http://tinyurl.com/64j96xgquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef mangalie het volgende:
Ik heb nog nooit een bollywoodfilm gezienWat moet ik me daarbij voorstellen? Film uit India
Het blijft me opvallen dat als anderen dan Herr Flipp en Jojanka het er over hebben er meteen een overtreding word gemeldt door de stem.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
daarom, er mocht niet over elkaar geheim gepraat worden onderling, ook niet bekonkelen echt het hele concept van SST leven ze niet na, niet voor en niet achter de schermen
ok, zit nog niet in hnet weekend ritme!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat laatste, het is weekend bollo, breek die kelder maar weer open
quote:
stur mij een kopie danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
maar dat heeft niks met de streams te maken
teveel aktie
zoekt en gij zult vindenquote:
Kindjes van God hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:24 schreef Capt1caveman het volgende:
Het blijft me opvallen dat als anderen dan Herr Flipp en Jojanka het er over hebben er meteen een overtreding word gemeldt door de stem.....
Nu is het zoals inmiddels gewoon is, stil....
Dan hoeft de mamma van Monique zich daar iig niet druk om te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna heeft de uitslag van de psychologische test en haar aidsuitslag niet gekregen.
Ze hebben dus ook een HIV-test moeten ondergaan. Weten we dat ook weer.
echt ziek jij he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna heeft de uitslag van de psychologische test en haar aidsuitslag niet gekregen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan hoeft de mamma van Monique zich daar iig niet druk om te maken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan hoeft de mamma van Monique zich daar iig niet druk om te maken
nee, dat is ergens een oor voor hebben.... en het gaat over de streamquote:
nou dat is oud nieuws he PB, bij elke rls worden ze getest, geestelijk en lichaamlijk, en er is ook bij SST een dokter achter de schermen voor 24 uur he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
kijken hoe lang het duurt dat laura erbij komtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef rita1959 het volgende:
Alex van de ene slaapstand in de andere
Prima script.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:30 schreef Flashbox het volgende:
Maandag 2 er uit, Dinsdag 2 er uit, Woensdag 2 er uit, en Donderdag de Finale met 4 man.
Als je naar de streams kijkt lijkt het wel of dit het nieuwe script is. Ze willen in eens alle geheimen er uit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |