Huh waarom dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt leuk. Doet me op een of andere manier aan Pulp Fiction denken.
Harry Potter zegt me wel wat, maar een sneep van Harry Potter nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat?! Heb je de afgelopen 10 jaar onder een steen geleefd of maak je een grapschen?
Het is ook eigenlijk Snape.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Harry Potter zegt me wel wat, maar een sneep van Harry Potter niet
Jij kent behoorlijk weinig nummers valt me opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt leuk. Doet me op een of andere manier aan Pulp Fiction denken.
Ja valt mij ook opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent behoorlijk weinig nummers valt me op
Vind ik ook, nou weten we het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef Guanabana het volgende:
En het gaat me ook nogal ergeren er steeds gezegd wordt dat ze ZO ANDERS zijn. Valt ook wel mee hoor. Ze hebben een hoofd en ledematen.
Om Angela nu je oma te noemen gaat wel ver hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
Oma snapt er ook niks van![]()
Ik ben fan van die vrouw, nu al
Hij stond ooit op Pinkpop en men dacht dat ie dronken was omdat er niets van te verstaan wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja valt mij ook opZo leer je nog eens wat op zo een avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |