net zoals `t iedere week een reclame bezoekje is...quote:
bij Henk had ik het niet eens door dat het reclame voor zijn nieuwe album was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net zoals `t iedere week een reclame bezoekje is...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef miieejj het volgende:
http://podcast.kxradio.nl(...)de%20nummer%2013.mp3
lieff
SPOILER: tussenstand NL-elftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qftquote:
Nog geen enkele nummer gehoord. Komt nog welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie al een liedje waar je van denkt.. dat word mijn zomer hit ?
TMquote:
de uitzending verpestenquote:
wordt het niet beter vanquote:
doe gerust een spoilertje, want zo spoil je mn weekendquote:
dit is eigenlijk 1 grote reclame blok...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef TradeMarkie het volgende:
ok, na Henk vorige week zal elke gast deze week een beetje tegenvallen, maar dit is wel bizar, over the top en een beetje zielig
schijten tegen een auto is natuurlijk van veel hoger niveauquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Timo20 het volgende:
jawel hoor, het niveau daalt weer
"Cultiveert"![]()
hoger, niet. Leuk, absoluut.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
schijten tegen een auto is natuurlijk van veel hoger niveau
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
schijten tegen een auto is natuurlijk van veel hoger niveau
dan vind je dit ook leuk http://www.dumpert.nl/med(...)enjoy_your_shit.htmlquote:
SPOILER: tussenstand NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan vind je dit ook leuk http://www.dumpert.nl/med(...)enjoy_your_shit.html
Nu goeie ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
zei er iemand iets over slechte muziek? ga je mond spoelen
en nu moet ik mn woorden weer terugnemen, sorryquote:
Moewah. Deze valt mee... Er zijn veel ergere van hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en nu moet ik mn woorden weer terugnemen, sorry
SPOILER: tussenstand NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
dat noemen we nou een "eigen style"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Qunix het volgende:
Echt alle Deadmau5 nummers lijken zooooveeeel op elkaar.
True... Klinkt wel goed jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat noemen we nou een "eigen style"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
Ja hè? Heerlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Qunix het volgende:
Echt alle Deadmau5 nummers lijken zooooveeeel op elkaar.
ook met 3rdrockquote:
ik hou van openheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Misschien zo nog ff!!
Nah, ik ga je niet wijzer maken dan je nu al bent!!!quote:
mij is het nog steeds niet duidelijk oh het nou jon of john is. elke keer is het weer andersquote:
Vraag ik mij ook nog steeds af, maar op de site van Effe Ekdom staat het in de 3-letterige variant dus hou ik dat maar aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mij is het nog steeds niet duidelijk oh het nou jon of john is. elke keer is het weer anders
Houden zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik ga je niet wijzer maken dan je nu al bent!!!
Google zegt: 4460 resultaten voor John, en 22900 voor Jon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
mij is het nog steeds niet duidelijk oh het nou jon of john is. elke keer is het weer anders
Meer niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Jon Bakker FM!
Ook 24/7 te beluisteren via http://striem.nl/JonBakkerFM.m3u
Vind ik ook! Al dat open gedoe hou ik niet zo van, hou graag nog iets privequote:
SPOILER: uitslag NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
d'r liep net een manneke over het veld.. en die hoorde daar nietSPOILER: uitslag NL-ElftalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 - 25 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef stenders3fm het volgende:
Vrijdag de 13, HET stenders late vermaak lijstje staat online op http://bit.ly/ewjWJS. Met dank aan @hole1988 voor de tip.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Sander Hoogendoorn doet dat ook altijd vast en zeker dat Rob daar het van gekopieerd heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:52 schreef alors het volgende:
Briljant die google translate stem!!!
Ik herkende ze allebei wel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef miieejj het volgende:
http://podcast.kxradio.nl(...)de%20nummer%2013.mp3
lieff
hij is idd leukquote:
Morgen Coen.quote:
Helaas komt zijn stem er nooit doorheen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:58 schreef alors het volgende:
Rob was dus voor Handsome Poets bij het megahitoverleg
quote:Hallo, ik ben Jelmer en gebruik deze gênante manier om mijn boot te koop aan te bieden. Bedankt Rob! http://bit.ly/fj6NrP
Achja met een paard tussen hun benen hebben ze geen lul meer nodigquote:
neehoor! ik ben alleen een stuk minder aanwezig ivm een leven!quote:
Leven? Wat is dat? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor! ik ben alleen een stuk minder aanwezig ivm een leven!
ik ben het nog aan het ontdekken, maar het heeft met een lekker wijf te makenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Leven? Wat is dat? Nooit van gehoord.
Als iedereen zo gaat denken wel ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef alors het volgende:
Deze topicreeks is echt langzaam aan het sterven he
Ze mocht nadenken, maar ze wilde toch niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:45 schreef Cee het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die les-bi-paardenflirt afgelopen? Ik heb alleen het eerste deel gehoord.
Dus nu zitten ze allebei met een onwennige situatie opgezadeld omg wtf bbq!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze mocht nadenken, maar ze wilde toch niet.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus nu zitten ze allebei met een onwennige situatie opgezadeld omg wtf bbq!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Cee het volgende:
Ik zat ook nog in de auto toen GBTTZ's singletje werd gespeeld en ik heb hardop "This band is shitty, why don't you turn them off" over de tekst heen gezongen.
Verder iedereen een leuke zaterdag?
Je reis naar de VS was een studiereis? Hoedatzowatwaaromdakantochhelemaalnie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef alors het volgende:
[..]
Beam Me Up is leuk!
Nouja ik ben twee weken weggeweest en heb morgen twee deadlines van dingen die ik nu als een gek moet afmakenFijn dat er zo goed rekening met een studiereis wordt gehouden
jahoor, even bij paps en mans op bezoek, vanavond terugtreinen naar leeuwarden en ik heb ff een schema gemaakt dat ik morgen 5films in de bios kan zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Cee het volgende:
Ik zat ook nog in de auto toen GBTTZ's singletje werd gespeeld en ik heb hardop "This band is shitty, why don't you turn them off" over de tekst heen gezongen.
Verder iedereen een leuke zaterdag?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
Ben mij vannochtend trouwens kapot geschrokken toen ik Timur hoorde. Aangezien ik om 9u een belangrijke afspraak had
Welke 5?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, even bij paps en mans op bezoek, vanavond terugtreinen naar leeuwarden en ik heb ff een schema gemaakt dat ik morgen 5films in de bios kan zien
precies weet ik het nog niet maar ik denk Gooische Vrouwen, The Hole 3D, King's Speech, Sucker Punch en The Mechanic/The Adjustement Bureau. 11.45 de bios in en rond 23.45 er weer uit. tussendoor 1 keer 50min pauze voor een broodje en verder doorbeuken!quote:
W..T....F..!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het nog niet maar ik denk Gooische Vrouwen, The Hole 3D, King's Speech, Sucker Punch en The Mechanic/The Adjustement Bureau. 11.45 de bios in en rond 23.45 er weer uit. tussendoor 1 keer 50min pauze voor een broodje en verder doorbeuken!
Daaaaaaaamnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
precies weet ik het nog niet maar ik denk Gooische Vrouwen, The Hole 3D, King's Speech, Sucker Punch en The Mechanic/The Adjustement Bureau. 11.45 de bios in en rond 23.45 er weer uit. tussendoor 1 keer 50min pauze voor een broodje en verder doorbeuken!
quote:
wel eens vaker gedaan hoor. met chips, m&m's, cherrycoke en monster ripper kom je een heel eindquote:
Lijkt me best tof. Als je je er goed op voorbereidt is het te doen. Volgens mij heb je de volgende dag wel constant het idee dat je in een film rondloopt en is je bioritme redelijk naar de gort maar dat neem je maar voor lief.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wel eens vaker gedaan hoor. met chips, m&m's, cherrycoke en monster ripper kom je een heel eind
voorbereiden? genoeg voer mee nemen en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me best tof. Als je je er goed op voorbereidt is het te doen. Volgens mij heb je de volgende dag wel constant het idee dat je in een film rondloopt en is je bioritme redelijk naar de gort maar dat neem je maar voor lief.
Ik ving het een en ander op maar ik snapte er geen hol van. Catch 'em by surprise en toen bleek hij les gehad te hebben van iemand waarvan Paul onder de indruk was en toen zei hij dat zijn biologische vader op 25-jarige leeftijd was overleden en ik kon er geen touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
Hahah LOL die filelezer en Rabbering
!! Awww zijn vader is vroeg overleden...
Paul vond die filelezer klinken als Tiesto (die uit Breda komt), maar de filelezer kwam uit het dorp waar Paul is geboren en heeft daar les gehad van Pauls biologische vader (neem ik dan aan anders had hij het niet hoeven zeggen) die dus jong is overleden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ving het een en ander op maar ik snapte er geen hol van. Catch 'em by surprise en toen bleek hij les gehad te hebben van iemand waarvan Paul onder de indruk was en toen zei hij dat zijn biologische vader op 25-jarige leeftijd was overleden en ik kon er geen touw aan vastknopen.
alors, onze altijd oplettende radioluisteraarster.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Paul vond die filelezer klinken als Tiesto (die uit Breda komt), maar de filelezer kwam uit het dorp waar Paul is geboren en heeft daar les gehad van Pauls biologische vader (neem ik dan aan anders had hij het niet hoeven zeggen) die dus jong is overleden.
Maar ik dacht dat hij zei dat ie 25 jaar geleden was overleden en niet op 25-jarige leeftijd, maarja whatever...
ja en dat terwijl ik andere dingen moet doen, wat een fantastisch nutteloos talent weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:01 schreef Cee het volgende:
[..]
alors, onze altijd oplettende radioluisteraarster.
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Nouww Usher wordt vast overgeslagen, alsof dit nummer niet 800 keer per dag gedraaid wordt
538 is doing it wrong...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:32 schreef Pino112 het volgende:
538
Nu een actie houden voor WarChild, maar wel een reis weggeven naar Buenos Aires..
Inderdaad, wat een teringsite is dat zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
538 is doing it wrong...
Sowieso vind ik het trouwens een behoorlijke prestatie van ze dat de 538-sites zo'n gigantisch doolhof zijn. Nergens wordt er duidelijk ge-crosslinkt. Best raar dat 3FM + programmasites dat vaak nog beter doet.
Vooral als je bedenkt dat 538 één organisatie is die geen gedoe heeft met omroepverenigingen enzo. Je zou zeggen dat je dan juist alles netjes bij elkaar kan plaatsen (wat 3FM ook probeert, maar simpelweg niet kan).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een teringsite is dat zeg. 0 overzicht inderdaad. +veel voor jou
Blijkbaar hechten ze niet een grote waarde aan de site ofzo, ook weinig zoals een socialplayer enzo.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat 538 één organisatie is die geen gedoe heeft met omroepverenigingen enzo. Je zou zeggen dat je dan juist alles netjes bij elkaar kan plaatsen (wat 3FM ook probeert, maar simpelweg niet kan).
538 heeft qua social networks sowieso de boot behoorlijk gemist, terwijl dat tegenwoordig juist een steeds belangrijker onderdeel is om luisteraars te bereiken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar hechten ze niet een grote waarde aan de site ofzo, ook weinig zoals een socialplayer enzo.
Als je goed had geluisterd moeten mensen daar wel voor smsen voor Warchild net als bij 3FM de veiling.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:32 schreef Pino112 het volgende:
538
Nu een actie houden voor WarChild, maar wel een reis weggeven naar Buenos Aires..
Als je suggesties hebt ter verbetering, kom maar door!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je goed had geluisterd moeten mensen daar wel voor smsen voor Warchild net als bij 3FM de veiling.
De 538 site ziet er inderdaad niet uit maar de site van 3FM vind ik ook foeilelijk maar he dat is mijn mening.
Staat er überhaupt niet op volgens mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef borisz het volgende:
538 website
Weekoverzicht is niet eens fatsoenlijk te vinden op die site.
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:15 schreef gerardekdom het volgende:
@FitzAndTantrums Thanks man! Was great to have you in my show! How is the trip going?
toch wel leuk om te zien wat een YouTube filmpje allemaal teweeg brengtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:43 schreef FitzAndTantrums het volgende:
@gerardekdom just got back to Los angeles 10 minutes ago! Must sleep!! See you in may and you better bring the cowbell!
hoezo te laatquote:Op zondag 27 maart 2011 00:03 schreef 3VOOR12 het volgende:
De komende drie uur kun je op 101TV kijken naar 3VOOR12RADIO live uit de Helling met Dazzled Kid, Houses en Lola Kite http://t.co/S3Fasmy
Beetje de Huishoudbeursversie he.quote:
w0000h000000000000quote:Op zondag 27 maart 2011 12:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind 'm wel leuk hoor.
Hey, mensen, guess what? JUSTIN BIEBER IS IN NEDERLAND.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |