Omdat je niet quotequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:35 schreef Karzai het volgende:
Waarom mag ik niks aanvragen op onzin radio?
Lekker nummertje trouwens
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb 'm iPod gewassen, dus dat lukt niet.
idd.quote:
Nee ik had helemaal geen zin in rust vanaafquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik had helemaal geen zin in rust vanaaf
Gaan we samen lekker druk doen dan?quote:
Technisch gezien draaide ma de was, maar ik was vergeten m'n iPod uit de zak van m'n rokje te halenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Samzz het is dat huppel je lijkt te kennen. Anders was ik er zeker van dat je een kloon was![]()
Iedereen die nog wakker is slaap lekker straks. Ik zal morgen jaloers zijn als ik opsta
Nog even met de mobiel
vergat ik bijna jou een kusje te gevenquote:
Een kloon? Van wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Zokunen het volgende:
Samzz het is dat huppel je lijkt te kennen. Anders was ik er zeker van dat je een kloon was![]()
Iedereen die nog wakker is slaap lekker straks. Ik zal morgen jaloers zijn als ik opsta
Nog even met de mobiel
Cammen? Ik show je mijn tieten wel, laat je me dan je penis zien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker druk doen dan?
Uhu dus nu verdien ik er wel 2 vind ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
vergat ik bijna jou een kusje te geven![]()
Ik heb geen camquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef quaas het volgende:
[..]
Cammen? Ik show je mijn tieten wel, laat je me dan je penis zien?
Ga je wat leuks doen?quote:
Overmatig gebruikt... Jij viespeukjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen camhad er eentje besteld en gisteren eindelijk bezorgd maar nu moet ik morgen weer terug.. hij is kapot
Haha kwam het daar maar door... hij gaf helemaal geen beeldquote:
Nee ik heb niet veel te doen vanavond. Ik ga maar op de bank liggen met bierquote:
Niks mis met een goede fles bierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet veel te doen vanavond. Ik ga maar op de bank liggen met bier
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik heb niet veel te doen vanavond. Ik ga maar op de bank liggen met bier
quote:
Ik heb mijne bij mycom besteld, was gelijk de volgende dag in huisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef dockx het volgende:
Waar kun je online een goede/goedkope externe hardeschijf kopen..
on: leuke muziek
Klopt maar drink hem liever met mensen om me heenquote:
quote:
Opus.de is wel ok geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef dockx het volgende:
Waar kun je online een goede/goedkope externe hardeschijf kopen..
on: leuke muziek
Met wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en me niet eens even komen feliciteren
GEFELICITEERD MET JE 17E VERJAARDAGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wel jarig zijn, over 8 minuten niet meer
Truequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar drink hem liever met mensen om me heen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |