Oke komt de cockblock.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke komt de e hossel
Let op: of tam moet je een slaapregelen.
kan niet ivm je kniequote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke komt de cockblock.
Let op: Bozz je mag best bij mij slapen hoor
oke nu houdt ik op met die kut grappen wordt er een beetje gek van. Maar T wordt er in A-town gemeet dan?quote:
Ik wil best vrijdag komen ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke nu houdt ik op met die kut grappen wordt er een beetje gek van. Maar T wordt er in A-town gemeet dan?
ja maar met wat ik ook nog op het werk aan grappen maak zit ik alweer op het daglimiet dus nee.quote:
Een daglimiet op grappen. Moet niet gekker worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar met wat ik ook nog op het werk aan grappen maak zit ik alweer op het daglimiet dus nee.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben vrijdag sowieso al in de stad. Afscheidsfeestje van collega van mijn vriend.Mocht dat niet gezellig zijn wat ik al wel verwacht haha kom ik even.
quote:
Pff NPM pakt je hard gek:quote:
Deze is nog best lachenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf deze fantastisch vindenMooi lip sync ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |