quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ff snel hup hup en geen huilie-muziek maar Slayer.
en geen cake maar kaas.
met kaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat ze mijn lichaamsdelen in plastic zakken doen en op meerdere plaatsen begraven.
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ff snel hup hup en geen huilie-muziek maar Slayer.
en geen cake maar kaas.
wat hebben jullie toch met kaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef Aestivate het volgende:
Alles met kaas. De kist, de cake, zelfs de rouwstoet.
Of je ouders zorgen dat jullie dan tegelijkertijd sterven. Stoppen jullie beide in een kist en besparen zo de kosten. Jouw verzekeringsgeld wordt opgemaakt op hawaī. Dus betalen ze nu iets minder voor jou zodat het niet te veel opvalt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik vandaag gezien heb is vreemd, ik ben door de papieren van m'n ouders gegaan en vond m'n eigen begrafenisverzekering: ik ben voor 1000 euro minder verzekerd dan m'n broertje! Ze vinden hem meer waard en hij krijgt gewoon een mooiere begrafenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
dat weet ik nog niet zeker.quote:
en dan ga je pas echt doodquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef Geelman het volgende:
Ik wil keiharde deathmetal op m'n begrafenis!!!!!!!!111einz
nog zo een.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:39 schreef hussyfan11 het volgende:
als een fok!ker dood gaat komen de mensen pas te laat erachter, het lichaam is dan al weggerot achter de pc.
Prima, maar geen gejank in KLB als het wel zo blijkt te zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |