Ik heb sowieso wel gereageerd op een foto want die vond ik mooi. De rest vind ik gewoon niet mooi, vaak qua kleuren en vreemde houdingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:08 schreef xjoyce het volgende:
Woww serieus niemand reageert op elkaar op de vorige pagina, dan heeft posten ook weinig zinhaha ;p
En ongeveer 80% is geen portret vind ikquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef xjoyce het volgende:
@Wiebeldak, ja klopt begin van de pagina word ook gereageerd maar het viel me even op hahaNiet dat ik nu wel reageer maar dat doe ik wel als ik weer zelf post
Mooi hoor. Vooral door die pikzwarte achtergrond. Valt helaas alleen een heel klein stukje achterhoofd weg. Maar dat is te verwaarlozen.quote:
Lekkere sfeer... zomer! Het heeft wel wat om juist het gezicht niet te laten zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:55 schreef xjoyce het volgende:
@Doodkapje, gave locatie volgens mij!! Ook leuke foto!
@Wokkol, Nice! Weet alleen niet of ik het licht heel mooi vind! Ook vind haar gezicht wat grauw (bewerkt?)
Woensdagavond even snel een uurtje wat foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die achtergrond, hmmm, zucht, steun... het is niet helemaal wit, conform de studio-standaard. Chapeau! Je hebt een stukje authenticiteit in je fotoquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had nog een zelf portret geschoten van de week waar ik wel tevreden over ben. Ik probeerde moeilijk te kijken wat er niet helemaal uit kwam.
[ afbeelding ]
Maar wat iemand op flickr al zei. De achtergrond... Maar ik heb dan ook geen studio in huis en dat is mijn fancy behang.
Mooi belicht, maar ik had het contrast iets dramatischer gedaanquote:
Prima foto! (maar eerder een concertfoto dan een portret)quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef bart13 het volgende:
Nieuw op zowel flickr als met fotografie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef xjoyce het volgende:
Ik heb vandaag zelf model gestaan:
[ afbeelding ]
Ik kijk niet zo vrolijk maargoed dat is ook precies hoe ik me voel vandaag. Vond het ook echt lastig om vrolijke foto's te maken ;p
Lekker zomers, man!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef The-Rock het volgende:
Maar goed..
hier weer wat fototjes..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy..;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |