6? Jemig.... tijd gaat echt snel..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Axel al bijna zes ja
Weet nog wel, was in diezelfde tijd dat ik mijn eerste fulltime baan kreeg
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TVquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
Axel al bijna zes ja
Weet nog wel, was in diezelfde tijd dat ik mijn eerste fulltime baan kreeg
Ja en een paar posts later dus ik over mijn eerste baantje. Damn tijd vliegt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
het gaat enorm hard idd. Destijds zat ik nog bij mm oude werk bv. Ondertussen al weer wat jaren bij mijn huidige werkgever, geen moment spijt van die overstap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en een paar posts later dus ik over mijn eerste baantje. Damn tijd vliegt.
Is toch vreemd dat de FA's het eerst niet wilden ?quote:
DutchGooner was toen toch ook mod?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
Golfer was 'mijn' eerste mod. Met Vaduz toen.
Die werd het veel later. En faalde met zijn kritiek op de eerdere mods hopeloos.quote:
Nee hoor. DIe zat er al voor Vaduz iigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd het veel later. En faalde met zijn kritiek op de eerdere mods hopeloos.
Dan heb ik het mis. Trusten Bos.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. DIe zat er al voor Vaduz iig
Vaduz werd het ergens in 2005. Ik kwam na Vaduz in augustus 2006
FOK was toen nog lang niet zo groot als 't nu is, logisch dat er vraagtekens waren. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch vreemd dat de FA's het eerst niet wilden ?
Digger en Machiel waren de eerste modjes.
Machiel was al sportmod en was gehandicapt. Kon niet met zijn handen typen en deed dat met een soort rietje in zijn mond.
Nooit meer iets van gehoord.quote:
Jawel joh, die post nog wel eens.quote:
Misschien als ik zijn user-icoontje zie dat ik hem herken.quote:
Netjes... die kleintje hebben het al vroeg doorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:44 schreef popolon het volgende:
Er is niks mis met een ui(engeur)
Ik ga zo ook maar pitten. Van m'n vrouw haar facebook:
"mama, I just looked at the newspaper (i.e. playmobil catalog) and I want to show you the things that I really really need"
Wijsneus, net drie jaar oud.
Post veel in het PSV-topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien als ik zijn user-icoontje zie dat ik hem herken.
Ik heb het achter de schermen allemaal zitten lezen toen voor het 5 jaar jubileum, mooi jubileum topic was datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef tong80 het volgende:
Wat ook zo vreemd is is het fei8t dat we hebben moeten vechten voor een apart voetbalforun. Voetbal zat eerst in sport.
' we kijken het even aan.'
Nu is het zo'n beetje het populairste forum op Fol.
Hebben jullie het begin meegemaakt van VBL ?
Jammer, DOC en Golfer waren de eerste modjes, maargoed lees je rustig even in Tongquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch vreemd dat de FA's het eerst niet wilden ?
Digger en Machiel waren de eerste modjes.
Machiel was al sportmod en was gehandicapt. Kon niet met zijn handen typen en deed dat met een soort rietje in zijn mond.
DG deed het als mod prima hoor, en ik mocht hem opvolgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die werd het veel later. En faalde met zijn kritiek op de eerdere mods hopeloos.
En later volgde je mij weer opquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DG deed het als mod prima hoor, en ik mocht hem opvolgen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:44 schreef popolon het volgende:
Van m'n vrouw haar facebook:
"mama, I just looked at the newspaper (i.e. playmobil catalog) and I want to show you the things that I really really need"
Wijsneus, net drie jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |