Dan spring je bij mij achterop de fietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het proberen om een lift te regelen, maar het wil niet echt vlotten
Als dat morgen net zo is als vandaag dan heeft het echt geen zin om mij op te halen. Wel tof van je trouwens.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Crap, niet echt om de hoek ofzo....
[..]
Ik was je wel op komen halen, maar als ik zo dat eerste gedeelte lees, gaat dat een uitdaging worden om uberhaupt in de buurt te komen.
Kan ik net zo goed zelf komen op mijn racefietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan spring je bij mij achterop de fiets![]()
[..]
Als dat morgen net zo is als vandaag dan heeft het echt geen zin om mij op te halen. Wel tof van je trouwens.
Serieus alles staat vast in de gehele stad. Het lijkt wel spitsuur maar dan nog erger en dat op een zaterdag. Waarom moeten ze nu weer precies DIT weekend die weg afsluiten, echt niet normaal.
Laat het dan maar schieten. Dit komt gewoon erg kut uit. Want ik denk echt dat je +2 uur onderweg bent naar mij zoals het er nu uit ziet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:39 schreef Merlijn het volgende:
Overigens woon ik pal naast een metrostation hoor, maar ja, als je -net als ik overigens- een aversie tegen die krengen hebt dan heeft het geen zin.
Ik kan dan beter nu maar meteen nee zeggen omdat ik anders vanavond weer zit met de vraag of ik het laat kan maken of niet. Als dat zo is en ik moet er morgen weer vroeg uit dan ben ik zo brak als een......ja, brak iemand.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef Merlijn het volgende:
Ach, wellicht is het morgen beter. [/sindswanneerbenikoptimist....]
Ook niet als je naar bijvoorbeeld een station reist waar iemand langsrijdt? Ik woon bijvoorbeeld ook niet echt op iemands route, maar ik heb dus met Paula afgesproken op een station dat op háár route ligt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het proberen om een lift te regelen, maar het wil niet echt vlotten
Ik heb al contact gehad met Ebeaydojraes, die zou ik oppikken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Merlijn het volgende:
Nou vooruit, ik lurk alweer te lang in dit topic in plaats van gewoon meegaan. als er nog een fotonoob welkom is
wil ik Wiebel en eba....ebu...ebeaydojraes wel meenemen vanuit Hoogvliet.
PM even voor foonnummer
Supertof! Hoe laat en waar in Amsterdam zou je dan zijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:39 schreef Toruk-Makto het volgende:
[..]
Ik heb al contact gehad met Ebeaydojraes, die zou ik oppikken.
Maar als die nou met jou meekan/wil?
Kan ik Kanovinnie meenemen vanuit Amsterdam, moet daar nog iemand oppikken.
Zit nu nog niets in, maar ik wacht het af! Tof!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Toruk-Makto het volgende:
@ Merlijn, hij wil wel met jou meerijden, zal straks wel contact zoeken met je.
@ Kanovinnie, zie inbox.
Kijk aan. Alles toch Bon....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:10 schreef Toruk-Makto het volgende:
@ Merlijn, hij wil wel met jou meerijden, zal straks wel contact zoeken met je.
@ Kanovinnie, zie inbox.
Geluktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ook niet als je naar bijvoorbeeld een station reist waar iemand langsrijdt? Ik woon bijvoorbeeld ook niet echt op iemands route, maar ik heb dus met Paula afgesproken op een station dat op háár route ligt.
Moet voor jou toch ook wel lukken? Kan me niet voorstellen dat er niemand uit de randstad komt.
Zo'n klootzak in een lichtblauw t-shirt zeker?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:50 schreef Snuffel88 het volgende:
Ik heb ook wel een paar foto´s van mensen die pech hebben net voor me camera te staan of te hebben gelopen =P.
Vanaf de dijk toevallig?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef Omniej het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog een semi-groepsfoto, sneaky van bovenaf. Is m'n enige foto waar de meesten (6 personen) van de groep op staan, maar is een kutfoto geworden helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |