Ik drink niet in Arnhem vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef picodealion het volgende:
Nu allemaal nog even een biertje komen drinken vanavond.
Dat zie ik daar wel vaker, van die politie in burgerkleding. Beetje raar.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef _Loki het volgende:
Wtf, ging net even het centrum in, werd er iemand tegen de grond gewerkt door 3 agenten (en 1 op afstand) omdat ie een zwaard bij zich had.
Later stonden er ook door de hele roggestraat en zo agenten, en mensen met een oortje in die heeel sneaky tegen de muur van De Tuinen hing
Ik ben vanavond in The Move het begin van m'n weekend aan 't vierenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in Rotterdam johquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef picodealion het volgende:
Allemaal in een busje laden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef _Loki het volgende:
Nee dat ook.. Maar als iemand 15 fietsen in een keer gaat stelen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Allemaal in een busje laden.
Of misschien nodig:
[ afbeelding ]
Echt zo'n koninginnedag gevoel krijg ik dan. Zoals in Apeldoorn ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje op youtube van een auto die volop zo'n fietsende menigte inreed, jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |