Jup, 250.000 op teller. Best jong dus nog.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Stond er serieus een verlaten Mercedes nog daar?
Kut, zo een heb ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 04:40 schreef problematiQue het volgende:
De foto van de graffiti is een positieve uitschieter.
Viel me al op dat ik je gisteren niet meer zag hier, had al zo'n vermoeden dat je vrij snel je bed in was gedoken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef Puala het volgende:
Zo, na een avondje + nacht uitrusten. Was gesloopt na een x aantal nachten weinig slaap + een meet. Ben ik weer in het land van de levenden![]()
Ik heb nog niets op mijn pc staan, dus vanavond komt mijn serieZal ook kijken of ik nog een paar oudjes van de vorige keer kan vinden van zelfde locaties/herkenbare dingen. Dan zien jullie het verschil waar ik het over heb gehad
Nee, ik zei toch sneaky.quote:
Die wil ik ook opzoeken als ik dit jaar naar Doel ga, echt gaaf.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, 250.000 op teller. Best jong dus nog.
Ach,... dat zien we over 9 maanden welquote:
Gast?!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach,... dat zien we over 9 maanden wel
Whehehe,... ik had gedroomd over een verlaten loods oid tijdens jullie meet. Raveparty op het eind etc. De rest staat me niet zo goed meer bijquote:
Ik dacht hetzelfde ja. Toch wel grappig om te zien hoe iedereen ergens anders op focust... In de foto's van Merlijn hierboven zie ik details die me zelf niet zo zijn opgevallen, de schroefjes bijvoorbeeld, of de Royal London.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef Toruk-Makto het volgende:
zie dat ik nu ook weer het e.e.a. gemist heb.....
Was volgens mij dat ene grote villa met die grote serre (" Dat ene huis....quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik zelfs dat gat in de muur compleet gemist.
Nee toch? Die trap had vloerbedekking (waarvan een deel zilver gespoten was).quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Was volgens mij dat ene grote villa met die grote serre (" Dat ene huis....") , bovenste verdieping
Dat was wel het huis met die XXL serre en idiote indeling met/zonder marmeren vloer op de 1e verdiepingquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm, dan ben ik abuis. Het was het ene huis waar Puala niet onderaan de trap op de foto wilde.
Denk jij dat er een kraker blijft zitten als er 8 man door een huis lopen die geluiden maken alsof er een pistool op scherp wordt gezet?quote:
Hmmm,... mja... en die condensatoren van de flitsers die vollopen zijn ook intimiderend natuurlijk. Ik weet niet... toen ik laatst in België was en zo'n schmützig matrasje in de hoek zag liggen, werd ik toch wat alerterquote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk jij dat er een kraker blijft zitten als er 8 man door een huis lopen die geluiden maken alsof er een pistool op scherp wordt gezet?
Anyway, ik zie dat Merlijn een aantal foto's heeft die ik zelf heel erg tof vind. Vooral omdat ik precies dezelfde heb
Ik moet zeggen dat ik dat maar een paar keer heb gehad, vooral als ik alleen op een zolder oid stond. Over het algemeen stonden we vaak met 2 man of meer in een kamer.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hmmm,... mja... en die condensatoren van de flitsers die vollopen zijn ook intimiderend natuurlijk. Ik weet niet... toen ik laatst in België was en zo'n schmützig matrasje in de hoek zag liggen, werd ik toch wat alerterJe weet nooit wat voor gedrocht er uit de duisternis zou kunnen verschijnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |