Hout IN het frame?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Aluminium buitenkant, houten binnenkant!
Houtspanen, jeweetz!quote:
Nuff said.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
Kakzooi ik verveel helemaal naar de kanker tliz stuur eens ff wat pica's kan ik me ff vermaken
omgquote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
Kakzooi ik verveel helemaal naar de kanker tliz stuur eens ff wat pica's kan ik me ff vermaken
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.quote:
!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.
Dan moet je ook altijd even je muis op het linkje houden zie je vanzelf onder in beeld waar je heen gestuurd word.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.
wilde een grap maken over hoe groot is jou mond?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
Maar boz.kijken of je vrijdag ook nog zo durft te praten.
Waarom kan ik dit soort grappen beter hebben van jou dan van kutkabouter.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wilde een grap maken over hoe groot is jou mond?
Maar op vrijdagen ben ik altijd een hele rustige jongen hoor die nooit met meisjes durft te praten
Discriminatie?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit soort grappen beter hebben van jou dan van kutkabouter.
Weet ik, maar ik vergeet dat altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je ook altijd even je muis op het linkje houden zie je vanzelf onder in beeld waar je heen gestuurd word.
omdat ik niet bij elk gesprek dat over vrouwen gaat meteen die grappen maak. Plus ik ben gewoon geweldigquote:
en bescheidenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat ik niet bij elk gesprek dat over vrouwen gaat meteen die grappen maak. Plus ik ben gewoon geweldig
en wat levert dat op want leer is gelijk aan geen alcoholquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom je vrijdag dan wel in je sexy leren motor pak?
Dan ga je gewoon met de trein. Maar doe je net alsof je met de motor bent. Neem je gewoon je helm mee. Geloof me chick diggen je.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en wat levert dat op want leer is gelijk aan geen alcohol
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorryquote:Op maandag 28 maart 2011 14:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon met de trein. Maar doe je net alsof je met de motor bent. Neem je gewoon je helm mee. Geloof me chick diggen je.
You tell her bozzquote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorry
Dan houd ik mijn kaken ook stijf op elkaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
chicks diggen me sowieso al, en ik ga niet met de trein in motorpak sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |