Ik wil best wel even wat aan elkaar praten, zo ben ik dan ook wel weer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef trolololo het volgende:
Ik heb zelf alle middelen in huis, maar ik leen mijn stem niet uit
vanaf wanneer heb je een goeie verbinding? Lijkt me een cool ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
Dan moeten we iemand hebben met een beetje verbinding.
Op het begin zullen de luisteraars gering zijn, maar uiteindelijk komt dat wel goed!
Ik heb genoeg muziek, en ik kan vast wel een jingle in elkaar proppen
Iemand met goede verbinding die ons uit de brank helpt ?
Ik ben even aan het zoeken, het gaat meer om de data die je verzendt, dat kan dan aardig oplopen schijnt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
vanaf wanneer heb je een goeie verbinding? Lijkt me een cool idee
Ik heb een meester verbinding. Ik kan geluiden, tunes, jingles maken en ik ben gewoon een koole host brada. Ik ben benenden voor deze axie!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
Dan moeten we iemand hebben met een beetje verbinding.
Op het begin zullen de luisteraars gering zijn, maar uiteindelijk komt dat wel goed!
Ik heb genoeg muziek, en ik kan vast wel een jingle in elkaar proppen
Iemand met goede verbinding die ons uit de brank helpt ?
Kom dan niet met zo'n ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken, het gaat meer om de data die je verzendt, dat kan dan aardig oplopen schijnt.
Maar goed, ik ben hier ook een n00b in
Ik ook, aangezien het niemand interesseert wat Furdinand te zeggen heeft ga ik voor, vanzelfsprekend lijkt me.quote:
omdat je een n00b ben mag je toch wel met zulke ideeen komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Kom dan niet met zo'n idee
Ik wil wel wat onderdelen verzinnen e.d.
Gun a sahbi.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Teal het volgende:
Ik heb wel een website waar je via kan hosten, maar dan weet heel fok alles over mij
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Om een internet station te beginnen heb je de volgende zaken nodig:
- Muziek (Zorg ervoor dat je voldoende muziek hebt zodat de herhalingen beperkt blijft.)
- Internet verbinding (Stabiele verbinding met minimale 250 kbp/s upload gewenst)
- Automation software (deze zorgt voor de nonstop programmering)
- Website
- Hosting van de stream / site
- Licenties (Sena / Buma)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien biedt deze website uitkomst.
Nee, tot een radio!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
Dit initiatief zal nooit uitgroeien tot iets wat serieus is.
Het wordt dan ook ONZ radio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
ditquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
Bangerik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Teal het volgende:
Ik heb wel een website waar je via kan hosten, maar dan weet heel fok alles over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Toen ik m'n reply typte had ik deze reactie al verwacht, ik had alleen geen zin om het opnieuw te formuleren.quote:
Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik m'n reply typte had ik deze reactie al verwacht, ik had alleen geen zin om het opnieuw te formuleren.
Toen ik jouw reply zag dacht ik: "hier ga ik op reageren", maar eigenlijk heb ik niks te zeggen.quote:
Ik ben me aan het aanmelden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goed idee!![]()
Misschien biedt deze website uitkomst.
Maak is een schema met zendtijden dan brada!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben de software aan het downloaden, hopelijk krijg ik het zo aan de praat
Wie maakt er een paar leuke Jingles ?
Soberso, ik wacht nog even tot die software klaar is , duurt nog 3 minuten, dan ga ik even kijken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Giester het volgende:
[..]
Maak is een schema met zendtijden dan brada!
Kank-kank-kank-kanker STEEN STEEN BOH, GRUWELIJK NAT.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben de software aan het downloaden, hopelijk krijg ik het zo aan de praat
Wie maakt er een paar leuke Jingles ?
je vergeetz de betere interviewz en topicz!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor genre wil iedereen horen qua muziek ?
Poll: Genre muziek voor ONZ radio
• House
• Hardere stijlen
• Pop
• top40
• Van alles wat, boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die komen er sowiesoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Giester het volgende:
[..]
je vergeetz de betere interviewz en topicz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |