bron: FPquote:Een medewerkster van de Albert Heijn in Steenwijk is vanochtend op een opmerkelijke manier gewond geraakt. Bij het optillen van een leeg kratje bier werden de pezen van haar handen doorgesneden. Een sadistische grappenmaker had vlijmscherpe messen in de handvatten van het kratje Heineken gemonteerd.
Volgens de politie is het kratje vanochtend rond acht uur ingeleverd door een blanke jongeman van tussen de 20 en 25 jaar. "Hij is ongeveer 1.80 m lang, spreekt accentloos Nederlands en droeg een blauwe jas en een spijkerbroek", zo laat de politie weten. Mocht men hem te pakken krijgen, dan zal hij worden aangeklaagd voor zware mishandeling.
Het slachtoffer werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar ze direct werd geopereerd. Men verwacht dat ze vanavond weer naar huis kan.
Graag. En verbod op tetanusinjecties invoeren voor dit specifieke geval, en die kratten een paar dagen laten rotten tussen afvalvlees in een koelcel die op 60 graden celcius staat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:39 schreef Psy-freak het volgende:
Las het, ben echt misselijk ervan, ziek! In opsporing verzocht, op internet en lekker zelf een aantal kratjes laten oppakken met messen!
Zo'n opwarm koelcel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef superworm het volgende:
[..] in een koelcel die op 60 graden celcius staat.
Dat. Wat een idioot. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef julian6 het volgende:
Echt onzettend ziek, nu kan ik nooit meer normaal een bierkratje optillen zonder hieraan te denken
iemand die kickt op sadisme denk ik..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:43 schreef nikk het volgende:
Ziek.
Hoop dat ze deze idioot te pakken krijgen en dat hij een flinke straf hiervoor krijgt. Ik vraag me werkelijk af wat iemands bedoeling is wanneer je zoiets bouwt... Althans, ik kan me de reden wel bedenken maar dan verdien je echt een spuitje wat mij betreft.
Tja ik ben in het verleden en met name op de middelbare school wel eens verknipte figuren tegengekomen waarbij sadistische fantasien en kicken op dierenleed nog maar een deel van hun problemen waren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand die kickt op sadisme denk ik..
Als je hem hoog moet stapelen is het makkelijker deze aan de zijhandgrepen op te tillen, tenzij je drie meter bent ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Hathor het volgende:
Pffft wie tilt er nou nog een krat bier op aan die twee gaten in de zijkant, als er zo'n mooie beugel bovenop in het midden zit.....biern00bs.
Nooit is een groot woord, maar ik zou er wel even twee keer bij nadenken de komende tijd. Ik ben nu stiekem ook wel blij dat ik niet meer bij de supermarkt werk, daar moest ik ook altijd de emballage verzorgen. Overdreven? Misschien wel, maar het is juist die, zo op het oog, totale willekeur die het zo eng maakt.. Eng en heel, heel ziek. De verwondingen ook; een steekwond of een aantal gebroken botten zijn natuurlijk ook erg, maar doorgesneden pezen in beide handen... Daar kun je zomaar je hele leven last van blijven houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef julian6 het volgende:
Echt onzettend ziek, nu kan ik nooit meer normaal een bierkratje optillen zonder hieraan te denken
Of je moet em van een emballageband halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Als je hem hoog moet stapelen is het makkelijker deze aan de zijhandgrepen op te tillen, tenzij je drie meter bent ofzo
Dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef julian6 het volgende:
Verzinnen kan ik ook wel (Saw films bedankt), maar het ook uitvoeren....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat. Wat een idioot. Hoe ziek moet je zijn om zoiets te verzinnen.
Mensen worden steeds meer doortrapt in het kwaad. Het einde der tijden benadert.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
Behoorlijk ziek om zoiets uit te voeren. Het bedenken ervan kan ik me wel indenken, stukje creativiteit en vroegere fantasien over bepaalde mensen die ik ben tegen gekomen. Het uitvoeren ervan echter... Neen. Dan moet je echt cracked zijn in je kop.
Ja heel erg verward en toch nog dat soort constructie nauwkeurig in elkaar kunnen zetten, kom toch op. Als ik sober ben dan nog moet ik een hele tijd gaan bedenken om zoiets uit te voeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:03 schreef Ausputzert het volgende:
De man was vast verward en overzag de gevolgen niet zo. Niet zo haten brothers.
Gelukkig maar dat het bijna eind 2012 isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:01 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Mensen worden steeds meer doortrapt in het kwaad. Het einde der tijden benadert.
Dit inderdaad. Is toch behoorlijk over nagedacht deze. Net als die poederbrieven, die waren ook geniaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja heel erg verward en toch nog dat soort constructie nauwkeurig in elkaar kunnen zetten, kom toch op. Als ik sober ben dan nog moet ik een hele tijd gaan bedenken om zoiets uit te voeren.
No shitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja heel erg verward en toch nog dat soort constructie nauwkeurig in elkaar kunnen zetten, kom toch op. Als ik sober ben dan nog moet ik een hele tijd gaan bedenken om zoiets uit te voeren.
Piemels met kinderen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het bijna eind 2012 isTe korte tijd voor mijn kleine fantasietjes om zich te manifesteren in een gewetenloos monster dan piemels afhakt en voert aan diens kinderen. Maar die is simpel, bedenk ik me net. Southpark did it!
Volgens het artikel vanochtend op de voorpagina van De Telegraaf (ja, ja) was het middenhandvat er uit gezaagd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef Hathor het volgende:
Pffft wie tilt er nou nog een krat bier op aan die twee gaten in de zijkant, als er zo'n mooie beugel bovenop in het midden zit.....biern00bs.
quote:Slachtoffer 'krattenzaak' weer thuis
zaterdag 26 maart 12:52
Tuk Attie Leijenaar uit Tuk, het meisje dat slachtoffer werd van een bizar incident vrijdagmorgen tijdens haar werk bij Albert Heijn in Steenwijk, is weer thuis.
De Tukse pakte een lege krat bier op en op dat moment werden pezen van haar hand doorgesneden. In de handvatten van het krat waren breekmesjes aangebracht. Ze werd meteen naar een huisartsenpost in Steenwijk gereden en die stuurde haar weer door naar het ziekenhuis in Hoogeveen. Daar werd ze direct geopereerd door een plastisch chirurg. Vrijdagavond keerde ze weer terug naar huis.
Het personeel van Albert Heijn was het weekeinde flink aangeslagen door dit incident. De politie heeft een aantal rechercheurs op de zaak gezet en roept getuigen die de jongeman met de twee kratten (een rood en een groen krat) hebben gezien op zich te melden via telefoonnummer 0900-8844 of anoniem via Bel-M 0800-7000. Vermoedelijk heeft de jongeman al enkele minuten voor 08.00 uur voor de winkel staan wachten. Het gaat om een blanke jongeman van 20 tot 25 jaar met kort, donker haar. Hij is ongeveer 1.80 m lang, spreekt accentloos Nederlands en droeg een blauwe jas en een spijkerbroek.
Het bloed moet echt gegutst hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef Mylene het volgende:
Ik moest meteen denken aan een andere zieke geest die kuilen groef in het bos om er spiezen in te doen.
Ik stel voor dat we met z'n allen deze dader levend in een kokend vat olie gooien, om te zien hoe hij reageert. Mocht hij opgepakt worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het bloed moet echt gegutst hebbenIk merk dat ik af en toe moet kokhalzen als ik denk hoe het eruit gezien moet hebben. Nietsvermoedend pakt dat meisje de krat op, helse pijn, keihard gillen en misschien wel vingers die half doorgesneden zijn
Bierkratten halen zal idd nooit meer hezelfde zijn.
Wellicht zal ie er nog geil van worden ook. Nee, dit soort figuren horen in een gesticht en nergens anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met z'n allen deze dader levend in een kokend vat olie gooien, om te zien hoe hij reageert. Mocht hij opgepakt worden.
Breekmesjes, een leeg kratje.. bij mij komt het ook ietwat ongeloofwaardig over maar goed, het zal wel kloppen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Strugglemaster het volgende:
"de pezen van haar handen"
Hoe til je dan een kratje?
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zo gaan we niet met elkaar om in dit land!
Natuurlijk heel stoer om dit zo te roepen, maar het is net zo ziek als wat die gast heeft gedaan hè. Laat 'm gewoon maar opgepakt worden en z'n straf uitzitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met z'n allen deze dader levend in een kokend vat olie gooien, om te zien hoe hij reageert. Mocht hij opgepakt worden.
...mogen wij weer betalen met z'n allen, doe maar niet. Ik zeg: Enkeltje Fukushima voor die gast. Kan 'ie nog wat nuttigs terugdoen, en daarna gewoon lekker doodgaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, dit soort figuren horen in een gesticht en nergens anders.
Het maakt me niet uit, zolang dit soort figuren maar uit de samenleving worden gehaald.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef my2cents het volgende:
[..]
...mogen wij weer betalen met z'n allen, doe maar niet. Ik zeg: Enkeltje Fukushima voor die gast. Kan 'ie nog wat nuttigs terugdoen, en daarna gewoon lekker doodgaan.
De doodstraf heeft als nadeel dat je hem maar één keer kunt uitvoeren.. Tja..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:32 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Als hij al gekeken heeft is het waarschijnlijk een stuk minder enigmatisch dan je hier schetst. Vooropgesteld dat hij de krat heeft ingeleverd bij de Albert Heijn stond hij dan waarschijnlijk door het gat van de emballagemachine te gluren.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ergens fascineert het me ook wel... wat zo iemand nou beweegt om dit te doen. Zou hij om de hoek hebben gestaan, hebben gekeken naar hoe zijn slachtoffer gewond raakte? Zou dit zijn eerste sadistische daad zijn, of heeft hij meer op zijn kerfstok...?
Inneresting...
Misschien kijk ik te veel Most Evil op Discovery.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als hij al gekeken heeft is het waarschijnlijk een stuk minder enigmatisch dan je hier schetst. Vooropgesteld dat hij de krat heeft ingeleverd bij de Albert Heijn stond hij dan waarschijnlijk door het gat van de emballagemachine te gluren.
Misschien is het eerder een of andere zonderling met paranoide waanideeën die vanuit een dwanggedachte of waanidee meent dit soort dingen te moeten doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ergens fascineert het me ook wel... wat zo iemand nou beweegt om dit te doen. Zou hij om de hoek hebben gestaan, hebben gekeken naar hoe zijn slachtoffer gewond raakte? Zou dit zijn eerste sadistische daad zijn, of heeft hij meer op zijn kerfstok...?
Inneresting...
Is die kerel eigenlijk nog opgepakt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:49 schreef Vengerr het volgende:
Zelfde orde als die psychopaat die valkuilen met punji spiesen groef op joggingpaden of lui die tegels van viaducten gooien of staaldraad boven fietspaden spannen.![]()
![]()
![]()
Celstraf en lange tijd TBS want dit soort lui zijn bezig de moed op te bouwen voor de eerste moord in een serie.
Ik denk meer dat hij de nieuws-coverage heeft gevolgd (en vooral daar op kickt)quote:Op zondag 27 maart 2011 13:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Inneresting...
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Interesting, maar dan als een inspector Gadget uitgesproken.
Waarschijnlijk niet, anders was het wel in het nieuws geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Is die kerel eigenlijk nog opgepakt?
quote:Nederlanders die 14 mannen met hiv besmetten voor rechter
14/10/'08 In Nederland is het ophefmakende proces van start gegaan tegen drie mannen die 14 andere mannen bewust besmet zouden hebben met het hiv-virus, dat tot AIDS kan leiden.
De aanklacht tegen de drie homoseksuele mannen luidt dat ze seksfeestjes promootten op het internet om vervolgens hun gasten te drogeren, hen te verkrachten, om tenslotte naalden met hun eigen besmette bloed bij hen te injecteren. Twaalf van veertien vermeende slachtoffers testten nadien inderdaad positief op het hiv-virus.
De drie verdachten riskeren 21 jaar celstraf als ze door de rechter in Groningen veroordeeld worden. Zij worden aangeklaagd voor aanranding, verkrachting en bezit van illegale drugs.
tepelseks
Peter M., Wim D. en Hans J. ontkennen de beschuldigingen en zeiden dat de spuiten enkel gebruikt werden als seksspeeltjes. Bij 'tepelseks' worden naalden in de tepels van de partner gestoken. Daarnaast werden ook de penis en scrotum van hun sekspartner doorprikt.
Oef, dat scheelt! Ik was al bang dat ze allerlei perverse dingen zouden doen met die naalden.quote:Peter M., Wim D. en Hans J. ontkennen de beschuldigingen en zeiden dat de spuiten enkel gebruikt werden als seksspeeltjes. Bij 'tepelseks' worden naalden in de tepels van de partner gestoken. Daarnaast werden ook de penis en scrotum van hun sekspartner doorprikt.
Hele zieke mensen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef again1928 het volgende:
Zou willen dat ze eens uitzoeken wat voor een soort mensen dit zijn.
http://pasteurella.blogsp(...)lkuil-verdachte.htmlquote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Is die kerel eigenlijk nog opgepakt?
Zal wel tot op het bot zijn gegaan. Als je daarna je vuisten gebald houdt valt het wel mee qua bloed, maar als je je vingers strekt en de wonden opentrekt...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:28 schreef julian6 het volgende:
Het bloed moet echt gegutst hebbenIk merk dat ik af en toe moet kokhalzen als ik denk hoe het eruit gezien moet hebben. Nietsvermoedend pakt dat meisje de krat op, helse pijn, keihard gillen en misschien wel vingers die half doorgesneden zijn
Bierkratten halen zal idd nooit meer hezelfde zijn.
Als er lege flesjes in zaten is het minder erg dan met volle flesjes.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Zal wel tot op het bot zijn gegaan. Als je daarna je vuisten gebald houdt valt het wel mee qua bloed, maar als je je vingers strekt en de wonden opentrekt...
Als je pezen door zijn strekken je vingers vanzelf welquote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Zal wel tot op het bot zijn gegaan. Als je daarna je vuisten gebald houdt valt het wel mee qua bloed, maar als je je vingers strekt en de wonden opentrekt...
bronquote:Slachtoffer mesincident schrik te boven
STEENWIJK - Attie Leyenaar uit Tuk is de eerste schrik te boven. Ze wil na het mesjesincident van vrijdag nu vooral weer zo snel mogelijk aan de slag bij de Albert Heijn in Steenwijk.
Vrijdag werd Leyenaar het slachtoffer van een bizarre daad. In de handgrepen van een bierkrat waren vlijmscherpe messen aangebracht. Leyenaar greep nietsvermoedend met haar linkerhand in het mes. Het mes sneed de pezen van haar ring- en middelvinger door. "Ik dacht nog even dat het glas was", vertelt ze een dag later. "Mijn hand bloedde hevig. Pas later, in de kantine, werd me duidelijk dat het iets anders geweest moest zijn."
De plastisch chirurg in het ziekenhuis van Hoogeveen heeft haar verzekerd dat er geen blijvend letsel zal ontstaan. "Dat is een hele opluchting", zegt zij. Van het waarom van de dader heeft ze geen idee. "Het moet in elk geval een zieke geest zijn geweest." Ze gelooft niet dat de dader haar persoonlijk wilde treffen. "Dit had iedere medewerker kunnen overkomen. Ik was toevallig in de buurt. Wie bedenkt het nu om messen in een krat te verstoppen! Daarop kun je nooit voorbereid zijn."
Of ze in het vervolg voorzichtiger is kan ze niet zeggen. "Je kunt ook niet overal bij nadenken."
Na het artikel zaterdag in deze krant kreeg de vrouw honderden reacties. Die hebben haar goed gedaan. "Mijn telefoon stond niet stil. Iedereen was bezorgd."
De politie heeft nog geen dader aangehouden. Wel wordt gezocht naar een vermoedelijke dader, een man tussen de twintig en 25 jaar. Naar het motief van de dader gist de politie nog. Albert Heijn adviseerde in Steenwijk alle slijterijen de voorraad bierkratten na te kijken. Ook zijn na het incident AH-filialen in de regio Noord gewaarschuwd.
Tot het bot? Leeg kratje weegt 40 kilo?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Nog nooit stanleymesjes gevoeld? Die dingen hebben vrij weinig druk nodig om ergens doorheen te snijden.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Tot het bot? Leeg kratje weegt 40 kilo?
Schat ik heb hier meer messen liggen dan jouw ouders in de keukenlaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nog nooit stanleymesjes gevoeld? Die dingen hebben vrij weinig druk nodig om ergens doorheen te snijden.
Gelukkig.quote:De plastisch chirurg in het ziekenhuis van Hoogeveen heeft haar verzekerd dat er geen blijvend letsel zal ontstaan.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Schat ik heb hier meer messen liggen dan jouw ouders in de keukenla
wow mag ik je aanraken? Had ik maar zoveel messen!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
Schat ik heb hier meer messen liggen dan jouw ouders in de keukenla
Scherp!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
wow mag ik je aanraken? Had ik maar zoveel messen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |