quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Joehoe, DML, iets voor jouw Puck? Zomerbroekje van Puk Design:
[ afbeelding ]
En ik kwam deze hotpants nog tegen van Blond & Blond in maat 86 (11,95 euro):
[ afbeelding ]
En mijn eigen postquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef Orea het volgende:
Toch maar alvast wat zomerdingetjes besteld voor Leia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft mag ze zomer wel doorzetten!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Sugarsnap het volgende:
Orea, die lieveheersbeestjes pakjes, vallen ze een beetje groot? En anders, als iemand ze in 62 heeft houd ik me aanbevolen. Mijn mini zal ze straks wel aankunnen als pyjama, als het warmer wordt 's nachts.
Toch niet de sandaaltjes van de Zara?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:39 schreef Poppejans het volgende:
Wolf krijgt maandag zn eerste echte paar schoenen, van oma. Hopelijk zien we wat leuks en kan hij er lekker op rondlopen buiten.
tzt wil ik er ook nog een paar sandaaltjes bij
R. is altijd fijn vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, ik heb hem besteld in maat 80. Durf je dat niet aan? Mijn dochter kan die korte strechbroekjes van haar allereerste zomer nogsteeds aan. Juist bij korte broekjes lijkt me het wel meevallen kwa te klein enzo.
Ik heb voor Rienk vesten als zomerjassen. Snap het nut niet als hij ook een mooi vest aan kanquote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jongensmama's....ik zit in dubio...koop ik wel of niet een zomerjas voor Lars....?
Hij heeft ook wel een vest met bodywarmer, issie dan nog een jas nodig?
Misschien helpt het ook niet mee dat ik heel veel jassen niet leuk vind![]()
Dat had ik ook al bedachtquote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het zó jammer dat die dingen maar tot maat 74 gaan! Ik vind ze juist bij kinderen die kunnen staan en lopen zo leuk. (en uiteraard ook bij Leia)
Ik heb hem een maat groter dus dan kan Leia gewoon die van minisproetje aan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef Orea het volgende:
Oh leuk, benieuwd hoe hij bij Noortje staat! Met de nadruk op staatvolgens mij is ie super leuk bij een staand/lopend kindje
maar hopen dat Leia nu even uit de groeispurt raakt, zodat ze hem wat later in haar jaar ook nog aan kan
Die van mij heeft nog steeds XS en nog ruimte over (van die laarsjes heeft ze)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Cyntiaa het volgende:
Even een vraagje voor de A@pie deskundigenWanneer kan een kindje gemiddeld maat xs aan? Zoollengte 10,5 cm.
Ik vind ze zo schattig dat ik graag een paar wil bestellen.. De baby in kwestie wordt in Juli geboren.. Dan zou een xs voor de winter moeten voldoen hoop ik toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Die van mij heeft nog steeds XS en nog ruimte over (van die laarsjes heeft ze)terwijl de dochter van tessie ze met een maand of 5 al niet meer paste
heel verschillend dus, ligt echt aan de grootte van je beebs voeten
Mijn baby is nu 7 weken en zijn voeten zijn 9cm. Ik denk niet dat hij over een half jaar nog de XS versie past dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:06 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind ze zo schattig dat ik graag een paar wil bestellen.. De baby in kwestie wordt in Juli geboren.. Dan zou een xs voor de winter moeten voldoen hoop ik toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn baby is nu 7 weken en zijn voeten zijn 9cm. Ik denk niet dat hij over een half jaar nog de XS versie past dus.
Kortom het verschilt zo erg dat ik zou wachten tot je beeb geboren is en de voeten kan opmeten om te zien of hij/zij op grote voet leeft of niet.
Goed dat je het erop hebt gewaagd! Het is zo'n leuk broekje, en dat voor die prijs... Zo te horen zit er vrij weinig verschil tussen 80-98!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:33 schreef bodpa09 het volgende:
Bij ons is het broekje vandaag ook binnen gekomen. Als Ivan een 92 past, dan kan M. vast in een 98. Ik heb 'em nog niet gepast, maar de broek ziet er vrij smal uit.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Keshet het volgende:
Hoe vinden jullie mijn devote hockeymeisje?
[ afbeelding ]
Ik ben ineens weer helemaal fan van dat bloemenrompertje!
Papa heeft maat 46 dus ik ben bang dat mijn kind ook maat schuit gaat krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef Orea het volgende:
[..]
WowLeia's voeten zijn nu iets van 9,5 bijna 10 cm
doen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Spewey het volgende:
Leuke Lief! buit Lijnloos!
Ik twijfel heel erg over dit jurkje, vind de kleur groen heel mooi en vrijdag wordt de kinderbijslag natuurlijk weer bijgeschreven. /goedpraatmodus
[ afbeelding ]
Een paar echt goede schoentjes kan best zo duur zijn, helaas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef Orea het volgende:
Kanonne Lijnloosze zijn wel heel leuk, maar niet 72 euro leuk!
jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef miss_sly het volgende:
Dat jurkje is leuk, huup
En zijn die stiften om op het shirtje te kleuren? Dat vind ik wel heel leuk!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
haha, en het feest begint pas om 14.30 uur..... ik ga even op zoek naar een wit broekje wat geen 28 euro kost..... of anders wit rokje en die kleur legging. Ook leuk toch, maar dat vind ik weer zo 'bij elkaar' gezocht.
We moeten die meiden van ons maar eens naast elkaar zetten denk ik!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef miss_sly het volgende:
Dat broekje hebben wij ook
Staat leuk, en ik zie echt weer een beetje Senna
Tja, da's altijd maar de vraag bij jasjes...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het een heel leuk jasje! Zowel van voren als van achteren![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef Lijnloos het volgende:
Holy crap!!! Wat zijn die kleine schoentjes duur! Was effe aan het kijken en zag schoentjes die me wel leuk leken voor Minke... Leken ja, want voor 72 euro kan ik ook heel veel andere leuke dingen doen/kopen...Duur he schoentjes. Die van X. waren 84 euro..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niels is nog een stuk kleiner dan Stef en die heeft maat 23quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef Incantrix het volgende:
SC, dies lief!
Twinkly, hij zit nu in maatje 22. Deze schoenen zijn extra breed en vallen ook groot, begreep ik, dus volgens haar zou hij hier toch echt wel een maand of 5 mee moeten doen, als hij in hetzelfde tempo doorgroeit. Stef heeft de Donald Duck-flappies van mijn schoonzus heb ik me laten vertellen (brede voeten met hoge wreven) en bij die winkel hadden ze beide keren dat we er waren ook maar een paar schoentjes die goed zaten, dus nu durf ik het zelf niet te meten, zeg maar..
Echt waar? Ik groeide best regelmatig geloof ik. Mijn man en vooral zijn vader hebben voor hun lengte wel grote voeten, dus we weten waar Niels het van heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij groeien voetjes ook heel lang op een compleet eigen tempo en klopt het vaak voor geen meter, de schoenmaat tov de gewone maatToen ik een jaar of 9 of 10 was zat ik al in maat 37 of 38 ofzo, en dat is nooit meer overgegaan
Nu hij schoenen draagt vind ik het er ook heel maf uitzien wanneer hij een strakkere broek aanheeft, dan lijken zijn voeten echt te groot voor zijn beentjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niels![]()
. R heeft maat 19
.
hihihihi!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als ik R zijn regenlaarsjes maat 21 aandoe, dan houdt hij er zijn leren slofjes in aan, omdat hij ze anders verliest nog.
haha nou dan valt Niels tenminste niet omquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Incantrix het volgende:
En anders zijn kleine voetjes minder erg als buitenproportioneel grote voeten? Of nouja, hè, nu maak ik Niels en zijn papa weer ongelukkigIk vind het er alleen altijd zo raar uitzien, kleine mannetjes met enorme voeten
(Of ze moeten zo klein zijn dat de kerel in kwestie omvalt ofzo)
Dat dacht ik eigenlijk ook wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Twinkly het volgende:
[..]
hihihihi!
Ik heb het idee dat wanneer ze gaan lopen de voeten ook wat groter worden omdat ze platter worden. Of is dat een heel maf idee...
ja ik zag ze laatst staan via een linkje van hier ergens, een paar waren 9 euro en anderen 12. viel best mee! En er zaten leuke kleurtjes tussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:
een paar stevige sandaaltjes! met een goed voetbed enzo.
misschien ook wel een tip voor hier, jullie badstof liefhebbers.
De hotpants en shortjes van Koeka zijn ook super goedkoop.
Weten jullie een merk daarvan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:
een paar stevige sandaaltjes! met een goed voetbed enzo.
misschien ook wel een tip voor hier, jullie badstof liefhebbers.
De hotpants en shortjes van Koeka zijn ook super goedkoop.
Oh, wat ergquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:27 schreef Poppejans het volgende:
Ziengs hier in de stad werd zn voet gewoon opgemeten terwijl hij nog in de buggy zattoen maat 19...
Ik vind Kipling best stevig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Weten jullie een merk daarvan?
Noortje, Minke
Toen Niels naast Wolf in het zwembad zat was het voeten verschil echt enormquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:42 schreef Twinkly het volgende:
5 maten Trui??! Oei, breng Niels maar niet op een idee, die zit nu al in zijn 3e paar van dit jaar!
Ohhh, die broekjes *kwijl*quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Toen Niels naast Wolf in het zwembad zat was het voeten verschil echt enorm![]()
en dat terwijl Niels helemaal niet groot is haha, ben benieuwd of ze nog erg hard gaan groeien. Maar zou ook zo maar kunnen dat hij lang doet met de maat 23
Zn vader heeft ook grote voeten zei je toch?
Joehoee ik heb 3 Koeka broekjes in bestelling staan. 2 donkergrijze en een aubergine kleur
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:39 schreef trui het volgende:
zoonlief hier is wel eens 5 schoenmaten omhoog gegaan in een jaar.dure hobby, dat groeien!
Ga ik naar opzoek, dankje!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind Kipling best stevig.
omg.. er zit nu een H&M op het winkelcentrum.
gister even gekeken en het is een mooie nieuwe en niet druk.
en voeten meten in een buggy? dat is zeker raar!
ik vind het wel fijn hoe ze hier meten, gewoon met zo'n digitaal geval.
staan op dat ding en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
Ja, vond ik ook! En leuk dat dezelfde kleur in de broek zit <3quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, Thijs is zo te zien als een echte dreumes heel content met de kaartjes!
Die schoentjes zijn leuk, Sonnetje! En het broekje op het tweede plaatje vind ik ook geweldig! Ik ben trouwens benieuwd naar een foto van de polo's t.z.t. Ivan heeft ze nooit aangehad.
ja he, ben normaal niet zo'n teigetje fan maar dit vond ik leukquote:
Ja, die vond ik ook leuk! Maar ik twijfel zo of ik nou korte of lange mouw moet kopen voor buikbeeb. In het jaar dat Lotte werd geboren was het eind september nog 25 graden... maarja. Lastig.. Wat zouden jullie doen? Hij komt eind aug/begin sept.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
De Hema heeft wel leuk nieuw spul voor jongens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot en met maat 74 helaas.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:53 schreef Twinkly het volgende:
Ohhh dat shirt is nog leuker! Die moet Niels wel hebben, we moeten tóch een bioloog van hem maken!
Nou..als je er om vraagt...quote:
Ha! Precies de dingen de ik voor M. uitzocht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk er nog even over na maar koop hem ook misschien vooruit. Hij is niet heel goedkoop, maar ik denk wel dat 'ie heel fijn is! Er is trouwens ook een blauwe variant met vogelpootjes erop. Die is ook wel leuk.
-Edit- Deze dus:
[ afbeelding ]
En ze hebben ook leuk 'speelgoed', vind ik. Dit is echt iets voor Ivan, en ook voor jouw S., Groofsken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is nog veel meer in het kader van 'Natuurmonumenten', bijvoorbeeld een schepnetje!
Dank jequote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef oeke het volgende:
Oeh, leuk die hema-dingetjes, helemaal voor op de tuin! Diertjes!
Leuke shirts Bodpa!![]()
Wanneer is je kind nou eens uit maat 86-92?
Linda, wat een lieve spulletjes heb je gekocht voor je jongetje. Echt een goede eerste koop.
Ko in zijn bloesje, zelfgemaakt met patroon van Twinks:
[ afbeelding ]
Het staat heel lief alleen de mouwen zijn wat kort, maar ik heb nog ruimte om ze iets te verlengen.
En Poppejans, het kan best, dat broekjes, iets te groot nog, maar later deze zomer past hij het wel:
[ afbeelding ]
Let niet op de zooi, het is een chaos op de tuin.Maar de wc is eindelijk gemaakt!
Oh, komt vanzelf. Gewoon kopen wat je mooi vind. En wat je denkt dat lekker zit bij zo'n kleintje. De spijkerbroeken en stoere dingen komen vanzelf wel. Dan ben je al aan je jomme gewend.quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Linda2205 het volgende:
Dank jeIk vind het best een beetje moeilijk, die omschakeling naar jongetjesdingen en om nu te weten wat wel en niet "kan"
Je bedoelt klein-fijn?quote:[b] Op vrijdag 1 april 2011 10:27 schreef Poppejans het volgende:Dankjewel voor die broekjes tip SC!
![]()
ik bestel er meteen wat op die goedkoopste site! Echt super!
heel herkenbaarquote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dank jeIk vind het best een beetje moeilijk, die omschakeling naar jongetjesdingen en om nu te weten wat wel en niet "kan"
Als je dan even wat kortingsbonnen uitprint scheelt het weer 15%quote:Op zondag 3 april 2011 20:03 schreef Popples het volgende:
[..]
heel herkenbaarik vind het ook heel moeilijk.
maar morgen even naar hemamanlief doet me wat.
ik heb vandaag een grote zak voor nog geen 20 euro gekocht
thanks dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als je dan even wat kortingsbonnen uitprint scheelt het weer 15%(misschien wist je het al)
http://kortingsbonnen.hema.nl/extra/
Fotoooo!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:03 schreef oeke het volgende:
Leuke dingen Huup, zo maar even neuzen voor het slapen gaan.![]()
Ik heb net mijn tuinbroek voor Ko af!![]()
Veel te groot, maat 92 dan maar voor de herfst!
Dat broekje had je zo *poef* ineens in je handen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:48 schreef Spewey het volgende:
@ Keshet
Ik heb me keurig ingehouden, tot ik zaterdag even in Almere ging winkelen en ineens in de
Lief! winkel bij de kassa met dat jurkje in m'n handen stond.
Wat een geweldige broek, Oeke, heel leuk detail die olifantjes.
Ja ik kon er niets aan doen, eerlijk!quote:Op maandag 4 april 2011 11:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat broekje had je zo *poef* ineens in je handen?Ik ken het.
![]()
Sinds ik dat jurkje heb gezien blijft 'ie ook door mijn hoofd rondspoken. Maar Emma heeft al genoeg jurkjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |