Nou, ik erger me kapot aan die humor in die programma's en dergelijke.quote:
Ik kijk sowieso geen Nederlandse series en die nieuwe serie waar ze in speelt al HELEMAAL niet, Gooische Vrouwen, ook zo een drama.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik erger me kapot aan die humor in die programma's en dergelijke.
Nu vind ik dat ergeren heerlijk als je dat onder het genotvan FOK! kan doen, maar zelfs die programma's doe ik maar niet.
Ik kijk nooit dramaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen Nederlandse series en die nieuwe serie waar ze in speelt al HELEMAAL niet, Gooische Vrouwen, ook zo een drama.
Ja, die film: in zoveel mogelijk bisocopen in een 'voorpremiere' doen en dan gaan gillen dat een film het nog nooit zoveel bezoekers heeft getrokken voor de echte premierequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso geen Nederlandse series en die nieuwe serie waar ze in speelt al HELEMAAL niet, Gooische Vrouwen, ook zo een drama.
Flikken ze ook altijd met cd's, heel veel voorverkoop aan winkels en dan is die cd in 1x goud (of platinum).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die film: in zoveel mogelijk bisocopen in een 'voorpremiere' doen en dan gaan gillen dat een film het nog nooit zoveel bezoekers heeft getrokken voor de echte premiere
Kan me niet voorstellen dat artiesten nog trots zijn als ze hoog in de top 40 staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Flikken ze ook altijd met cd's, heel veel voorverkoop aan winkels en dan is die cd in 1x goud (of platinum).
It' s all about the money, zong Meja ooit al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat artiesten nog trots zijn als ze hoog in de top 40 staan
Vroeger betekende dat nog iets
3-3quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
Poll: Gabriella of Jantine door?
• Gabriella
• Jantine
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik wist niet eens dat de top 40 nog bestond, mijn nichtje had het er laatst toevallig over, ik was helemaal verbaasd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat artiesten nog trots zijn als ze hoog in de top 40 staan
Gebeurt nog steedsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
I's all about the dum dum dudududumquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
It' s all about the money, zong Meja ooit al.
Toen stond dat ook voor de platenverkoop, dat wou wat zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de top 40 nog bestond, mijn nichtje had het er laatst toevallig over, ik was helemaal verbaasd.
Ja vroeger haalde ik altijd de hitlijst in de platenwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |