Niet doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, das pas een meet organiseren.
Gewoon de dag van te voren zonder fratsen![]()
![]()
Wie smst Greys of ze ook komt?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
De TT klinkt als een fout recept voor de chinees.![]()
En ik was een 'niet' vergeten. Ik behoud me de vrijheid om morgen te beslissen.
Oh nee never mindquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen!
Dadelijk raakt ze in de war en komt ze naakt (want saunadagje gepland) bij jou.
Nah, ik vind het dan wel zo gezellig om te carpoolen en wat langer te komen. Als de kleintjes het gewoon goed blijven doen dan kan dat best. En als ze het niet goed doen dan ga ik ook niet voor een paar uurtjes weg als het niet per se moet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zoals ik al zei kun je ook gewoon laat komen voor het eten alleen.
Tombo en jij zien elkaar toch vaker, ik vind het wel leuk als ze hier een bietje op tijd is
Ik beloof plechtig niet te lang te plakken bij Catquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zoals ik al zei kun je ook gewoon laat komen voor het eten alleen.
Tombo en jij zien elkaar toch vaker, ik vind het wel leuk als ze hier een bietje op tijd is
Truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het dan wel zo gezellig om te carpoolen en wat langer te komen. Als de kleintjes het gewoon goed blijven doen dan kan dat best. En als ze het niet goed doen dan ga ik ook niet voor een paar uurtjes weg als het niet per se moet.
Hoe vroeg ga je op pad morgen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig niet te lang te plakken bij Cat
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Niet doen!
Dadelijk raakt ze in de war en komt ze naakt (want saunadagje gepland) bij jou.
Uur of 10 gok ikquote:
quote:
Ja dag doe ff normaal of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Strega het volgende:
Net de postbode aan de deur.
Robijntje is gearriveerd! Oh-Oh's boekenkast staat nu hier!![]()
![]()
![]()
Met heel leuk kaartje.
Oh-Oh pm me je rekening nr. even, voor de porto.![]()
Ja, hoop op veel leesplezier in de tuin! Gaat vast lukken zo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag doe ff normaal of zo![]()
Jij komt de zomer wel door zo toch?
Nee, hij is geweldig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Kaartje had ik een hele poos geleden al voor je gekocht trouwens, die kon ik niet laten liggen
Het is net sabelbont, die glimmende vachtjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ff ter vergelijking een foto erbij van 9 maart
![]()
[ afbeelding ]
Ik had best gewild, maar ik lig morgen heel de dag met Goodbye in de bubbelsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, das pas een meet organiseren.
Gewoon de dag van te voren zonder fratsen![]()
![]()
Wie smst Greys of ze ook komt?
Jij loopt dat zuurvlees echt altijd misquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had best gewild, maar ik lig morgen heel de dag met Goodbye in de bubbels
Heel veel plezier morgen!
Nou he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij loopt dat zuurvlees echt altijd mis
Ah ja das jammer zeg, mss kunnen ze je voor ze vertrekken bellen of je mee wil en oppikken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef indaha het volgende:
O ik ben toch zo jaloersop die kittenkroelende, puppieknuffelende dames die morgen naar Maastricht gaan, als ik zeker wist dat het ziekenhuis mijn man niet toevallig morgen zou ontslaan pakte ik de trein naar Maastricht morgenmiddag om de pups nog te zien.
Bij Cat kan ik nog wel een andere keer op kraamvisite, want de kittens blijven nog wel even.
Nee, dat is het probleem niet, ik kan ook gewoon de trein in Roermond pakken, want ik blijf niet eten aangezien ik 's avonds op ziekenhuisbezoek moet in Roermondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja das jammer zeg, mss kunnen ze je voor ze vertrekken bellen of je mee wil en oppikken?
Ook niet te versmaden, heerlijk zo'n ontspan dagjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had best gewild, maar ik lig morgen heel de dag met Goodbye in de bubbels
Heel veel plezier morgen!
Dat is echt gewoon te zot voor woorden hé.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)l?OTC-RSS&ATTR=Woman
Nogal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon te zot voor woorden hé.
Ah ok, laat maar weten, als je wil komen kun je dan het beste ook rond twee uur hier zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet, ik kan ook gewoon de trein in Roermond pakken, want ik blijf niet eten aangezien ik 's avonds op ziekenhuisbezoek moet in Roermond
,Maar ik moet natuurlijk wel zeker weten dat het ziekenhuis mijn man niet onverwacht morgenmiddag naar huis stuurt.
Ik ga straks op bezoek en dan hoor ik wel meer, en anders moet hij maar zeggen dat hij pas met het avondbezoek naar huis wil![]()
Ik kom vanavond toch nog on-line dus dan hoor je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |