neehoor! ik ben alleen een stuk minder aanwezig ivm een leven!quote:
Leven? Wat is dat? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor! ik ben alleen een stuk minder aanwezig ivm een leven!
ik ben het nog aan het ontdekken, maar het heeft met een lekker wijf te makenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Leven? Wat is dat? Nooit van gehoord.
Als iedereen zo gaat denken wel ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef alors het volgende:
Deze topicreeks is echt langzaam aan het sterven he
Ze mocht nadenken, maar ze wilde toch niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die les-bi-paardenflirt afgelopen? Ik heb alleen het eerste deel gehoord.
Dus nu zitten ze allebei met een onwennige situatie opgezadeld omg wtf bbq!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze mocht nadenken, maar ze wilde toch niet.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus nu zitten ze allebei met een onwennige situatie opgezadeld omg wtf bbq!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Cee het volgende:
Ik zat ook nog in de auto toen GBTTZ's singletje werd gespeeld en ik heb hardop "This band is shitty, why don't you turn them off" over de tekst heen gezongen.
Verder iedereen een leuke zaterdag?
Je reis naar de VS was een studiereis? Hoedatzowatwaaromdakantochhelemaalnie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef alors het volgende:
[..]
Beam Me Up is leuk!
Nouja ik ben twee weken weggeweest en heb morgen twee deadlines van dingen die ik nu als een gek moet afmakenFijn dat er zo goed rekening met een studiereis wordt gehouden
jahoor, even bij paps en mans op bezoek, vanavond terugtreinen naar leeuwarden en ik heb ff een schema gemaakt dat ik morgen 5films in de bios kan zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Cee het volgende:
Ik zat ook nog in de auto toen GBTTZ's singletje werd gespeeld en ik heb hardop "This band is shitty, why don't you turn them off" over de tekst heen gezongen.
Verder iedereen een leuke zaterdag?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Ben mij vannochtend trouwens kapot geschrokken toen ik Timur hoorde. Aangezien ik om 9u een belangrijke afspraak had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |