Maar dan heb je wel wat!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Gistermiddag een prachtige tuinset gezien die we nu wel erg graag in de achtertuin zouden willen zetten. Het kost alleen wel het dubbele als de prijs die ik in mijn hoofd had zitten
Tuinmeubelen zijn verdorie nog duurder dan gewone meubelen
Ga experimenteren met medicijnenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:08 schreef Bozz187 het volgende:
Dude ben je net 3 kwartier aan het werk, is er niks meer te doen wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
Hoe noem je kaas die niet van jou is?heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je kaas die niet van jou is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slecht.
All good things are wild and free.
Hoe noem je kaas die niet van jou is?is het weer zo'n dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je kaas die niet van jou is?Haha, toch wel even hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Michhas, zullen wij samen spelen? Fuck het weer, gewoon hardcore met gordijnen dicht blijven gamen.quote:
Dude!?!?!?!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Michhas, zullen wij samen spelen? Fuck het weer, gewoon hardcore met gordijnen dicht blijven gamen.
Ik zal nog ongeveer 60x de lente meemaken in mn leven dus 1x eventjes wat minder is niet zo ergquote:
Ik heb nog amper de tijd gehad om in die zonnetje te zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zal nog ongeveer 60x de lente meemaken in mn leven dus 1x eventjes wat minder is niet zo erg
Ik denk meer dat hij bedoelt dat je graag met mich wilt spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zal nog ongeveer 60x de lente meemaken in mn leven dus 1x eventjes wat minder is niet zo erg
Dat komt door de houtbehandeling. Die dingen moeten veel beter bewerkt zijn omdat ze regen moeten doorstaan enzulks.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Gistermiddag een prachtige tuinset gezien die we nu wel erg graag in de achtertuin zouden willen zetten. Het kost alleen wel het dubbele als de prijs die ik in mijn hoofd had zitten
Tuinmeubelen zijn verdorie nog duurder dan gewone meubelen
Hij is van Aluminium en Wickerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt door de houtbehandeling. Die dingen moeten veel beter bewerkt zijn omdat ze regen moeten doorstaan enzulks.
Goeiemorgen trouwens.
Whehe oke, dan weet ik het niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is van Aluminium en WickerDus houtbewerking zal er weinig mee te maken hebben
Aluminium buitenkant, houten binnenkant!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is van Aluminium en WickerDus houtbewerking zal er weinig mee te maken hebben
Hout IN het frame?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Aluminium buitenkant, houten binnenkant!
Houtspanen, jeweetz!quote:
Nuff said.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
Kakzooi ik verveel helemaal naar de kanker tliz stuur eens ff wat pica's kan ik me ff vermaken
omgquote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
Kakzooi ik verveel helemaal naar de kanker tliz stuur eens ff wat pica's kan ik me ff vermaken
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.quote:
!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.
Dan moet je ook altijd even je muis op het linkje houden zie je vanzelf onder in beeld waar je heen gestuurd word.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.
wilde een grap maken over hoe groot is jou mond?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
Maar boz.kijken of je vrijdag ook nog zo durft te praten.
Waarom kan ik dit soort grappen beter hebben van jou dan van kutkabouter.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wilde een grap maken over hoe groot is jou mond?
Maar op vrijdagen ben ik altijd een hele rustige jongen hoor die nooit met meisjes durft te praten
Discriminatie?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit soort grappen beter hebben van jou dan van kutkabouter.
Weet ik, maar ik vergeet dat altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je ook altijd even je muis op het linkje houden zie je vanzelf onder in beeld waar je heen gestuurd word.
omdat ik niet bij elk gesprek dat over vrouwen gaat meteen die grappen maak. Plus ik ben gewoon geweldigquote:
en bescheidenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat ik niet bij elk gesprek dat over vrouwen gaat meteen die grappen maak. Plus ik ben gewoon geweldig
en wat levert dat op want leer is gelijk aan geen alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom je vrijdag dan wel in je sexy leren motor pak?
Dan ga je gewoon met de trein. Maar doe je net alsof je met de motor bent. Neem je gewoon je helm mee. Geloof me chick diggen je.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en wat levert dat op want leer is gelijk aan geen alcohol
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorryquote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon met de trein. Maar doe je net alsof je met de motor bent. Neem je gewoon je helm mee. Geloof me chick diggen je.
You tell her bozzquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorry
Dan houd ik mijn kaken ook stijf op elkaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorry
Oke komt de cockblock.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke komt de e hossel
Let op: of tam moet je een slaapregelen.
kan niet ivm je kniequote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke komt de cockblock.
Let op: Bozz je mag best bij mij slapen hoor
oke nu houdt ik op met die kut grappen wordt er een beetje gek van. Maar T wordt er in A-town gemeet dan?quote:
Ik wil best vrijdag komen ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke nu houdt ik op met die kut grappen wordt er een beetje gek van. Maar T wordt er in A-town gemeet dan?
ja maar met wat ik ook nog op het werk aan grappen maak zit ik alweer op het daglimiet dus nee.quote:
Een daglimiet op grappen. Moet niet gekker worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar met wat ik ook nog op het werk aan grappen maak zit ik alweer op het daglimiet dus nee.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vrijdag sowieso al in de stad. Afscheidsfeestje van collega van mijn vriend.Mocht dat niet gezellig zijn wat ik al wel verwacht haha kom ik even.
quote:
Pff NPM pakt je hard gek:quote:
Deze is nog best lachenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf deze fantastisch vindenMooi lip sync ook
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf deze fantastisch vindenMooi lip sync ook
Whehehequote:
Niet goedquote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zondag op een terrasje zitten ging wel?
Jazeker was wel goed dat die maat van mij er bij kwam hij is wel echt pro in zombiesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
oke net was wel een chill potje zombies met ross en stef
ja jullie 2 hebben wel een goeie strategie met zombies, iig beter dan ross en ik die normaal nooit voorbij ronde 8 komen. en we konden zelfs mee helpen tot ronde 20 wat normaal ook anders is.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker was wel goed dat die maat van mij er bij kwam hij is wel echt pro in zombies
toen had ik ook nog hk en rpk pack n punched ray gun was iets laterquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Tot ronde 17 ofzo was het echt een eitje, maar vanaf dat punt begon ik wel behoorlijk te falen aangezien jullie allemaal een raygun of thunder gun hadden en ik nog met mijn HK rondhobbelde
Als je eenmaal in de latere rondes vaak neergaat blijf je maar jugger kopen schiet dan niet meer opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Tot ronde 17 ofzo was het echt een eitje, maar vanaf dat punt begon ik wel behoorlijk te falen aangezien jullie allemaal een raygun of thunder gun hadden en ik nog met mijn HK rondhobbelde
Jugger? Daarbij denk ik aan de juggernaut. Godverdomme, als ik dat deuntje al hoorde dat hij er aan kwam gooide ik de controller al op de grond.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je eenmaal in de latere rondes vaak neergaat blijf je maar jugger kopen schiet dan niet meer op
ja dan heb je meer health ga je niet zo snel dood, erg handig met het stappen trouwensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jugger? Daarbij denk ik aan de juggernaut. Godverdomme, als ik dat deuntje al hoorde dat hij er aan kwam gooide ik de controller al op de grond.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dan heb je meer health ga je niet zo snel dood, erg handig met het stappen trouwens
En terecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik roep dat nu de hele tijd.YEAAAH buddy.
Omg, net op mtv die snooki op het strand.quote:
Noobs, level 30 net gehaaldquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja jullie 2 hebben wel een goeie strategie met zombies, iig beter dan ross en ik die normaal nooit voorbij ronde 8 komen. en we konden zelfs mee helpen tot ronde 20 wat normaal ook anders is.
In je eentje? Mijn hoogste is 25.. als ik met vrienden speel loop ik alleen maar iedereen te reviven de hele tijd en kom ik sowieso niet verder dan 15 ofzo.quote:
Nee met 2 maten van me, waren tot level 31 gekomen en door domme fouten dood gegaanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
In je eentje? Mijn hoogste is 25.. als ik met vrienden speel loop ik alleen maar iedereen te reviven de hele tijd en kom ik sowieso niet verder dan 15 ofzo.
Of je nou bij level 7 of 25 doodgaat (verder ben ik nooit gekomen), het zijn altijd fouten die niet hadden gehoeven... En idd, je bent zo fucking lang bezig en daarna heb je echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Five ook al veelvuldig gespeeld?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee met 2 maten van me, waren tot level 31 gekomen en door domme fouten dood gegaan3 uur spelen weg
Nee vind alleen Kino leuk, lekker rondjes rennen of campen in de allyquote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Of je nou bij level 7 of 25 doodgaat (verder ben ik nooit gekomen), het zijn altijd fouten die niet hadden gehoeven... En idd, je bent zo fucking lang bezig en daarna heb je echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Five ook al veelvuldig gespeeld?
Idd, quadriple headshots geven als ze allemaal mooi in een rijtje lopen.. als een gek sprayen met double tap root beerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee vind alleen Kino leuk, lekker rondjes rennen of campen in de ally
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |