bron: FPquote:Een medewerkster van de Albert Heijn in Steenwijk is vanochtend op een opmerkelijke manier gewond geraakt. Bij het optillen van een leeg kratje bier werden de pezen van haar handen doorgesneden. Een sadistische grappenmaker had vlijmscherpe messen in de handvatten van het kratje Heineken gemonteerd.
Volgens de politie is het kratje vanochtend rond acht uur ingeleverd door een blanke jongeman van tussen de 20 en 25 jaar. "Hij is ongeveer 1.80 m lang, spreekt accentloos Nederlands en droeg een blauwe jas en een spijkerbroek", zo laat de politie weten. Mocht men hem te pakken krijgen, dan zal hij worden aangeklaagd voor zware mishandeling.
Het slachtoffer werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar ze direct werd geopereerd. Men verwacht dat ze vanavond weer naar huis kan.
Graag. En verbod op tetanusinjecties invoeren voor dit specifieke geval, en die kratten een paar dagen laten rotten tussen afvalvlees in een koelcel die op 60 graden celcius staat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:39 schreef Psy-freak het volgende:
Las het, ben echt misselijk ervan, ziek! In opsporing verzocht, op internet en lekker zelf een aantal kratjes laten oppakken met messen!
Zo'n opwarm koelcel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef superworm het volgende:
[..] in een koelcel die op 60 graden celcius staat.
Dat. Wat een idioot. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef julian6 het volgende:
Echt onzettend ziek, nu kan ik nooit meer normaal een bierkratje optillen zonder hieraan te denken
iemand die kickt op sadisme denk ik..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:43 schreef nikk het volgende:
Ziek.
Hoop dat ze deze idioot te pakken krijgen en dat hij een flinke straf hiervoor krijgt. Ik vraag me werkelijk af wat iemands bedoeling is wanneer je zoiets bouwt... Althans, ik kan me de reden wel bedenken maar dan verdien je echt een spuitje wat mij betreft.
Tja ik ben in het verleden en met name op de middelbare school wel eens verknipte figuren tegengekomen waarbij sadistische fantasien en kicken op dierenleed nog maar een deel van hun problemen waren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand die kickt op sadisme denk ik..
Als je hem hoog moet stapelen is het makkelijker deze aan de zijhandgrepen op te tillen, tenzij je drie meter bent ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Hathor het volgende:
Pffft wie tilt er nou nog een krat bier op aan die twee gaten in de zijkant, als er zo'n mooie beugel bovenop in het midden zit.....biern00bs.
Nooit is een groot woord, maar ik zou er wel even twee keer bij nadenken de komende tijd. Ik ben nu stiekem ook wel blij dat ik niet meer bij de supermarkt werk, daar moest ik ook altijd de emballage verzorgen. Overdreven? Misschien wel, maar het is juist die, zo op het oog, totale willekeur die het zo eng maakt.. Eng en heel, heel ziek. De verwondingen ook; een steekwond of een aantal gebroken botten zijn natuurlijk ook erg, maar doorgesneden pezen in beide handen... Daar kun je zomaar je hele leven last van blijven houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef julian6 het volgende:
Echt onzettend ziek, nu kan ik nooit meer normaal een bierkratje optillen zonder hieraan te denken
Of je moet em van een emballageband halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als je hem hoog moet stapelen is het makkelijker deze aan de zijhandgrepen op te tillen, tenzij je drie meter bent ofzo
Dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef julian6 het volgende:
Verzinnen kan ik ook wel (Saw films bedankt), maar het ook uitvoeren....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat. Wat een idioot. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen.
Mensen worden steeds meer doortrapt in het kwaad. Het einde der tijden benadert.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
Behoorlijk ziek om zoiets uit te voeren. Het bedenken ervan kan ik me wel indenken, stukje creativiteit en vroegere fantasien over bepaalde mensen die ik ben tegen gekomen. Het uitvoeren ervan echter... Neen. Dan moet je echt cracked zijn in je kop.
Ja heel erg verward en toch nog dat soort constructie nauwkeurig in elkaar kunnen zetten, kom toch op. Als ik sober ben dan nog moet ik een hele tijd gaan bedenken om zoiets uit te voeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:03 schreef Ausputzert het volgende:
De man was vast verward en overzag de gevolgen niet zo. Niet zo haten brothers.
Gelukkig maar dat het bijna eind 2012 isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:01 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Mensen worden steeds meer doortrapt in het kwaad. Het einde der tijden benadert.
Dit inderdaad. Is toch behoorlijk over nagedacht deze. Net als die poederbrieven, die waren ook geniaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja heel erg verward en toch nog dat soort constructie nauwkeurig in elkaar kunnen zetten, kom toch op. Als ik sober ben dan nog moet ik een hele tijd gaan bedenken om zoiets uit te voeren.
No shitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja heel erg verward en toch nog dat soort constructie nauwkeurig in elkaar kunnen zetten, kom toch op. Als ik sober ben dan nog moet ik een hele tijd gaan bedenken om zoiets uit te voeren.
Piemels met kinderen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het bijna eind 2012 isTe korte tijd voor mijn kleine fantasietjes om zich te manifesteren in een gewetenloos monster dan piemels afhakt en voert aan diens kinderen. Maar die is simpel, bedenk ik me net. Southpark did it!
Volgens het artikel vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf (ja, ja) was het middenhandvat er uit gezaagd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Hathor het volgende:
Pffft wie tilt er nou nog een krat bier op aan die twee gaten in de zijkant, als er zo'n mooie beugel bovenop in het midden zit.....biern00bs.
quote:Slachtoffer 'krattenzaak' weer thuis
zaterdag 26 maart 12:52
Tuk Attie Leijenaar uit Tuk, het meisje dat slachtoffer werd van een bizar incident vrijdagmorgen tijdens haar werk bij Albert Heijn in Steenwijk, is weer thuis.
De Tukse pakte een lege krat bier op en op dat moment werden pezen van haar hand doorgesneden. In de handvatten van het krat waren breekmesjes aangebracht. Ze werd meteen naar een huisartsenpost in Steenwijk gereden en die stuurde haar weer door naar het ziekenhuis in Hoogeveen. Daar werd ze direct geopereerd door een plastisch chirurg. Vrijdagavond keerde ze weer terug naar huis.
Het personeel van Albert Heijn was het weekeinde flink aangeslagen door dit incident. De politie heeft een aantal rechercheurs op de zaak gezet en roept getuigen die de jongeman met de twee kratten (een rood en een groen krat) hebben gezien op zich te melden via telefoonnummer 0900-8844 of anoniem via Bel-M 0800-7000. Vermoedelijk heeft de jongeman al enkele minuten voor 08.00 uur voor de winkel staan wachten. Het gaat om een blanke jongeman van 20 tot 25 jaar met kort, donker haar. Hij is ongeveer 1.80 m lang, spreekt accentloos Nederlands en droeg een blauwe jas en een spijkerbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |