6? Jemig.... tijd gaat echt snel..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Axel al bijna zes ja
Weet nog wel, was in diezelfde tijd dat ik mijn eerste fulltime baan kreeg
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TVquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Axel al bijna zes ja
Weet nog wel, was in diezelfde tijd dat ik mijn eerste fulltime baan kreeg
Ja en een paar posts later dus ik over mijn eerste baantje. Damn tijd vliegt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
het gaat enorm hard idd. Destijds zat ik nog bij mm oude werk bv. Ondertussen al weer wat jaren bij mijn huidige werkgever, geen moment spijt van die overstap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en een paar posts later dus ik over mijn eerste baantje. Damn tijd vliegt.
Is toch vreemd dat de FA's het eerst niet wilden ?quote:
DutchGooner was toen toch ook mod?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
Golfer was 'mijn' eerste mod. Met Vaduz toen.
Die werd het veel later. En faalde met zijn kritiek op de eerdere mods hopeloos.quote:
Nee hoor. DIe zat er al voor Vaduz iigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd het veel later. En faalde met zijn kritiek op de eerdere mods hopeloos.
Dan heb ik het mis. Trusten Bos.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. DIe zat er al voor Vaduz iig
Vaduz werd het ergens in 2005. Ik kwam na Vaduz in augustus 2006
FOK was toen nog lang niet zo groot als 't nu is, logisch dat er vraagtekens waren. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch vreemd dat de FA's het eerst niet wilden ?
Digger en Machiel waren de eerste modjes.
Machiel was al sportmod en was gehandicapt. Kon niet met zijn handen typen en deed dat met een soort rietje in zijn mond.
Nooit meer iets van gehoord.quote:
Jawel joh, die post nog wel eens.quote:
Misschien als ik zijn user-icoontje zie dat ik hem herken.quote:
Netjes... die kleintje hebben het al vroeg doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:44 schreef popolon het volgende:
Er is niks mis met een ui(engeur)
Ik ga zo ook maar pitten. Van m'n vrouw haar facebook:
"mama, I just looked at the newspaper (i.e. playmobil catalog) and I want to show you the things that I really really need"
Wijsneus, net drie jaar oud.
Post veel in het PSV-topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien als ik zijn user-icoontje zie dat ik hem herken.
Ik heb het achter de schermen allemaal zitten lezen toen voor het 5 jaar jubileum, mooi jubileum topic was datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef tong80 het volgende:
Wat ook zo vreemd is is het fei8t dat we hebben moeten vechten voor een apart voetbalforun. Voetbal zat eerst in sport.
' we kijken het even aan.'
Nu is het zo'n beetje het populairste forum op Fol.
Hebben jullie het begin meegemaakt van VBL ?
Jammer, DOC en Golfer waren de eerste modjes, maargoed lees je rustig even in Tongquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch vreemd dat de FA's het eerst niet wilden ?
Digger en Machiel waren de eerste modjes.
Machiel was al sportmod en was gehandicapt. Kon niet met zijn handen typen en deed dat met een soort rietje in zijn mond.
DG deed het als mod prima hoor, en ik mocht hem opvolgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd het veel later. En faalde met zijn kritiek op de eerdere mods hopeloos.
En later volgde je mij weer opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DG deed het als mod prima hoor, en ik mocht hem opvolgen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:44 schreef popolon het volgende:
Van m'n vrouw haar facebook:
"mama, I just looked at the newspaper (i.e. playmobil catalog) and I want to show you the things that I really really need"
Wijsneus, net drie jaar oud.
quote:
Die film waar ze met horloges om gaan vechten in de oudheid?quote:
Ja. Maar nu zit je wel op je plek toch?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die film waar ze met horloges om gaan vechten in de oudheid?
nee Cancellaraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die film waar ze met horloges om gaan vechten in de oudheid?
Ja. Best wel bekende en natuurlijk enorme blooper.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Maar nu zit je wel op je plek toch?
OKeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen ik VBL mod was zat ik ook op mn plek hoor
Daar had ik al gekeken. Maar kan er niet meer in posten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het memory lane dilemma topicwel opletten tong
Ik vond je wel 1 van de bestequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen ik VBL mod was zat ik ook op mn plek hoor
Een beetje wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Netjes... die kleintje hebben het al vroeg door
Leer je hem trouwens ook Nederlands?
ow, ja dan moet je ergens alsnog het reactie scherm openklappen volgens mij maar ik heb hem geschopt zodat je sowieso kan posten. Zal ik even je dilemma's uit je andere topic knippen/plakken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar had ik al gekeken. Maar kan er niet meer in posten.
Dus ik dacht ik open een nieuwe.
vooral vieze woordjes zekerquote:
Heb ik zelf al gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, ja dan moet je ergens alsnog het reactie scherm openklappen volgens mij maar ik heb hem geschopt zodat je sowieso kan posten. Zal ik even je dilemma's uit je andere topic knippen/plakken?
Poep en pies zijn in elke taal leuk.quote:
No shit ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Poep en pies zijn in elke taal leuk.
http://translate.google.com/#nl|mt|Piesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Poep en pies zijn in elke taal leuk.
Ik ga niet over MEN dus dat scheeltquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik zelf al gedaan.
Dat de godfather van MEN ooit een slotje zou krijgen had niemand ooit kunnen voorspellen
geluid uit, Brecht is wel te doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef borisz het volgende:
Wat is kassa toch een vreselijk programma geworden zeg
Ze praat met de week suggestieverquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geluid uit, Brecht is wel te doen.
Yup... net het laatste stukje meegekregen... te suggestief..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:04 schreef borisz het volgende:
Wat is kassa toch een vreselijk programma geworden zeg
zonder geluid heb je daar gaan last vanquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef Againzender het volgende:
Kan er zo kwaad om worden. In mn ouwe buurt 's nachts een vrouw door een auto met een rotvaart van dr fiets gereden. Vent (ga ik van uit, zijn bijna altijd mannen) gewoon door gereden, vrouw vandaag overleden
Dat de dader mag weg rotten
Was dat die cabaretiere vd Wal?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef Againzender het volgende:
Kan er zo kwaad om worden. In mn ouwe buurt 's nachts een vrouw door een auto met een rotvaart van dr fiets gereden. Vent (ga ik van uit, zijn bijna altijd mannen) gewoon door gereden, vrouw vandaag overleden
Dat de dader mag weg rotten
Maar da's lastiger dan ik had verwacht.quote:
Ja sowieso gewoon, nu gaat het toevallig om een wat bekender persoon. Maar dat maakt het natuurlijk niet ernstiger dan dat het al is ..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef popolon het volgende:
Ik las het, ken haar niet maar tsjongejonge, gewoon doorrijden ook.
yep.....quote:
Ja. Ik heb in december een boek gelezen wat ook over zo'n doorrijd geval gaat. Kind raakt in Coma, moeder gaat opzoek naar de dader.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep.....
wist eerst ook niet dat zij het was, maar dat hele ongeluk is gewoon zo![]()
Warmquote:Op zondag 27 maart 2011 05:30 schreef popolon het volgende:
Een week? Zonder wat? Gestopt met roken tong?
Nope, arm jochie is echt snot verkouden.. en klinkt als een ketting roker... veel knuffelenquote:Op zondag 27 maart 2011 04:22 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
ole je mascara is uitgelopen.
Appelsientje, beetje kunnen slapen ?
goed zo tongquote:
Goed bezig Tong!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik lust wel een pilsje. Maar ik moet afvallen word echt en ben echt te zwaargewichtig.
Dus geen drank voorlopig voor Tong.
Is even wennen, maar met een beetje doorzetten krijg ik over een tijdje een mooi resultaat te zien.
Formule - 1 viel tegen trouwens. Straks lekker WK - Baanwielrennen met Mulder en Vos.
Ik hoop voor je dat het leuk wordt. Ik moet wel om je lachen je bent er al zolang mee bezig.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Morgen eindelijk naar Sonata Arctica![]()
Heb er zin in
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig Tong!
Je doet dus ook met de 40 dagen tijd![]()
Ik ga (helaas) alleen, Maar ik denk wel dat ik me vermaak. Ga ook altijd alleen naar PSV.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het leuk wordt. Ik moet wel om je lachen je bent er al zolang mee bezig.
Ga je alleen of met anderen ?
En waar spelen ze ? Effenaar ?
Ben benieuwd Bossiequote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga (helaas) alleen, Maar ik denk wel dat ik me vermaak. Ga ook altijd alleen naar PSV.
Ja het is in de Effenaar, dus voor mij lekker dichtbij. Kan er lopend heen, maar misschien dat ik toch de fiets pak.
Ja dank jequote:Op zondag 27 maart 2011 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd Bossie
Zit dit met een glimlach te posten door jouw voorpret
Nee, ik was ook niet van plan zo dicht bij het podium te komen. Gewoon ergens in het midden bij de bar ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:34 schreef tong80 het volgende:
Niet gaan stagediven Bos. Is zonde van je bril
Coolquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik was ook niet van plan zo dicht bij het podium te komen. Gewoon ergens in het midden bij de bar ofzo.
Wel niet te veel alcholische drank drinken hoor. ZOals jullie wellicht weten heb ik medicatie die ik vlak voor het slapen moet innemenquote:
Bos als ik je zie posten word ik helemaal vrolijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel niet te veel alcholische drank drinken hoor. ZOals jullie wellicht weten heb ik medicatie die ik vlak voor het slapen moet innemen
Dank uquote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos als ik je zie posten word ik helemaal vrolijk.
Kick ass boy
sorry inside joke... de we (de kerk) zitten nu in de 40 dagen voor Pasen, 40 dagen van vasten (bijvoorbeeld niet snoepen/drinken/tv etc) dus vandaarquote:
Veel plezierquote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Morgen eindelijk naar Sonata Arctica![]()
Heb er zin in
Dat is het lekkere van de Effenaar, je kan lekker je plekken die je wilquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik was ook niet van plan zo dicht bij het podium te komen. Gewoon ergens in het midden bij de bar ofzo.
Ja vorig jaar bij Epica, stond ik vrijwel achteraan. Maar wel gewoon goed zicht en dicht bij die bar daar achteraan.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is het lekkere van de Effenaar, je kan lekker je plekken die je wil
Ja ik heb wel een idee wat je bedoeltquote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vorig jaar bij Epica, stond ik vrijwel achteraan. Maar wel gewoon goed zicht en dicht bij die bar daar achteraan.
En dank je voor je plezierwensing.
Nu naar bed.
echt? of echt echt dat je het al ff uitstelt?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
Hier nog een whiskytje.
Morgen echt beginnen met de scriptie.
succesquote:Op zondag 27 maart 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Nou ja het wordt poging 2.
Morgen is de start van poging 2..
Poging 1 liep vast door van alles en nogwat. Nu gaan we er goed tegenaan. Scriptie is nog de enige hobbel voor mijn bachelor.
OK.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry inside joke... de we (de kerk) zitten nu in de 40 dagen voor Pasen, 40 dagen van vasten (bijvoorbeeld niet snoepen/drinken/tv etc) dus vandaar
Ben al vroeg naar buiten geweest. Zag de zon schijnen en dacht ik doe mijn zomerjas aan. Was toch iets te enthousiast. Maar wel heerlijk weer iddquote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge wat een heerlijk weer... misschien dat ik vanmiddag maar eerder naar huis moet... om eeuh in de zon te zitten
bij ons werkt het redelijk. Behalve op de laatste dag van inschrijving, en als studenten allemaal tegelijk op hun cijfers wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef borisz het volgende:
Er is een nieuw systeem op de VU voor rooster, tentamens, inschrijvingen etc. Alleen het is zo traaaaaag. Dit systeem ziet er beter uit dan het vorige. Mijn.vu.nl was totaal mislukt.
Hier gaat het alleen maar over zuipen, kinderen en sexquote:
Bierquote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier gaat het alleen maar over zuipen, kinderen en sex
Morgen maar kijken, nu geen muziek meer. Huisgenoot zal vast willen slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel plezier
Dan vind je deze ook wel leuk
http://www.dumpert.nl/med(...)by_stil_krijgen.html
Ik wist het ik wist het Bosquote:Op maandag 28 maart 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen maar kijken, nu geen muziek meer. Huisgenoot zal vast willen slapen
Maar het was SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ook het voorprogramma was wel lekker
Wat moet ik vertellen?quote:
Na een concert zit ik altijd vol energie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen?
Ga zo overigens weer een poging doen tot slapen, maar zag op mijn mobiel dat je in Hools postte dus even de PC aangezet /
Waarom denk je dat ik nog wakker benquote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na een concert zit ik altijd vol energie.
Dacht jij ook misschien.
Maar mooie avond gehad Bos
Bosquote:
Ja, dit doet me gewoon zo veel goeds. Ja sinds dat ik van de risperdal af ben, gaat het ook gewoon met grotere sprongen vooruit. Vrijwel iedereen in mijn omgeving zegt dat ik er ook veel beter uit zie en steeds vaker de Bos ben van 2007quote:
Die doet alsof er niets gebeurd is.quote:
quote:
Hongaren nemen de stad overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:34 schreef Ole het volgende:
Ik kwam allemaal oranjegeklede types tegen in de buurt van mijn werk. Is er iets speciaals vanavond?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:35 schreef Ole het volgende:
Ik zie trouwens nog een man, die houdt zijn oren dicht
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
In het midden onder staat ook nog een man, Voor de rest allemaal van die (trieste) jonge meisjes
Die mannen zijn vast vaders die meemoesten om hun 14 jarige dochters te begeleidenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het niet laten
Vind de pedofiel.....
Die ene in het midden wel. Die met de baard, lijkt me eerder een security-manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Die mannen zijn vast vaders die meemoesten om hun 14 jarige dochters te begeleiden
lijkt me nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ene in het midden wel. Die met de baard, lijkt me eerder een security-man
Hij is incognito/undercoverquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me nietdie zien er wel wat anders uit
Inmiddels 5 pedo's ontdektquote:
Die links met staart vind ik wel dubieus hoor. Ik hou het op 4quote:
Je hebt gelijk. Voor hetzelfde geld doen we onterecht een aangift bij justitie.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die links met staart vind ik wel dubieus hoor. Ik hou het op 4
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
Morgen Pakistan en India voor de andere finaleplek.
hey.. wacht eens ff.. is dat die kat die jij gebruikt als plaatje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Die doet alsof er niets gebeurd is.
Had je hem gisteravond moeten horen!
-edit- foto van het bewuste dier
[ afbeelding ]
Hahaha waarschijnlijk een vader die mee moest met z'n dochter .....quote:
Goeie actie!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:02 schreef Ole het volgende:
"onze" kroegkat lag in de gracht vanavond!
Held is in de gracht gesprongen om hem te redden![]()
Gaf wel een adrenalineshock
Mijn moeder nam haar dochter van 14 (en zoon van 13quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Die mannen zijn vast vaders die meemoesten om hun 14 jarige dochters te begeleiden
Ik ga het volgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:41 schreef borisz het volgende:
Morgen vanaf 14.30 is het stil op straat in India..
Nee, die in het plaatje is mijn eigen panter. :lijkt er wel opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]hey.. wacht eens ff.. is dat die kat die jij gebruikt als plaatje?
Deze was van de brug gevallen, de kade was dus heel hoog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Goeie actie!
Zelf een keer een kat uit de Kostverlorenvaart gehaald, maar daar kon ik net vanaf de kade bij terwijl iemand mijn benen vast hield
dan is springen de enige optie idd, heldhaftige actie!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Deze was van de brug gevallen, de kade was dus heel hoog.
Hij heefft niet eens gevoeld dat het water ijskoud was. Hij is ook helemaal gek met die kat. Nou ja, gelukkig is het voor de vijfde keer weer goedgegaan, dat beest jaagt ons elke keer de stuipen op het lijf!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan is springen de enige optie idd, heldhaftige actie!
he he, echte kroegkat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij heefft niet eens gevoeld dat het water ijskoud was. Hij is ook helemaal gek met die kat. Nou ja, gelukkig is het voor de vijfde keer weer goedgegaan, dat beest jaagt ons elke keer de stuipen op het lijf!
soms. Vooral NL elftalquote:
Ja daar 0-4. Nu hebben ze er geen zin in lijkt het. Begon nog aardig maar is nu prut.quote:
Welke partij op de Miami open heb je het nu over?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:13 schreef popolon het volgende:
Haha wat een festijn. Nou hup, op naar de 5-4 en 6-4.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Ole het volgende:
Je juichte net in het verkeerde topic tong
Celebs onflatteus op de kiek #92 | Onflatteuzerrr!!!!
Ik heb al aangeboden om over een paar jaar met mn nichtje naar K3 te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha waarschijnlijk een vader die mee moest met z'n dochter .....
Ik hoop niet dat onze kleine meid ook zo wordt, ik zie mezelf daar dus echt niet tussen staan....
Ja dat was me weer een typisch Nederlands staaltje van misverdedigingquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:14 schreef tong80 het volgende:
Mooie ouderwetse uitslag gisteren hè chufi ?
Nou de laatst jaren krijgt oranje niet echt veel doelpunten tegen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was me weer een typisch Nederlands staaltje van misverdediging
Nee true. Maar gelukkig dat ze wel de flexibiliteit hadden om er toch nog een overwinning van te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou de laatst jaren krijgt oranje niet echt veel doelpunten tegen.
Precies. Geen moment het vermoeden gehad dat we niet alsnog gingen winnen. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee true. Maar gelukkig dat ze wel de flexibiliteit hadden om er toch nog een overwinning van te maken
Het is wel lekker weer ole.quote:
Velvet Underground ?quote:
Die ziet er wel rot uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef tong80 het volgende:
No shit....banaan voor jou
[ [url=http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=654342959960&id=c73693bc826b4c3ff54cbc38464a549c&url=http%3a%2f%2fwww.amiright.com%2falbum-covers%2fimages%2falbum-The-Velvet-Underground-The-Velvet-Underground--Nico.jpg]afbeelding[/url] ]
Gekozen tot album van de eeuw in Nederland in 2000quote:
Als Borisz een hond neemt noemt ie hem Scriptiequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef borisz het volgende:
Goed gesprek gehad over scriptie. Betere begeleider ook.
Ik ben anti-downloaden. Misschien wat youtuben en dan bestellen. Maar om eerlijk te zijn. Heb ik al een keer naar die cd gekeken op het internet, maar toendertijd toch niet besteld, weet niet meer wat de doorslag heeft gegeven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gekozen tot album van de eeuw in Nederland in 2000
Dus ga maar eens downloaden
Ik heb pas geleden Transformer van hem gekochtquote:
Even op volgen klikken. Ik weet het antwoord niet. ALs ik al de naam Roelvink zie of hoor. Stop ik al met lezen of luisteren.quote:
Ik ben eigenlijk al sinds de single Running up that Hill afgehaakt. Hun debuut-album Enter blijft meesterlijk. Mother Earth heeft ook goede nummers hoor. Our Farewellquote:
Het is geen Enter en ME maar het is toch wel weer een beter album dan hun vorige studioalbumquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al sinds de single Running up that Hill afgehaakt. Hun debuut-album Enter blijft meesterlijk. Mother Earth heeft ook goede nummers hoor. Our Farewell![]()
Okeequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is geen Enter en ME maar het is toch wel weer een beter album dan hun vorige studioalbum
Wellicht toch teveel een SHO-incrowd vraag danquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie mevrouw Roelvink is
De vraag is natuurlijk hoe de onderhandelingen tussen Ole en Static zijn gegaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef rubbereend het volgende:
de hand van de nieuwe mod wordt duidelijk
Ik zal het eens terug gaan lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe de onderhandelingen tussen Ole en Static zijn gegaan
tong, ga je weer meedoen in de SHO kwis?quote:
Maar goed dat static aan de andere kant van de oceaan zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe de onderhandelingen tussen Ole en Static zijn gegaan
Yes I wilquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
tong, ga je weer meedoen in de SHO kwis?
even spammen![]()
Ben weg, tot later
Ik zei al expres niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar goed dat static aan de andere kant van de oceaan zitVerder mag ik natuurlijk niet lekken uit de crew
quote:
Deal dan gaan we samenquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb al aangeboden om over een paar jaar met mn nichtje naar K3 te gaan
Ja Cruijff is niet Blind van vertrouwenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Cruijff is niet Blind van vertrouwen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:27 schreef Againzender het volgende:
Kopstoot van Marc gekregen vanochtend, flink
pijn in mijn neus nu
De arbitragecommissie is partijdig en houdt het bij een vermaningquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoeveel dagen schorsing gaat hem dit kosten?
Alles ligt uit elkaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:40 schreef borisz het volgende:
Toch prettig. Nog even de ochtendetappe in de 3daagse de pannen kijken.
ze rijden de panne van het dak?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze rijden de panne van het dak?
Veel plezierquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Even scheren en andere trui aan en dan even een klein uurtje of zo naar het "auti-cafe"
Ik heb ineens een hele vreemde mental picture.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Even scheren en andere trui aan en dan even een klein uurtje of zo naar het "auti-cafe"
Netjes borisz!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef borisz het volgende:
Vak corporate finance gehaald.. Alleen nog een scriptie en dan is de bachelor binnen
.
Have fun Bos
Zometeen genieten van Meisjes in de rimboe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef Ole het volgende:
ThuisKon gelukkig anderhalf uur eerder weg.
eerst dames in de dopquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zometeen genieten van Meisjes in de rimboe.
Ben gestopt met kijken. Vind DWDD toch boeiender.quote:
Ja dat is echt te hilarisch voor woordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jennifer naar huis gestuurd. Die was juist zo vreselijk fout.quote:
Ik heb net maar een klein stukje gezien maar zitten nou alle grote borsten in één groep?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dom... zo onwijs domquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb net maar een klein stukje gezien maar zitten nou alle grote borsten in één groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |