Ze mogen nog niet drukken van de stemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef scooby-doo het volgende:
Had aafke nog gedrukt op het geheim van Gerard?
Oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet drukken van de stem
ingefluistert door haar gabbertjes achter de schermenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Jo ineens aan de wijsheid over geld parkeren? Tot nu toe heeft Geer dat alleen gedaan.
en dat zijn er heel wat volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ingefluistert door haar gabbertjes achter de schermen
of gewoon geer napratenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat was toch iets van bollywooddanser of niet ?!?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Ah, Flip weet dus ook wat het geheim van Karim is, Jo heeft het hem verteld.
Juistem, net als Bollywoodacteur. Volgens mij kent ze het woord niet eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
nee maar ik vind Gerard eerder in een bollywood film passen dan karim als ik eerlijk ben, en misschien worden wij kijkers ook steeds op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Juistem, net als Bollywoodacteur. Volgens mij kent ze het woord niet eens.
dat gerard binnen is na een hoofdrol te hebben gespeeld in een bollywood film!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar ik vind Gerard eerder in een bollywood film passen dan karim als ik eerlijk ben, en misschien worden wij kijkers ook steeds op het verkeerde been gezet
hoezo dat het is toch al bekend gemaakt in de show en aan het huis van geer te zien ....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar ik vind Gerard eerder in een bollywood film passen dan karim als ik eerlijk ben, en misschien worden wij kijkers ook steeds op het verkeerde been gezet
dat laatste, het is weekend bollo, breek die kelder maar weer openquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoezo dat het is toch al bekend gemaakt in de show en aan het huis van geer te zien ....
edit: of denk ik weer te serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |