Omdat je niet quotequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
Waarom mag ik niks aanvragen op onzin radio?
Lekker nummertje trouwens
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb 'm iPod gewassen, dus dat lukt niet.
idd.quote:
Nee ik had helemaal geen zin in rust vanaafquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik had helemaal geen zin in rust vanaaf
Gaan we samen lekker druk doen dan?quote:
Technisch gezien draaide ma de was, maar ik was vergeten m'n iPod uit de zak van m'n rokje te halenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Samzz het is dat huppel je lijkt te kennen. Anders was ik er zeker van dat je een kloon was![]()
Iedereen die nog wakker is slaap lekker straks. Ik zal morgen jaloers zijn als ik opsta
Nog even met de mobiel
vergat ik bijna jou een kusje te gevenquote:
Een kloon? Van wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Samzz het is dat huppel je lijkt te kennen. Anders was ik er zeker van dat je een kloon was![]()
Iedereen die nog wakker is slaap lekker straks. Ik zal morgen jaloers zijn als ik opsta
Nog even met de mobiel
Cammen? Ik show je mijn tieten wel, laat je me dan je penis zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker druk doen dan?
Uhu dus nu verdien ik er wel 2 vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vergat ik bijna jou een kusje te geven![]()
Ik heb geen camquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Cammen? Ik show je mijn tieten wel, laat je me dan je penis zien?
Ga je wat leuks doen?quote:
Overmatig gebruikt... Jij viespeukjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen camhad er eentje besteld en gisteren eindelijk bezorgd maar nu moet ik morgen weer terug.. hij is kapot
Haha kwam het daar maar door... hij gaf helemaal geen beeldquote:
Nee ik heb niet veel te doen vanavond. Ik ga maar op de bank liggen met bierquote:
Niks mis met een goede fles bierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet veel te doen vanavond. Ik ga maar op de bank liggen met bier
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet veel te doen vanavond. Ik ga maar op de bank liggen met bier
quote:
Ik heb mijne bij mycom besteld, was gelijk de volgende dag in huisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef dockx het volgende:
Waar kun je online een goede/goedkope externe hardeschijf kopen..
on: leuke muziek
Klopt maar drink hem liever met mensen om me heenquote:
quote:
Opus.de is wel ok geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef dockx het volgende:
Waar kun je online een goede/goedkope externe hardeschijf kopen..
on: leuke muziek
Met wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en me niet eens even komen feliciteren
GEFELICITEERD MET JE 17E VERJAARDAGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wel jarig zijn, over 8 minuten niet meer
Truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar drink hem liever met mensen om me heen
[..]
Twee kusjes voor jou dan. En twee kusjes voor de prinses op het paardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhu dus nu verdien ik er wel 2 vind ik
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar slapen meneerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Twee kusjes voor jou dan. En twee kusjes voor de prinses op het paard
Ik wil niet slapen ffs.
Als je toch nog niet wilt slapen mag je mij wel uitleggen waarom je dacht dat ik een kloon ben en vertel dan ook meteen van wiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Twee kusjes voor jou dan. En twee kusjes voor de prinses op het paard
Ik wil niet slapen ffs.
Ja ik ga maar es ff klieren op msn danquote:
Lekker schuddenquote:
Ja, of dan komen mensen in een keer online.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef dockx het volgende:
Naatje zal het straks erg rustig hebben bij zijn show tussen 2-3uur
waarom eigenlijk? en ik heb geen idee of ik die show wel ga doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef dockx het volgende:
Naatje zal het straks erg rustig hebben bij zijn show tussen 2-3uur
Hoe kan dat? er zit dan iets van 2 uur tussen tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
ik heb dezelfde aangevraagd dockx dus we horen hem zo nog een keer
Onzin radio zwakt af naatje..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk? en ik heb geen idee of ik die show wel ga doen
Ik heb geen idee ik klik hem net aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe kan dat? er zit dan iets van 2 uur tussen toch
nope, dat sowieso nichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef dockx het volgende:
[..]
Onzin radio zwakt af naatje..![]()
Oh, dus ik hoef niet op te blijven voor jou?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:02 schreef Zokunen het volgende:
Ik dacht niet dat je een kloon was. Maar je komt zo ideaal over. Dus als huppel je niet zou kennen dan zou ik denken dat je een kloon was of zoiets. Maar slaap nu half dus hier houd ik het bij.
Goedenavondquote:
goeden vraag, maar ik denk dat ie er gewoon om 2 uur uitgaat, en als ie na bepaalde tijd merkt dat er niemand in wil hij zelf er terug ingaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat heeft hij met draakje gedaan? kortom, zit er wel draakje in als ik niet ga?
Wholla ik chill hem hard hier. Ik ben er nog steeds maar is nu rustig want bijna iedereen is 1 meisje thuis brengen (lees: KEIHARDUITWONEN) en lama443 hosselt een chicka nu live maar over een uurtje ofzo ga ik naar huis dan meer updatesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:14 schreef dockx het volgende:
[..]
Snuf.held..
Was het nog te doen bij lama443?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla ik chill hem hard hier. Ik ben er nog steeds maar is nu rustig want bijna iedereen is 1 meisje thuis brengen (lees: KEIHARDUITWONEN) en lama443 hosselt een chicka nu live maar over een uurtje ofzo ga ik naar huis dan meer updates
[..]
Wholla ik chill hem hard hier. Ik ben er nog steeds maar is nu rustig want bijna iedereen is 1 meisje thuis brengen (lees: KEIHARDUITWONEN) en lama443 hosselt een chicka nu live maar over een uurtje ofzo ga ik naar huis dan meer updates
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
Jongens geloof me ik heb zo hard een chicka gehosseld maar ze is nu niet hier in een andere kroeg vol bondkraagjes en shit dus ik ging er niet heen jwt ik ben geen pauper
Haha, goedzojongenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
Jongens geloof me ik heb zo hard een chicka gehosseld maar ze is nu niet hier in een andere kroeg vol bondkraagjes en shit dus ik ging er niet heen jwt ik ben geen pauper
vind je het erg als ik je niet geloofquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
Welkom bij de fok! bendequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef quaas het volgende:
ik verveel en ben depressief en moe en wil niet slapen
QFTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:31 schreef quaas het volgende:
ik verveel en ben depressief en moe en wil niet slapen
En dat om iets over half 1 op een vrijdagnacht.. Vroeger was dit topic op dit tijdstip binnen een half uurtje dicht.quote:
onderwerp?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
wat is het onderwerp trouwens voor een aanvraag?
Nu ben je vrij om aan te vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
jah, eergister ging het liefst over water...
dit is niet waarquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
quaas
Bericht:
ik geil op dit liedje en fap elke dag erop
Loeterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:44 schreef quaas het volgende:
ik verveel, dus ik ga maar eens. dag gasten
Is dialect hier..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
noem je mij nou een Het?![]()
Dat is idd een beledigingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
noem je mij nou een Het?![]()
een het is in mijn ogen altijd een belediging.. tss dialect ja jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:47 schreef dockx het volgende:
[..]
Is dialect hier..Moet jij toch alles van af weten
Spijt me..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een het is in mijn ogen altijd een belediging.. tss dialect ja ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad erg slim..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zag ragboer staan op de verzoekjes site en heb toen de oordopjes uitgedaan.. volgens mij was dat zeer verstandig van mij
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef dockx het volgende:
[..]
Spijt me..
niet eens een bloemetje ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Kom anders je signature ondertitel ff naquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet eens een bloemetje ofzo?
daar staat dat ik beter werk dan koffie, en die andere is gericht aan anderen dat ze eens lievv moeten doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:51 schreef dockx het volgende:
[..]
Kom anders je signature ondertitel ff na![]()
Of hoe heet die tekst
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar staat dat ik beter werk dan koffie, en die andere is gericht aan anderen dat ze eens lievv moeten doen
True..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
14 minuten is best lang als je ongeduldig bent
Jij komt en iedereen is weg..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is het hier trouwens dwood
wat daar wil ik ook zijn.. daar waar het druk isquote:
oh echt? sorry.. ik zal wel weer gaanquote:
Nee, dit was een flauw grapje. Blijf aub.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh echt? sorry.. ik zal wel weer gaan
Nee, niet doen.. is jammerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh echt? sorry.. ik zal wel weer gaan
jij op turnen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:02 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, morgen fietsen ipv met de auto. Nog eerder op
Fucking turnen ook
Nee, al jaren niet meer. M'n ma jureert dat.quote:
Gaat het?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis nog echt zo ook, ik zeg dat ik weg ga en er komen weer mensen bij
quote:
* dockx biedt zijn schouder aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
* Knetterkrankjorum gaat in een hoekje huilen
ow, en door je ma heb je dus geen autoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, al jaren niet meer. M'n ma jureert dat.
kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis nog echt zo ook, ik zeg dat ik weg ga en er komen weer mensen bij
jij ookquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland meisquote:
Redquote:
waar zeg ik dat jij er wat aan kan doen dan?quote:
nergens hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar zeg ik dat jij er wat aan kan doen dan?
tevens welkom bij onzin radio
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
BLOED BLOED BLOED WEEFSEL WEEFSEL WEEFSEL STUKKEN KUT KAPOT ALLES BOT MES WEERHAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben hier bijna 24/7 heb jou nog niet eerder gezien.. of je viel niet op.. dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nergens hoor
ik ben hier wel eerder geweestmaar niet echt als vaste luisteraar of poster in dit topic
het kan wel eens 1 of 2 maand geleden zijn geweest dat ik hier voor 't laatst ben geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben hier bijna 24/7 heb jou nog niet eerder gezien.. of je viel niet op.. dat kan natuurlijk ook nog
oh dan maakte je gewoon geen indrukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan wel eens 1 of 2 maand geleden zijn geweest dat ik hier voor 't laatst ben geweest
Nu je het zegt, de reeks bestaat al weer een tijdje..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het kan wel eens 1 of 2 maand geleden zijn geweest dat ik hier voor 't laatst ben geweest
kan wel heurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef Redskillz het volgende:
Toch jammer dat je zelf de playlist met muziek niet kunt aanvullen..
sinds 8 januariquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef dockx het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de reeks bestaat al weer een tijdje..Gaat snel als het leuk is..
Kun je doen door djkoelkast te PM'enquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef Redskillz het volgende:
Toch jammer dat je zelf de playlist met muziek niet kunt aanvullen..
dat kan ook zomaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan maakte je gewoon geen indruk
dat dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaah liefde voor mijn oren![]()
quote:
Aha... bedankt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef dockx het volgende:
[..]
Kun je doen door djkoelkast te PM'en
FOK!ers gezien zou er best veel spam op kunnen komen.. Ik heb geen bezwaar tegen dit principe hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:17 schreef Redskillz het volgende:
[..]
[..]
Aha... bedankt.
Tough zou een public ftp server wel super zijn.
mijn eerste post in deze reeksquote:
ik zat al in 43 en 44quote:
quote:
Mr koelkast een scriptje inelkaar timmert waar je gewoon je muziek kunt uploaden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef dockx het volgende:
[..]
FOK!ers gezien zou er best veel spam op kunnen komen.. Ik heb geen bezwaar tegen dit principe hoor
pm koelkast, hij is altijd blij met suggesties/ideenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:22 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Mr koelkast een scriptje inelkaar timmert waar je gewoon je muziek kunt uploaden.
evt wil ik best een harddisk sponsoren.
ooh ik is jaloersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zat al in 43 en 44
mijn eerste:
[..]
Ik zou de hele playlist verbaggerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pm koelkast, hij is altijd blij met suggesties/ideen
Je kan het altijd bij hem melden! Ideeen zijn altijd welkom. En dit is volgens mij een aardig ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:22 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Mr koelkast een scriptje inelkaar timmert waar je gewoon je muziek kunt uploaden.
evt wil ik best een harddisk sponsoren.
Hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ben best wel dronken gr. Gr.
quote:
maar ik heb hier meer gepost dan jouquote:
Als ik kanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tevens.. mensen wel verzoekjes doen he
maar daarvoor hoef je hier helemaal niet zo heel veel gepost te hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik heb hier meer gepost dan jou
hey hooooooooooiquote:
checkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tevens.. mensen wel verzoekjes doen he
Maar ik win want ik ben een meisje en lievvquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daarvoor hoef je hier helemaal niet zo heel veel gepost te hebben
ik snap je nietquote:
volgens je profiel ben je een meisje ja. en je lijkt lief te doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar ik win want ik ben een meisje en lievv
Die aanvraaglimiet van 14 minuten per liedjen.. Dat is elke nacht zo, en elke nacht moeten we weer ongeduldig wachten voordat we kunnen verzoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap je nietpraat jij nou zo krom? of heb ik een blonT momentje?
culture beat - mr vain kon ik al niet meer aanvragenquote:
ik nu niet, ga zo de kroeg inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hey hooooooooooiga jij ook nog verzoekjes doen? jij hebt ook vaak goeie smaak
Die heb ik eerder vannacht aangevraagdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
culture beat - mr vain kon ik al niet meer aanvragen
schatje, het is ook al eens 25 minuten geweest, dus het valt an sich mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef dockx het volgende:
[..]
Die aanvraaglimiet van 14 minuten per liedjen.. Dat is elke nacht zo, en elke nacht moeten we weer ongeduldig wachten voordat we kunnen verzoeken
14 minuten is dus nog te langquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schatje, het is ook al eens 25 minuten geweest, dus het valt an sich mee.
goeien aanvraag trouwens! krijg zin in de zomer
ergo ik winquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens je profiel ben je een meisje ja. en je lijkt lief te doen.
heeft hij waarschijnlijk ingesteld toen het drukker was, en anders had je nu nog de verzoekjes gehoord die een uur geleden aangevraagd zijnquote:
Dan moet er een automatisch iets komenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft hij waarschijnlijk ingesteld toen het drukker was, en anders had je nu nog de verzoekjes gehoord die een uur geleden aangevraagd zijn
ze kunnen niet alles tegelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Dan moet er een automatisch iets komen
Oh kijk wie er ook weer is!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ergo ik winmaar je zat me heel dicht op de hielen hoor, props voor jou
Ik prefereer quopquaas, maar dat is ook goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze kunnen niet alles tegelijkkoelkast weet het
[..]
Oh kijk wie er ook weer is!
Het is quaas, onze volle blaas piemelkaas
ok danquote:
quote:
ok, zal eraan proberen te denken, excuusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik prefereer quopquaas, maar dat is ook goed
Fascinerend!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ok dan
was de chick die ik vorige week had gehosseld en ze wilde iets leuks doen maar ze was in een achterlijke tent met veel mongolen dus ik dacht ik blijf bij lama want hij is baas. En nu zie ik haar maandag want morgen ga ik nergens heen ze wilde heel graag iets leuks met mij doen
Maar verder niet gehosseld want er waren niet zoveel mensen bij lama en sowieso ik kende al die chicks -> ze zijn 1 of 2 jaar ouder dan ikIk was de jongste
Lol lekkere chicks of niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:43 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Neeh nog niet man, we zitten gezellig Lekker live te kijken
eigendunkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stiekem ben ik ook best wel tof
![]()
viro of serena of beiden?quote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Viro is op zijn nichtje aan het passen, serena hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro of serena of beiden?
werk zequote:
haaaai meisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:46 schreef Viro het volgende:
Viro is op zijn nichtje aan het passen, serena hier
das nog eens uitslapen voor 't werk.quote:
ja hoor, en jij ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haaaai meisga je weer leuke verzoekjes doen?
Mja maar ik werk wel soms tot 1 uur door en het is maar een bijbaantjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nog eens uitslapen voor 't werk.
ik moet d'r altijd wel vroeg (0630-0700) uit
ik vind mijn verzoekjes leuk.. of de rest dat ook vind.. tja af en toequote:
meestal lig ik dan net in bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das nog eens uitslapen voor 't werk.
ik moet d'r altijd wel vroeg (0630-0700) uit
dat zijn dan wel weer lange dagen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja maar ik werk wel soms tot 1 uur door en het is maar een bijbaantje
Jij nachtbrakerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meestal lig ik dan net in bed
dat is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meestal lig ik dan net in bed
Het langste wat ik heb gewerkt is van 12 tot 01:00 in de zomer op zondagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn dan wel weer lange dagen.
ik heb (af en toe) wel eens van half 8 's ochtends tot 9 uur 's avonds gedaan. Op zich geen probleem want we waren met een machine bezig die zsm af moest en het was wel interessant.
Ja maar nu niet want riekwest van de zaakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
moet ik er normaal geld voor betalen?
ja is niet altijd de bedoelingquote:
zolang jij ervan geniet kunnen de anderen de pot opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind mijn verzoekjes leuk.. of de rest dat ook vind.. tja af en toe
1.00,- per nummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
moet ik er normaal geld voor betalen?
omdat ik de vriendin van Viro ben?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja maar nu niet want riekwest van de zaak
you wishquote:
idd snachts welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
zolang jij ervan geniet kunnen de anderen de pot op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |