Mooie uitsnede.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef xjoyce het volgende:
Zelfportret: [ afbeelding ]
Hij is niet helemaal scherp helaas
ik zie allemaal gekke gelige vlekken in haar gezicht.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef Anthracite het volgende:
xjoyce, ik snap dat het gebruik van flares opzettelijk is, maar om heel je frame ermee te vullen vind ik niet aantrekkelijk. Wel leuke composities en uitdrukkingen, trouwens.
Mijn vriendin Bianca:
[ afbeelding ]
Dank je! Wat er al gezegd is, lichtinval is nice. Zelfportretjes schieten lijkt mij inderdaad lastig. Je moet achteraf maar zien of je niet 2 mm naar links of naar rechts had gemoetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:38 schreef DitIsFloor het volgende:
Nice Doodkapje! En Joyce ook trouwens
Ik heb een zelfportretje, maar ik weet niet helemaal wat ik ervan vind. Toch wel lastig hoor, model spelen! Ik sta toch liever achter de camera...
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef xjoyce het volgende:
@ Wiebeldak, Ja ik moet dan nog even uitvogelen hoe dat precies moest;p
@ Doodkapje, mooi!! Als je ooit nog een model zoekt? Ik woon dichtbij Nijmegen![]()
@ Ditsfloor, je hebt wel erg mooi met het licht gespeeld, het licht valt erg mooi. Ik denk dat het ook wel mooi was geweest als je je gezicht nog iets had gedraaid naar de camera toe.
Deze is van vorig jaar: Ik kan echt zo niet wachten om weer dit soort foto's te maken dit jaar.
[ afbeelding ]
Belichting is wel goedquote:Op zondag 22 mei 2011 15:22 schreef Anthracite het volgende:
xjoyce, ik snap dat het gebruik van flares opzettelijk is, maar om heel je frame ermee te vullen vind ik niet aantrekkelijk. Wel leuke composities en uitdrukkingen, trouwens.
Mijn vriendin Bianca:
[ afbeelding ]
In datzelfde plaatje bedoelde ikquote:
Die tweede foto van Anthracite was op verzoek van mij denk ikquote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef savale het volgende:
@doodkapje: nice!
@joyce: leuk die "snapshotjes" lekker sfeertje!
@Antrhacite: beetje te rood en erg krap gekaderd. Waarom de 2e foto?
Eentje van afgelopen weekend:
[ afbeelding ]
Mooi! Eén softbox gebruikt? En zelf visagie gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef xjoyce het volgende:
@Doodkapje en Savale Wauwwmooi zeg! Lekker sfeer!!
@Anthracite, Ik heb over die foto verder geen lensflare toegevoegd. Wat stoort je precies?;p
Weeeer een zelfportret, moet weer nieuwe shoots gaan inplannen haha ;p
[ afbeelding ]
Reflectie in je ogen iddquote:Op zondag 22 mei 2011 20:53 schreef xjoyce het volgende:
Ja 1 softbox inderdaad, heb de makeup zelf gedaan aaaargh was een ramp voordat het goed zat
haha!
Hoe zie je dat eigenlijk dat ik 1 softbox heb gebruikt? In mn ogen? Ik vind dat altijd zo knap dat mensen dat zien. Ik vind het wel storend soms die reflectie in mijn ogen iemand tips?
Ja inderdaad, je weet het goed op te maken!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef DitIsFloor het volgende:
Gaaf hoor Joyce. Ik vind die krul zo cool, haha. En wat krijg jij je ogen toch altijd mooi!
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Een lekker amateuristisch zelfportretje zonder bijzondere flitsapparatuur enzo
Lijkt me helemaal pijnlijk, zo'n flitser dichtbij of alles in de hand houdenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef xjoyce het volgende:
Leuke zelfportrettenIk moet het zonder statief doen want die heeft het begeven! haha.
Waaaauuuuww....quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef savale het volgende:
[ afbeelding ]
Je strapsquote:Op zondag 22 mei 2011 21:57 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Een lekker amateuristisch zelfportretje zonder bijzondere flitsapparatuur enzo
Hij is anders aardig gelukt hoor, goed scherp iig!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same hereWat is dat bloed irritant zeg, camera op statief zetten en met afstandsbediening klikken zonder dat je direct het resultaat ziet.. 1 'bruikbare' foto van de 100 genomen foto's
![]()
Zelfportret maken is totaal niet mijn ding.. ik hou het voortaan maar bij landschappen en sunsets
Haha, dankjequote:Op maandag 23 mei 2011 09:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je straps![]()
Belichting is anders goed gelukt hoor!
[..]
Hij is anders aardig gelukt hoor, goed scherp iig!
Op de één of andere manier vind ik deze foto net wat natuurlijker ogen dan de vorige paar..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:58 schreef xjoyce het volgende:
Als we toch allemaal zelfportretten posten dan hier nog 1 ;p dan houd ik op!
[ afbeelding ]
Nice hoor! Toch vind ik je ogen meer spreken met kleurquote:Op maandag 23 mei 2011 13:58 schreef xjoyce het volgende:
Als we toch allemaal zelfportretten posten dan hier nog 1 ;p dan houd ik op!
[ afbeelding ]
Wauw, deze vind ik echt perfect!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:39 schreef savale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto vind ik echt perfect. Kleuren, blik van haar, houding, compositie....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef photolex het volgende:
Wow, @Savale, heeeeel mooi sfeertje (Y) Knap gedaan. Goed hoe alle aandcaht naar de ogen wordt getrokken.
@Doodkapje, van je serie met Mai spreken mij de kleuren erg aan, maar qua foto doet alleen die rechtsonderin nummer twee me wat. Misschien omdat ze voor mijn gevoel alleen daar een verhaal oproept?
@Joyce, die laatste kleurenfoto is mooi! Net een schilderij. En die gouden krul is idd een super detail.
[ afbeelding ]
Leuk model! Belichting is ook mooi egaal op het gezicht, maar had iets spannender gemogen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Dya het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flickr | Website
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |