Ik volg het nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:26 schreef _Loki het volgende:
Deze week eventjes niet, volgende week alleen dinsdag en daarna doordeweeks heeel wisselend, gezien de wisselende lestijden van school.
Want, ik studeer in Deventer, dus ik heb altijd de trein naar Zwolle. En ik werk in Nijmegen dus ik heb zo'n 3x in de 2 weken de trein naar Nijmegen.
Volg je het nog?:')
Nope.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef _Loki het volgende:
Goedzo.
Nou, dan dus.
Volgens mij heeft niemand mij ooit nog toevallig gezien, trouwens. En ik niemand anders.
Tja aan je foto ga ik je niet herkennen, veel te onduidelijk. Zo zie ik eruit. Ik moet haast wel mensen uit dit topic tegen het lijf zijn gelopen bij de trein naar Utrecht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef _Loki het volgende:
Goedzo.
Nou, dan dus.
Volgens mij heeft niemand mij ooit nog toevallig gezien, trouwens. En ik niemand anders.
Oh, ben jij datquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja aan je foto ga ik je niet herkennen, veel te onduidelijk. Zo zie ik eruit. Ik moet haast wel mensen uit dit topic tegen het lijf zijn gelopen bij de trein naar Utrecht.
Ja, volgens mij ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef picodealion het volgende:
Ja heb ik jou dan ook gezien toen? Ik kan het me niet herinneren.
dontokio?quote:
Nu met brilquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja aan je foto ga ik je niet herkennen, veel te onduidelijk. Zo zie ik eruit. Ik moet haast wel mensen uit dit topic tegen het lijf zijn gelopen bij de trein naar Utrecht.
Ja, volgens mij heb ik je wel eens gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb de trein van 7 uur naar amsterdam amstel, wie gaat er mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen dan naar Amsterdam.
Te laat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik je wel eens gezien![]()
Morgen eens met z'n allen de trein nemen?
Ik kwam er vanochtend achter dat ik altijd die van kwart voor en kwart over heb. Die van heel en half stoppen niet op Driebergen-Zeist.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik je wel eens gezien![]()
Morgen eens met z'n allen de trein nemen?
Ik zal erop letten,quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef _Loki het volgende:
Nieuwe foto in m'n fb, misschien herkent iemand me nu wel ;D
Daar dacht ik vanmorgen ook aan ja, toen ik de trein van 8 uur had.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kwam er vanochtend achter dat ik altijd die van kwart voor en kwart over heb. Die van heel en half stoppen niet op Driebergen-Zeist.
Was jij net in Nijmegen?quote:
waarom zwaaide je niet terug op het station? Was je zo druk bezig de trein in te lopenquote:
Liev.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:37 schreef _Loki het volgende:
Nieuwe foto in m'n fb, misschien herkent iemand me nu wel ;D
Klootzak.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef picodealion het volgende:
Totaal niet gezien, sorry. Na een lange dag als vandaag duik ik in mijn koptelefoon en bestaat de rest van de wereld niet meer,.
Wie vraagt, wordt overgeslagenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
Oja wie komt me over 33 minuten even een stuk taart brengen?
Alleen als ik mijn tante met haar pc moet helpen. 1x per jaar dus, hopelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootzak.
ben je vaak in Nijmegen rond half 11?
Ik niet, ben niet in Arnhem.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
Oja wie komt me over 33 minuten even een stuk taart brengen?
Hmkayyy.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn tante met haar pc moet helpen. 1x per jaar dus, hopelijk.
13.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef picodealion het volgende:
Doe eens een wilde gok. Hoe oud schat je me.
Wanneer is de volgende meet?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:35 schreef picodealion het volgende:
Na een paar kilkenny klopt dat wel ja.
Anders gaan we toch minimeeten?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef picodealion het volgende:
Wanneer een paar van die anderen ook durven. Loki enzo.
Ik vond het iig erg gezellig, dus van mij mag er zo weer een meet komen.
Dat kan ook met mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef picodealion het volgende:
Gezellig. Maar niet dit weekend, dan moet ik me klemzuipen..
Ah, dus dat was er aan de hand! Ik kwam daar (John Frost brug / Airborneplein) gisteravond rond 23u langs, en zag een hoop politiebedrijvigheid en afzettingen.quote:
Gefeliciteerdquote:
Ik drink niet in Arnhem vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef picodealion het volgende:
Nu allemaal nog even een biertje komen drinken vanavond.
Dat zie ik daar wel vaker, van die politie in burgerkleding. Beetje raar.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef _Loki het volgende:
Wtf, ging net even het centrum in, werd er iemand tegen de grond gewerkt door 3 agenten (en 1 op afstand) omdat ie een zwaard bij zich had.
Later stonden er ook door de hele roggestraat en zo agenten, en mensen met een oortje in die heeel sneaky tegen de muur van De Tuinen hing
Ik ben vanavond in The Move het begin van m'n weekend aan 't vierenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in Rotterdam johquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef picodealion het volgende:
Allemaal in een busje laden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef _Loki het volgende:
Nee dat ook.. Maar als iemand 15 fietsen in een keer gaat stelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Allemaal in een busje laden.
Of misschien nodig:
[ afbeelding ]
Echt zo'n koninginnedag gevoel krijg ik dan. Zoals in Apeldoorn ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op youtube van een auto die volop zo'n fietsende menigte inreed, jezus.
En bel de politie eens? The mysteryquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:18 schreef _Loki het volgende:
Ik heb de gemeente gebeld en zij weten van niets, dus het is iig niet iets met de werkzaamheden of zo.Vreemd dit.
Elke x dat ik jou hier zie posten denk ik dat t het liwwadden topic is.:')quote:
Genot tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elke x dat ik jou hier zie posten denk ik dat t het liwwadden topic is.:')
Jawisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja sorry, had geen zin om het laatste stukje te lopen terug uit de stadquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:06 schreef _Loki het volgende:
Hihi, m'n fiets is terug. Hij stond eerst voor de deur (hommelstraat), op de sonsbeeksingel teruggevonden. Right.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
over een maand ben ik arnhemmer
WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you nuts??
Ik ben aan t werk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef whosvegas het volgende:
Wat toch een heerlijk weer, zonet ff op het balkon gezeten
Morgen nog beter
Mooi jammer, het goede nieuws is, dat we aan het begin van de lente staan.quote:
Mijn werk niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Mooi jammer, het goede nieuws is, dat we aan het begin van de lente staan.
Door dit weer ga je alles positief zien
Second that! Al is m'n balkon een aardig alternatief, maar goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef leonie-89 het volgende:
Weer een zonnig weekendje in ArnhemToch jammer dat ik geen tuin heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |