbeelding ]
On Flickr
[ afbeelding ]
On Flickr
Gaaf! Goede compositie en leuke kleuren. Ik vind haar wel wat te glad gestreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:59 schreef Dya het volgende:
@Ilse86 - Thanks
@xjoyce - Thanks
@BrainFreeze - Thanks
@Pizza_Boom - Ja why not, je kan altijd een Topic beginnen hierover, en kijken of er meer mensen zijn die interesse hebben, of Tips en Tricks hebben. Mijn tip is 50mm 1.4 (duur) of 1.8 (goedkoop, maar erg scherp!) en gewoon eens beginnen met een goede vriend(in), om beetje te oefenen, en dump je gemaakte foto's eens hier op Fok
[ afbeelding ]
Flickr
Website
Deze vind ik ook erg mooi. Had ik al eens ergens gezegd volgens mij. En echt een stoere blik van haar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Kleurstelling past goed bij deze foto
Model heeft ook een mooie houding.
Mijn vriendin in haar Honda Prelude
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |