quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:33 schreef Stability het volgende:
ze wil laura voor haar karretje spannen
Och jee, Spuit 11 geeft ook weer modder..quote:
De beste wensen voor jou hoor lievie, verzin er maar iets mooi' s bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Och jee, Spuit 11 geeft ook weer modder..
Je hoort toch wat er gezegd wordt op stream? Of kan je dat met je IQ-tje Nowlive niet volgen?
dag bolletjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef bollokus het volgende:
mensen Fokkers ben er even vandoor, dat gezeur met eten ze hebben verdomme toch genoeg liggen...stakkers!
quote:Undercover
25 maart om 17.10
Niets is wat het lijkt in het Huis der Geheimen.
Een aantal bewoners denkt dat Joanna een medewerker is van De Stem. Vooral Gerard is hier veel mee bezig, maar het is Aafke die een drukpoging waagt. Na de confrontatie met Joanna zet ze haar vermoeden door en wacht vol spanning op de uitslag. De Stem heeft slecht nieuws, Joanna is geen medewerker van Secret Story. Om verdere speculaties voor te zijn, doet De Stem nog een extra mededeling. Niemand in het huis is een medewerker van De Stem.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Huh? Wanneer is dir gebeurd dan of heb ik iets gemist?
[..]
Dat zal wel in een SL gebeurd zijn dan, alles voor de TV uitzending.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Huh? Wanneer is dit gebeurd dan of heb ik iets gemist?
[..]
Precies! Er is echt geen alarm afgegaan vandaag. De streams staan hier de hele dag op de achtergrond aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Toverheks het volgende:
ze maken gewoon nieuws of er moet een sl steeds geweest zijn want dit is helemaal niet gebeurt
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef bollokus het volgende:
mensen Fokkers ben er even vandoor, dat gezeur met eten ze hebben verdomme toch genoeg liggen...stakkers!
daarom, zijn gewoon een stelletje oplichtersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Er is echt geen alarm afgegaan vandaag. De streams staan hier de hele dag op de achtergrond aan.
Ze hadden het er vorige week al over. Het viel iedereen op dat Jo wel heel vaak de KVDW mag bezoeken en toen herinnerde Aafke zich dat ze Joanne bij de casting als fotografe heeft gezien en dat ze bij de medewerkers van Endemol zat. Toen Aafke dat vertelde werd er omgeroepen dat Aafke de regels overtrad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
Huh? Wanneer is dit gebeurd dan of heb ik iets gemist?
[..]
Ja, dat heb ik ook meegekregen, maar er is vandaag niet gedrukt. Misschien wel gedrukt, maar het alarm is niet afgegaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hadden het er vorige week al over. Het viel iedereen op dat Jo wel heel vaak de KVDW mag bezoeken en toen herinnerde Aafke zich dat ze Joanne bij de casting als fotografe heeft gezien en dat ze bij de medewerkers van Endemol zat. Toen Aafke dat vertelde werd er omgeroepen dat Aafke de regels overtrad.
zo doen stumperds altijd he....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef rita1959 het volgende:
jo alleen maar weer ik ik ik ik gadverdarrie
ik ook ik zweer het 100000000%quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:43 schreef Zzoos het volgende:
nou als die drie over blijven dan ben ik al afgehaakt
denk niet dat Alex dat gaat doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:44 schreef suzi1 het volgende:
okay, het is nu dus de bedoeling dat lau ervoor gaat zorgen dat lex geer gaat bekstekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |