Niet doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, das pas een meet organiseren.
Gewoon de dag van te voren zonder fratsen![]()
![]()
Wie smst Greys of ze ook komt?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
De TT klinkt als een fout recept voor de chinees.![]()
En ik was een 'niet' vergeten. Ik behoud me de vrijheid om morgen te beslissen.
Oh nee never mindquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen!
Dadelijk raakt ze in de war en komt ze naakt (want saunadagje gepland) bij jou.
Nah, ik vind het dan wel zo gezellig om te carpoolen en wat langer te komen. Als de kleintjes het gewoon goed blijven doen dan kan dat best. En als ze het niet goed doen dan ga ik ook niet voor een paar uurtjes weg als het niet per se moet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zoals ik al zei kun je ook gewoon laat komen voor het eten alleen.
Tombo en jij zien elkaar toch vaker, ik vind het wel leuk als ze hier een bietje op tijd is
Ik beloof plechtig niet te lang te plakken bij Catquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zoals ik al zei kun je ook gewoon laat komen voor het eten alleen.
Tombo en jij zien elkaar toch vaker, ik vind het wel leuk als ze hier een bietje op tijd is
Truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het dan wel zo gezellig om te carpoolen en wat langer te komen. Als de kleintjes het gewoon goed blijven doen dan kan dat best. En als ze het niet goed doen dan ga ik ook niet voor een paar uurtjes weg als het niet per se moet.
Hoe vroeg ga je op pad morgen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig niet te lang te plakken bij Cat
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Niet doen!
Dadelijk raakt ze in de war en komt ze naakt (want saunadagje gepland) bij jou.
Uur of 10 gok ikquote:
quote:
Ja dag doe ff normaal of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Strega het volgende:
Net de postbode aan de deur.
Robijntje is gearriveerd! Oh-Oh's boekenkast staat nu hier!![]()
![]()
![]()
Met heel leuk kaartje.
Oh-Oh pm me je rekening nr. even, voor de porto.![]()
Ja, hoop op veel leesplezier in de tuin! Gaat vast lukken zo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag doe ff normaal of zo![]()
Jij komt de zomer wel door zo toch?
Nee, hij is geweldig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Kaartje had ik een hele poos geleden al voor je gekocht trouwens, die kon ik niet laten liggen
Het is net sabelbont, die glimmende vachtjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ff ter vergelijking een foto erbij van 9 maart
![]()
[ afbeelding ]
Ik had best gewild, maar ik lig morgen heel de dag met Goodbye in de bubbelsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, das pas een meet organiseren.
Gewoon de dag van te voren zonder fratsen![]()
![]()
Wie smst Greys of ze ook komt?
Jij loopt dat zuurvlees echt altijd misquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had best gewild, maar ik lig morgen heel de dag met Goodbye in de bubbels
Heel veel plezier morgen!
Nou he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij loopt dat zuurvlees echt altijd mis
Ah ja das jammer zeg, mss kunnen ze je voor ze vertrekken bellen of je mee wil en oppikken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
O ik ben toch zo jaloersop die kittenkroelende, puppieknuffelende dames die morgen naar Maastricht gaan, als ik zeker wist dat het ziekenhuis mijn man niet toevallig morgen zou ontslaan pakte ik de trein naar Maastricht morgenmiddag om de pups nog te zien.
Bij Cat kan ik nog wel een andere keer op kraamvisite, want de kittens blijven nog wel even.
Nee, dat is het probleem niet, ik kan ook gewoon de trein in Roermond pakken, want ik blijf niet eten aangezien ik 's avonds op ziekenhuisbezoek moet in Roermondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja das jammer zeg, mss kunnen ze je voor ze vertrekken bellen of je mee wil en oppikken?
Ook niet te versmaden, heerlijk zo'n ontspan dagjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had best gewild, maar ik lig morgen heel de dag met Goodbye in de bubbels
Heel veel plezier morgen!
Dat is echt gewoon te zot voor woorden hé.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)l?OTC-RSS&ATTR=Woman
Nogal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon te zot voor woorden hé.
Ah ok, laat maar weten, als je wil komen kun je dan het beste ook rond twee uur hier zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet, ik kan ook gewoon de trein in Roermond pakken, want ik blijf niet eten aangezien ik 's avonds op ziekenhuisbezoek moet in Roermond
,Maar ik moet natuurlijk wel zeker weten dat het ziekenhuis mijn man niet onverwacht morgenmiddag naar huis stuurt.
Ik ga straks op bezoek en dan hoor ik wel meer, en anders moet hij maar zeggen dat hij pas met het avondbezoek naar huis wil![]()
Ik kom vanavond toch nog on-line dus dan hoor je het wel.
Laat het vanavond weten, en dat van de bus had ik al gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, laat maar weten, als je wil komen kun je dan het beste ook rond twee uur hier zijn![]()
De bus stopt vlakbij!
Is er weer iemand dood gegaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Oognip het volgende:
Hallo,
ik ben weer thuis van de meest zware dag op stage
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Laat het vanavond weten, en dat van de bus had ik al gezien
Lijkt mij ook moeilijk , vooral omdat je haar graag mochtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Gister wist ik al dat er een client niet lang meer zou leven, maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vannacht werd ze opeens heel slecht dus is de familie gekomen. Toen was ook al duidelijk dat het nog maximaal een paar dagen zou duren. Ik heb deze client afgelopen week verzorgd en het duurde best lang omdat ze veel wonden had en ik nog uit moest zoeken hoe ze te verzorgen, maar ze was zo lief en had zo veel geduldHet leek me dus mooi om haar vandaag dan ook te verzorgen, samen met nog iemand maar dat ging helaas niet door. Mijn collega's wilden niet dat er elke keer een vreemde bij haar aan het bed kwam voor de familie.
Ik heb haar dus pas gezien toen ze al overleden was en wat ben ik geschrokken. Ze was zo verandert. Bij de vorige overledenen leken ze allemaal nog wel op toen ze nog leefden, maar ik had haar niet meer herkend. Wat een naar gezicht zeg!
Toen ze was overleden ben ik bij haar geweest en later nog een keer. De mond van deze client wilde niet dicht blijven dus er moest iets op verzonnen worden om hem zo ver mogelijk dicht te houden. Om een overledene te zien is al raar maar helemaal als er ook nog dingen mee gedaan worden. Hoofd op tillen, cliënt hoger in bed leggen, echt vreemd. Ik heb er bij staan kijken maar toen er nog een laken onder deze client moest komen ben ik weggegaan, dat trok ik niet.
Ik had pauze toen deze client overleed. Ik hoorde opeens de familie heel hard huilen en ik kon zelf ook maar net mijn tranen bedwingen. Het was zo zwaar.
Ach meisje, en dat zo vlak voor het weekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Gister wist ik al dat er een client niet lang meer zou leven, maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vannacht werd ze opeens heel slecht dus is de familie gekomen. Toen was ook al duidelijk dat het nog maximaal een paar dagen zou duren. Ik heb deze client afgelopen week verzorgd en het duurde best lang omdat ze veel wonden had en ik nog uit moest zoeken hoe ze te verzorgen, maar ze was zo lief en had zo veel geduldHet leek me dus mooi om haar vandaag dan ook te verzorgen, samen met nog iemand maar dat ging helaas niet door. Mijn collega's wilden niet dat er elke keer een vreemde bij haar aan het bed kwam voor de familie.
Ik heb haar dus pas gezien toen ze al overleden was en wat ben ik geschrokken. Ze was zo verandert. Bij de vorige overledenen leken ze allemaal nog wel op toen ze nog leefden, maar ik had haar niet meer herkend. Wat een naar gezicht zeg!
Toen ze was overleden ben ik bij haar geweest en later nog een keer. De mond van deze client wilde niet dicht blijven dus er moest iets op verzonnen worden om hem zo ver mogelijk dicht te houden. Om een overledene te zien is al raar maar helemaal als er ook nog dingen mee gedaan worden. Hoofd op tillen, cliënt hoger in bed leggen, echt vreemd. Ik heb er bij staan kijken maar toen er nog een laken onder deze client moest komen ben ik weggegaan, dat trok ik niet.
Ik had pauze toen deze client overleed. Ik hoorde opeens de familie heel hard huilen en ik kon zelf ook maar net mijn tranen bedwingen. Het was zo zwaar.
Weer een hondje een goed huisje gevondenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
En Bo woont nu al definitief bij mijn vader!
Ah, fijn dat dat zo goed gaat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
En Bo woont nu al definitief bij mijn vader!
Lekker ventje!quote:
Ik denk dat je er in juni idd meer van geniet dan nu!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh BBQ ik wacht er wel mee tot juni maar ik vind het zo lekker
Nee en zeker niet het eerste voedsel waar je aan denkt als je misselijk bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu kook ik voor de wc
En vlees is het niet meest lekkerst om te spugen
Laatst lag ie er ook al om half 7 in, toen was hij er zelf van overtuigd dat het half 8 wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Die Christan is goed van vertrouwen
Jullie mogen die arme jongen niet zo plagenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laatst lag ie er ook al om half 7 in, toen was hij er zelf van overtuigd dat het half 8 was
Ik moet je namens Christan bedanken voor deze wijze woordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:19 schreef Maes het volgende:
Jullie mogen die arme jongen niet zo plagen
Ja, lekker, en ik kwam eerst niet terug naar dezequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaah goeie tip, ik zal ook almaar te kijken.
Vorige week vrijdag zelfde euvel he?
Faal
Ik moest ook ff goed zoeken jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lekker, en ik kwam eerst niet terug naar deze
Overige voorkeuren aanpassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet eens hoe je hem op tekstonly zet
Is nu ook nergens meer voor nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet eens hoe je hem op tekstonly zet
Zo ja, dan kun je mee rijden naar Oh-ohquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef indaha het volgende:
Oh-oh ik kom morgen naar Maastricht naar de puppieskijken (en natuurlijk ook Sjon, BillIy ,Chico Kees en Karel), ik ben me alleen aan het bedenken of ik als Cat het goedvind, eerst nog de kittens en Libby ga bekijken of dat te veel voor 1 dag is.
Fijn dat het verder goed gaat iigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Het gaat verder goed, alleen slaapt 's hij nachts niet zo goed omdat hij niet op zijn zij kan liggen.
Ah ja, niet op je zij kunnen slapen is vervelend, maar heel fijn dat het verder wel goed gaat met hem!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Het gaat verder goed, alleen slaapt 's hij nachts niet zo goed omdat hij niet op zijn zij kan liggen.
Ja dat is misschien een idee, dat ik naar Cat toekom en met jullie gezellig naar Maastricht en dan later met de trein terug naar Roermond, als Cat me wil hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo ja, dan kun je mee rijden naar Oh-oh
Is zijn planning wel en de mijne eigenlijk ook , maar we wachten afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Is zondag naar huis nog steeds waarschijnlijk Indaha?
Fijn dat het verder goed gaat
Nog effe en hij weegt morgen 1 kilo, de kleine zuipschuitquote:
Wij gaan rond 13.00 rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:21 schreef indaha het volgende:
Ik moet dadelijk maar eens een reisplan maken voor mijn rondje Limburg , hoe laat moet ik bij Cat zijn dan?
Lief toch dat hij zeker wil weten dat jullie de baby horen over een week of 12 ongeveerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vriend heeft bedacht dat hij alvast de babyfoon ging uitproberen. Nu word ik bestookt met babyliedjes
Oke , maar ik wil wel nog even de kittens bekijken,quote:
Zo gauw we in Maastricht zijn zal ik beginnen te zwaaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Zwaaien jullie naar mij als jullie richting ohoh gaan?
Ja dat is met speeltjes ook, je koopt dure speeltjes en ze spelen met een veterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Serieus je koopt dure dingen voor die katten en ze zijn intens gelukkig met de doos ervan![]()
Zij wel hoor , Cat is hier al twee keer eerder geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ben benieuwd of jullie ohoh's huis makkelijk vinden![]()
Ze is hier al twee keer eerder geweest hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef indaha het volgende:
Cat heeft een tom-tom,en de bus stopt in haar straat had ik gezien dus dat komt wel goed
nou de straat kon ik ook wel vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef indaha het volgende:
Cat heeft een tom-tom,en de bus stopt in haar straat had ik gezien dus dat komt wel goed
das flauwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij wel hoor , Cat is hier al twee keer eerder geweest
en een beetje regen kunnen we wel hebben tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Er is trouwens regen voorspelt voor morgenmiddag, maar doe toch maar de wandelschoenen aan, want als het droog is gaan we echt ff een uurtje het veld in hoor
Nee, alleen met die drie dingen red je het vaak nog niet hier, echtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb je adres, tomtom en al eens foto's gezien, ga ik het redden?
Ja wij wel, maar mijn versgewassen honden nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
[..]
en een beetje regen kunnen we wel hebben toch
* Memento-Mori beaamtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, alleen met die drie dingen red je het vaak nog niet hier, echt
Die hebben toch regenjasjes aan, ,maar je bent bang dat ze in de modder gaan rollen zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij wel, maar mijn versgewassen honden niet![]()
Maar dan gaan ze stinken en dat wil ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Die hebben toch regenjasjes aan, ,maar je bent bang dat ze in de modder gaan rollen zeker
Het klopt toch dat bakker Stevens daar bij jou in de straat is en welke vlaai moet ik halen wat is daar lekkerquote:
Elies zal het ook beamenquote:
Ja die zit hier beneden op het winkelcentrum, maar wacht nou eerst maar af of Ynske iets baktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Het klot toch dat bakker Stevens daar bij jou in de straat is en welke vlaai moet ik halen wat is daar lekker
en de nummering deugt ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies zal het ook beamen![]()
Zelfs met een foto vind je het niet, dr zijn hier honderden van zulke balkons
Maar wij hebben speurneus Tombo , dus dat komt goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies zal het ook beamen![]()
Zelfs met een foto vind je het niet, dr zijn hier honderden van zulke balkons
Cat wéét het psiesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar wij hebben speurneus Tombo , dus dat komt goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en de nummering deugt ook nietgeen touw aan vast te knopen
er komen al zoveel mensen, dat past straks niet eens meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgenmiddag om 14.00 hier komen, das vast niet saai
Oh dat hoeft ook niet, maar ik zit een beetje in een sociaal isolement hier en op dit momentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
We gaan ook wandelen en mn bank daar passen heel veel mensen op hoor!
Eten gaat helaas niet lukken though![]()
Want dan is er echt niet genoeg en ik heb maar 4 stoelen aan de eettafel
Wiequote:
Nou dan kom je toch ook mee uitwaaien, Oh-oh heeft je toch uitgenodigd, het wordt een echte Limburg+Tombo meetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh dat hoeft ook niet, maar ik zit een beetje in een sociaal isolement hier en op dit momentdus zou graag ff n uurtje eruit zijn, onder de mensen enzo
[..]
Wie
Ja dat is echt lastig als je familie zover weg woont dat je niet gewoon even op en neer kunt gaan in een weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
tis gewoon lastig, ken nog steeds niet echt mensen in Maastricht, en mn fam. zit in friesland en meeste vrienden in utrech enzo dus best lastig sociaal aarden hier en breekt me nu n beetje op
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Kom gewoon om 14.00 en dan ga je samen met Indaha weer weg, das toch gewoon leuk?
Niet in Nochequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dikke pups.
Hoe is het met de rest, is er al interesse in de andere pups??
Ik vind het een beetje lullig van het eten, normaal ben ik heel gastvrij daarin, maar het vlees staat al in de marinade tis niet iets wat ik morgen nog ff bij kan halenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ben ik iig even onder de mensen
lijkt me gezellig, thx
Volgens mij in 1 van de andere reutjes wel ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oow..de andere reutjes wel dan?
nee joh heb zelf ook nog eten dat op moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lullig van het eten, normaal ben ik heel gastvrij daarin, maar het vlees staat al in de marinade tis niet iets wat ik morgen nog ff bij kan halen
Ah oke..wil ze zelf geen behaard reutje houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij in 1 van de andere reutjes wel ja.
Je weet nu ieg wel psies waar het is hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee joh heb zelf ook nog eten dat op moetben al lang blij dat ik ook ff welkom ben
Nee ze gaat echt geen reu houden zelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke..wil ze zelf geen behaard reutje houdenTeefjes zullen ook wel zo weg zijn of niet
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet nu ieg wel psies waar het is he
Je fiets kun je gewoon hier beneden aan die balustrade vastmaken of mee naar binnen nemen en boven in de gang neerzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jaben verder best goed met routes en met dingen onthouden
of weer bij het winkelcentrum, ging best primaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je fiets kun je gewoon hier beneden aan die balustrade vastmaken of mee naar binnen nemen en boven in de gang neerzetten
Op zaterdag is het daar wel drukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of weer bij het winkelcentrum, ging best prima
Hier voor de deur is altijd plek zatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik zorg wel voor een plekje voor mn fiets
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar die Sjon, bijna nog meer als naar de pupsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zou zo een dure voerbak in 2 seconde slopen om bij dat vreten te komen.
OF klem hangen met kop en poten
May zat vanmiddag vast met dr poot in de verwarmingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Sjon zou zo een dure voerbak in 2 seconde slopen om bij dat vreten te komen.
OF klem hangen met kop en poten
Als de bel een paar keer gaat en er zoveel vreemden binnenkomen zie je hem gelijk in optima formaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar die Sjon, bijna nog meer als naar de pups
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als de bel een paar keer gaat en er zoveel vreemden binnenkomen zie je hem gelijk in optima forma
Au en dan mag je ook nog niet helpen he, die van mij kijken me dan aan alsof ik het schuld ben als zoiets gebeurdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
May zat vanmiddag vast met dr poot in de verwarming(rooster op de bovenkant, volgens mij met nageltje)
Ja ze blaffen ff iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]sowieso toen ik langs kwam, wat ene lawaai met zn allen
May zit wel vaker vast met dr nageltjes, aan mn dekbed ofzo, zit ze op de grond met dr voorpootje vast maar als ik dr dan wil loshaken raakt ze alleen maar meer in paniek terwijl ze helemaal niet echt vast zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Au en dan mag je ook nog niet helpen he, die van mij kijken me dan aan alsof ik het schuld ben als zoiets gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef ElisaB het volgende:
Zeg oh-oh, kunnen beeb en ik morgen komen eten?Tuuuuuurlijk, jullie zet ik gewoon op de bank met een bordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik weer met vijf honden op schoot en dan niet durven bewegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Tuuuuuurlijk, jullie zet ik gewoon op de bank met een bord
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weer met vijf honden op schoot en dan niet durven bewegen
Wel leuk dat je morgen zo'n grote opkomst hebtNiet vergeten pics te maken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Die Wilde Wieven willen toch allemaal niet onlain
Huuuu draak van een nr vond ik hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan tenminste zonder problemen een bijeenkomst plannen. Dat is een complimentje waard
Mooi liedje trouwens![]()
Wie weet zijn ze wel allemaal heel stom en saaiquote:
JA IK WEL ,HAHAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie weet zijn ze wel allemaal heel stom en saai
Denk het wel inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet zijn ze wel allemaal heel stom en saai
Kut, kom je nu mee he, nu je uitgenodigd bentquote:
quote:
Ik wil je feestje best komen verpesten hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Wilde Wieven willen toch allemaal niet onlain
Kom je ook?quote:
Ja hehe als ik dat eerder had gezegd ,had je me niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kut, kom je nu mee he, nu je uitgenodigd bent![]()
Echt, ik heb een hele kleine woonkamer, maar er zijn hier wel es meer dan 10 mensen, 4 kinderen en 30 honden of zo binnen geweest, das geen enkel probleem![]()
En dan allemaal op de bank frietjes eten met dooooogs everywhere
Ik ben d'r gekquote:
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben d'r geken ik heb de verjaardag van de vriend van m'n moeder
Soep bijvoorbeeld; kun je zo aanlengen met een emmertje waterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Als ik had geweten dat er meer mensen kwamen had ik iets van eten gemaakt wat ik makkelijker had kunnen vermenigvuldigen though
babi pangang ook, extra kat heb ik hier zo gevangenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Soep bijvoorbeeld; kun je zo aanlengen met een emmertje water
Doen; lachuhhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil je feestje best komen verpesten hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, mss als ik dr dalijk een vang en bij de marinade dr bij in mik
Doe er een beetje Grieks in; lekker fusionquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
babi pangang ook, extra kat heb ik hier zo gevangen
Oh nou die was super.quote:
Nee, wij gaan morgen zwemmen (hopelijk zonder dat het kind op zijn kop stuitertquote:
Het verschil in grootte is nu wel erg goed te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tis te hopen dat dr morgen weer wat leven in zit
als je morgen een puppy mist, ik was het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tis te hopen dat dr morgen weer wat leven in zit
Neem Noche maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je morgen een puppy mist, ik was het niet
Haha nee ik ben in een luie bui (wanneer niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou die was super.
Moest je zo lang poepen?
Ik ook niet, want ik heb moeten beloven zonder pup of kitten thuis te komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als je morgen een puppy mist, ik was het niet
ja die moet nog groeienquote:
Gewoon zeggen dat je dat vergeten wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef indaha het volgende:
Ik ook niet, want ik heb moeten beloven zonder pup of kitten thuis te komen
nee, dat weet ik maar ik mag ze ook niet reserveren, flauw hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
die kittens zijn zielig die zijn pas een dag ouddat overleven ze niet eens
Noche kun je zo meenemen, met fles en al dr bij, ik zeg wel dat ie onder de bus gelopen isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
nee, dat weet ik maar ik mag ze ook niet reserveren, flauw he
Peruaanse naakthonden maar dan peludo's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
wat zijn het eigenlijk voor merk hondjes?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
En doe jezelf een lol en google niet op peludo
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Noche kun je zo meenemen, met fles en al dr bij, ik zeg wel dat ie onder de bus gelopen is
Ik was snel maar net niet snel genoegquote:
Oh crap, gaan we weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
maar als het peruaanse naakthonden zijn MET haar dan zijn het toch geen naakthondenof zijn dit gewoon een beetje mislukte puppy's qua ras
![]()
das toch heel verwarrendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh crap, gaan we weer.
Nee net als bij de chineesjes heb je de behaarde variant en de haarloze variant, zijn niet mislukt, het ras heet nu eenmaal zo, alleen heb je dan ook behaarde varianten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das toch heel verwarrendnoem ze dan peruaanse honden zonder naakt
quote:De Perro Peruano Peludo is onze mooie Spaanse term voor de behaarde variant van ons ras. Letterlijk gewoon Peruaanse behaarde hond.
In het Engels heten chinese naakthonden ook chinese cresteds, das al logischer, geen idee waarom de NL benaming zo stom isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das toch heel verwarrendnoem ze dan peruaanse honden zonder naakt
Oh das best n leukerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In het Engels heten chinese naakthonden ook chinese cresteds, das al logischer, geen idee waarom de NL benaming zo stom is![]()
Noche gaat denk ik op deze hond lijken :
[ afbeelding ]
Ja spaanse term, in het NL is het echt gewoon een behaarde peruaanse naakthondquote:
Heel leuk, windhondenmodelletje.quote:
die zijn wel nog leuker,. vooral de onderstequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel leuk, windhondenmodelletje.
Diaz gaat denk ik op deze halfbroer lijken:
[ afbeelding ]
En Noche dan meer op deze halfzus:
[ afbeelding ]
Daar heb je het al.quote:
Ik geloof 5 nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb je het al.![]()
Hoeveel mensen gaan daar morgen over de vloer vallen?
Da's een goeie, zet hem anders maar even in PM als je wil.quote:
Een scriptie schrijven op een notebook? Zou het niet doen; veel te kleinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
lijkt me wel handig straks met scriptie enzo, amarja heb ook gewoon n gat in mn hand![]()
niet helemaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een scriptie schrijven op een notebook? Zou het niet doen; veel te klein
Onderweg op je fiets naar je werk of watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet helemaalmaar wel dat ik als ik onderweg ben er nog n beetje aan kan sleutelen
treinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Onderweg op je fiets naar je werk of wat
Omdat je zo vaak gaat?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ie zo gaat ontploffen want hij heeft nog 40 ml dr bij weggezopen, 100 ml in totaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |