Jij had ondertussen wel begrepen dat het niet de bedoeling is dat jij in je bloodTje te Maastrichter trekt?quote:
Yes yes, ik zal het ze niet aan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij had ondertussen wel begrepen dat het niet de bedoeling is dat jij in je bloodTje te Maastrichter trekt?
Nou, zo erg zal het toch niet zijn? Het is alleen zo'n teleurstelling als je een geurig bubbelbad verwacht en er pist alleen een pup over je voetenquote:
Komt voor elkaarquote:Duim je voor me dat het morgen niet de hele dag regent?
Ik wil graag naakt door die tuin daar rennen met een sigaret
Is wel een beetje jouw schuldquote:
APK begintquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef APK het volgende:
I love puppies, maar iets minder 'ontopic' en meer beschamende persoonlijke ontboezemingen in dit topic please?
Toen ik heel klein was ben ik in Italie op mijn piemel gevallen.quote:
Oe, heftig!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef APK het volgende:
Toen ik heel klein was ben ik in Italie op mijn piemel gevallen.
Hebben ze mooi weer bijelkaar genaaid, maar ik was toch wel een jaar of 70 onzeker of het er niet anders uitzag dan die van de buurman
Mijn broer zou eens iets moeten brekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb alleen een keer mn sleutelbeen gebroken toen ik struikelde over een touw van een tennisnet op vakantie![]()
Mn broer heeft al heeeeel veeeeel gebroken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn broer zou eens iets moeten breken
oow ja dat heeft mijn broer ook gedaan. En van hoogslaper afgevallen..bleef zn pink haken, gebroken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:47 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben, toen ik klein was, eens uit een boom gevallen... Had niets, klom weer terug om te laten zien hoe ik dat gedaan had en brak mn arm
It's all in the mind.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Oe, heftig!
Toen ik een jaar of 6 was, ben ik bij het zwemmen in natuurwater op een rat gestuit. Dat vond ie niet leuk en beet een stukje uit mijn vinger. Het heeft een vrij groot litteken achtergelaten op den vingertop. Daarom ben ik geen inbreker geworden
Oudste twee hebben hier ook eens daags na elkaar een gipsje om den arm gekregen! (maar die doen dan ook alles om onder het afwassen uit te komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
oow ja dat heeft mijn broer ook gedaan. En van hoogslaper afgevallen..bleef zn pink haken, gebroken.
Van zon houten huisje op het schoolplein geflikkerd.. ook wat gebroken.. meerdere keren op zn bek gevallen, ze moesten zn kin al iets van 3 keer lijmen.
En nu heeft hij 3 kinderen, waarvan de oudste net zo is..5 jarig meisje. Lag pas al op de eerste hulp, kin lijmen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste twee hebben hier ook eens daags na elkaar een gipsje om den arm gekregen! (maar die doen dan ook alles om onder het afwassen uit te komen)
Ze is heel serieus, maar wat een kutnummer joh!quote:
Doe nog maar een kutliedje van youtube danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
haha nee mn broer heeft kevers. Ik niet.
Die is wel leukquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:31 schreef indaha het volgende:
Ik heb een bad hair en head day , dus ik neem maar een zak mee voor over mijn hoofd.![]()
De vermoeidheid en spanning van deze week komt er nu uit, maar ik heb echt zin in vandaag.
Haha ja, laten we daar maar vanuit gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Hm ja, da's minder, Oognip. Blijkbaar voelen ze zich wèl thuis bij je
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:44 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik nou de enige die al wakker is omdat ze zo weg moet?
wandelschoenen in auto gooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Er is trouwens regen voorspelt voor morgenmiddag, maar doe toch maar de wandelschoenen aan, want als het droog is gaan we echt ff een uurtje het veld in hoor
dat lukt dus niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die zit hier beneden op het winkelcentrum, maar wacht nou eerst maar af of Ynske iets bakt
Ik was al op maar nog niet onlinequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:44 schreef tombolafan het volgende:
Ben ik nou de enige die al wakker is omdat ze zo weg moet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Wat een gezellige dag ga je tegemoet oh oh![]()
Als ik geen dreiging van Tante Worden zou hebben was ik meegegaan
Nou, daar ben ik het dan ff niet mee eensquote:
Tombo is een snelheidsduivelquote:
Tombo en Indaha naar Cat, daarna door naar oh oh en Gb en Greys gaan naaktlopen vandaag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:09 schreef Pagan het volgende:
Wie gaat vandaag bij wie op bezoek en waarom? Ben de draad even kwijt, zal de leeftijd wel zijn.
een heel stel bij oh-oh wegens de ttquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:09 schreef Pagan het volgende:
Wie gaat vandaag bij wie op bezoek en waarom? Ben de draad even kwijt, zal de leeftijd wel zijn.
Zie correctiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo en Indaha naar Cat, daarna door naar oh oh, M-M naar oh-oh
Gb en Greys gaan naaktlopen vandaag.
Mag hij nu nog niet voetballen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
En ik ben weer thuis. Ze hebben zowaar gewonnen zonder ChristanDe vraag is natuurlijk of ze mèt Christan ook gewonnen hadden
Is het de bedoeling dat je erbij bent?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het dan ff niet mee eens![]()
Maar ik zorg idd wel dat ik in de weekenden niet al te ver uit de buurt ben.
Zodra Frummel er uit is, mag dat weer
Hij heeft pas 1x getraind en de trainer wilde geen risico nemen dat ie een dreun zou krijgen of zo. Volgende week speelt hij weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
ga je nou om 14 uur ons opwachten buiten met de doggies zoals je gister zeiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Psies Ynske ook!
Ynske, MM, Cat, Tombo en Indaha komen hierheen![]()
Kamer is half gedweild, salade staat in de koelkast, ik ben bijna klaar voor de invasie
Ik denk dat ik wel ff naar buiten loop als de pups slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga je nou om 14 uur ons opwachten buiten met de doggies zoals je gister zeiof gewoon aanbellen
nog wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ff naar buiten loop als de pups slapen![]()
Maar de kans dat iedereen een beetje tegelijk komt acht ik heel klein![]()
Als Tombo & co om 13.00 gaan rijden zijn ze er denk ik wel eerder ieg.
Tis wel mooi weer he
behalve als ik terug moet fietsenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon meteen gaan wandelen, mag het daarna regenen wat het wil
Ow jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
behalve als ik terug moet fietsendan moet t ff droog zijn
Handen aan het stuur!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Maes het volgende:
Uit de auto onderweg naar Friesland, veel plezier allemaal!!
Maes heeft draadloze besturing in haar autoquote:
Auto's hebben toch altijd draadloze besturing?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:59 schreef Rewimo het volgende:
Maes heeft draadloze besturing in haar auto
iedereen is druk aan het knuffelenquote:
quote:
Neuh, wij zitten lekker te lezen met wat overjarige kaas en een glas Highland Park 15YO.quote:
Oh, ik dacht dat jullie mee waren met die parenclub-meetingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:00 schreef Pagan het volgende:
Neuh, wij zitten lekker te lezen met wat overjarige kaas en een glas Highland Park 15YO.
Tuurlijk, 349 km. enkele reis, doen we zo ff.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie mee waren met die parenclub-meeting
Zo ver is Friesland toch niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:55 schreef Pagan het volgende:
Tuurlijk, 349 km. enkele reis, doen we zo ff.
Friesland?! Ga je mond spoelen!quote:
Hoeveel hebben ze gezopen toen we weg waren?quote:
*voelt zich minder speciaal*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha Tombo wil echt wel een pup!
En Ynske is net ook ondergepist
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
Zo ,ook weer thuis![]()
Cat en Oh-Oh mag ik jullie bedanken voor de fijne ontvangst in jullie huisjes, en de anderen voor een leuke middag![]()
Het was kort maar krachtig en heel gezellig en zelfs Sjon heeft zich keurig gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Graag gedaan, leuk dat je erbij was.
Hoezo , wat heeft hij gedaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja hij is alle slangen kwijt,maar werd heel misselijk ineens toen die verdoving via dat slangetje in de rug eraf was, dat zijn misschien afkickverschijselenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is het met Mr Indaha? Is hij al wat meer slangetjes kwijt?
Dan zal hij morgen nog niet naar huis mogen en da's waarschijnlijk maar beter ook. Is vaker zo: met epidurale verdoving een hele vent/vrouw maar als die eraf is kom je jezelf toch even tegen. Maar het gaat in ieder geval vooruit en hopelijk voelt hij zich na een nacht slapen een stuk beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja hij is alle slangen kwijt,maar werd heel misselijk ineens toen die verdoving via dat slangetje in de rug eraf was, dat zijn misschien afkickverschijselen![]()
Hij heeft wel meer pijn nu maar houd zich goed verder,hij mocht nog niet alleen uit bed want hij was duizelig.
Ik denk dat het morgen nog te vroeg is om naar huis te komen, dus het zal wel begin volgende week zijn.
quote:
Neuh, ze had het warm en slaapt nu op het dekbed ipv erinquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze is weer n beetje in het land der levenden?
ja dat kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ze had het warm en slaapt nu op het dekbed ipv erin![]()
Is vermoeiend hoor, al dat aandachtshoeren
Ja, dat is idd beter voor hem nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Dat beetje trekken tijdens het wandelen stelde niks voor van Sjon hoor, jullie hebben zn momentje gemist toen we bij Yns aan de auto stonden en er een andere hond langs kwam![]()
Jammer van je man Indaha, maar beter dat ie dan nog even in het ziekenhuis blijft natuurlijk....
Heb je je kaarsjes nu dan weer uit?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja earth hour idd, wat denken jullie wel niet van ons, stelletje ransbakken!
En Chico heeft al de halve middag bij mij liggen pitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Chico en Diaz lagen net echt voor dood bovenop Yns, Karel heb k net maar uit de berging gehaald, Billy en Sjon zijn ook knock out nog steeds
Kaarsjes nog aan, licht ook weer aan inmiddelsquote:
Nou vooruit dan, dat mag ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kaarsjes nog aan, licht ook weer aan inmiddels
Ja Binky vond mij ook al raar, maar heeft toch besloten om voor de laptop te komen liggen zodat ik amper nog kan typenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier ligt een Yoko onder mijn benen in een tentje.Naartjie heeft me net uitgebreid besnuffeld, blijkbaar ruik ik toch nog naar vreemdgangers.
Jaaaaa daar heb ik hele leuke foto's vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Chico heeft al de halve middag bij mij liggen pitten.
Jamaar jij bent dan ook van hem natuurlijk. Dat het effe duidelijk is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja Binky vond mij ook al raar, maar heeft toch besloten om voor de laptop te komen liggen zodat ik amper nog kan typen
idd nu de grote baas niet thuis is zal hij het wel even de baas spelen, dat merk ik wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar jij bent dan ook van hem natuurlijk. Dat het effe duidelijk is.
Ja Kees heeft ook bij mij gelegen en Noche die is ook zo cute en Sjon en Chico hebben vlaai gehad van me,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij heeft Keesje liggen slettenbakken en Noche even geslapen
Wat leuk voor hem , een naamgenoot.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Er is een lammetje naar Christan genoemd
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:51 schreef Rewimo het volgende:
Er is een lammetje naar Christan genoemd
vergeet de klok nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
Zo ik ga naar bedwant ik ben nu compleet gaar, maar morgen kan ik uitslapen gelukkig
O goed dat je het zegt, thanksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vergeet de klok nietuur minder slaap
Is nog bezig, Ynske is nog hierquote:
Yesssssquote:
aan Diaz zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooo en Ynske zit weer een flesje te geven
Ja die had weer hongerquote:
Dr was niemand aanwezig om te roddelenquote:
quote:
Ja, en ze zijn melkopzuigers merk ik aan mijn kattenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr was niemand aanwezig om te roddelen![]()
Ynske is nog steeds hier, dus ik Fok niet zo veel nu![]()
Jouw trui en die van MM waren trouwens perfecte puppypics achtergrondjes
Laf o laf?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn melkopzuigers merk ik aan mijn katten
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn melkopzuigers merk ik aan mijn katten
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt, hij is in dr handen aan het bijten en aan het kwispelen
He found lovequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt, hij is in dr handen aan het bijten en aan het kwispelen
Of verdronken in de hot-tubquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of verdronken in de hot-tub
Nee, daar is ze veel te groot voor. Die ligt ergens rozig te knorren
Yns ligt er morgenochtend nog; ingebouwd in 7 hondenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Mss wel op de massagetafel nog
![]()
Ynske gaat nooit meer naar huis geloof ik
Ik kreeg mooi een boete toen ik dat op de snelweg deedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Earth hour van 20.30 tot 21.30 , lichten uit
faalneusjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kreeg mooi een boete toen ik dat op de snelweg deed
Jij het ook lekker gehad dus?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Greez is nog nét wakker!
En het was me het bubbeldagje wel, lekkah
Jullie hebben het ook leuk gehad zo te horen! Tof!
Even teruglezen waarom oh-oh en Ynske nou in godsnaam in het donker zaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik nog zeggen, "nee agent, kijk, ik moet dit naar huis brengen" maar ik was vergeten dat ik geen pup meer in mn boezem had dus ik flashte hemquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik nog zeggen, "nee agent, kijk, ik moet dit naar huis brengen" maar ik was vergeten dat ik geen pup meer in mn boezem had dus ik flashte hem
Ben blij dat ik nog ergens goed voor benquote:
How kjoet. Het zijn ok wel een stel slettenbakken hoor, die honden van jouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
Ben blij dat ik nog ergens goed voor ben![]()
Yns is met Chico aan het vrijen
Ik ben aan het uploadenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Komen er nog foto's?![]()
Ik ga mijn ogen niet lang genoeg open kunnen houden denk ik, maar morgen zit ik eerste rij!
Hoi beeb!quote:
Oh dan wacht ik nog heel even met in slaap vallen, ben benieuwdquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:04 schreef senesta het volgende:
De mevrouw poes heeft de heren er hier al helemaal onder geloof ik
Mevrouw ligt hier nu bovenin de krabpaal en in de edjes en daar lag Hummer altijd, die is nog één keer komen blazen:quote:
Nou, welke wil je?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:14 schreef senesta het volgende:
Ah gos, maar goed dat ik er niet bij wasWat lieeeef!
Why?quote:
neee joh gek, dit heeft daar niks mee te maken, dit is echt totaaaaal iets anders.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Why?
Het geeft zulke leuke plaatjes![]()
MM, ik vond het echt vrij lullig van het eten, ik hoop niet dat het daardoor kwam
Ik kende ook alleen maar jou en Cat al hoor, maar ik vind het altijd wel gezellig eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neee joh gek, dit heeft daar niks mee te maken, dit is echt totaaaaal iets anders.
Hoewel ik me toch wederom vandaag wat sociaal gehandicapt voelde, ben soms wat stil of gewoon raar of nouja dat idee heb ik iig heel vaak![]()
ik vind het ook wel gezellig maar heb dan het idee dat, dat anderen het gezellig vinden niets met mij te maken heeft, dat dat helemaal door de andere aanwezigen komt ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kende ook alleen maar jou en Cat al hoor, maar ik vind het altijd wel gezellig eigenlijk
Oh dat heb je snel gedaanquote:
Tssssssssquote:Op zondag 27 maart 2011 01:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Of de rest was gewoon zo asociaal druk![]()
ja maar heb dan het idee dat ik totaal niet gezellig word gevonden ofzo, nja zucht iquote:Op zondag 27 maart 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Je was wel de stilste van het stel, maar als jij je dan maar vermaakt is dr toch verder niks aan de hand?
Probeer nou gewoon lekker na te genieten van een gezellige middag en je niet al te druk te maken van wat andere mensen van je vinden joh!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar heb dan het idee dat ik totaal niet gezellig wordt gevonden ofzo, nja zucht i
ik wil mn bed in, voel me echt ff rot maar die paar pagina's *moeten* uit
waar heb je t over?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:16 schreef oh-oh het volgende:
En ik wordt , laat die pagina's maar zitten, dat wordt niks meer
was rustig op de wegquote:
iddquote:Weet je wat echt grappig is?
Wie had een jaar of zo geleden kunnen denken dat wij het zo goed met elkaar zouden kunnen vinden![]()
![]()
???????
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 01:26 schreef Ynske het volgende:
owja, we hebben ook t bewijsstuk dat Sjon bij Tombo hoort
Ze schelen echt 2.5 onsquote:Op zondag 27 maart 2011 01:32 schreef _Multiply86_ het volgende:
Noche lijkt wel super mini nu naast hem..niet alleen in de breedte maar ook in de lengte
nou als je kijkt wat n verschil in wat ze drinken, diaz lurkt zo een fles leeg en Npche had amper trek in 10 mlquote:Op zondag 27 maart 2011 01:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze schelen echt 2.5 ons![]()
Of meer, want ik ben vandaag met alle drukte vergeten te wegen
Nee joh, Diaz is echt voor jou gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 01:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Ik had Kim een mail gestuurd dat ik er nog wel ff over na moest denken of ik hem wel of niet neem na alles wat er gebeurd is.. vind het nog wel moeilijk, maar als ik dan weer die foto's zie
Noche lijkt wat eenkenniger hoor, want bij mij dronk ie net wel gewoon twee keer 40 ml , mn beebjequote:Op zondag 27 maart 2011 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou als je kijkt wat n verschil in wat ze drinken, diaz lurkt zo een fles leeg en Npche had amper trek in 10 ml
Je moet hem gewoon houdenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noche lijkt wat eenkenniger hoor, want bij mij dronk ie net wel gewoon twee keer 40 ml , mn beebjeDiaz boeit het geen ene moer wie m flest, als ie maar geflest wordt
Ah, ik hoor t al Noche is hond nr. 6quote:Op zondag 27 maart 2011 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noche lijkt wat eenkenniger hoor, want bij mij dronk ie net wel gewoon twee keer 40 ml , mn beebjeDiaz boeit het geen ene moer wie m flest, als ie maar geflest wordt
Het is zo een heerlijk hondje, nu alquote:
Ja en dan kom jij zeker elke dag helpen met uitlaten?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah, ik hoor t al Noche is hond nr. 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |