Hmmmm beerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu nog steeds over bier trouwens?
Nee, 4e vacature waarbij ik in de procedure zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat er 4 neuken vanavond?
Ook een soort omhoog neuken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, 4e vacature waarbij ik in de procedure zit.
Ja dat is het gesticht hier ook, maar daar wil ik ook niet heen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Geen goede instelling maar het is wel een instelling.
dat mag je best denken, Bels was het er blijkbaar niet meee eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, ik verdien het veel meer!
check, voor jou ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
Peu, wellicht ten overvloede, maar je neemt wel wat glaswerk mee ok?
Ah fuck himquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag je best denken, Bels was het er blijkbaar niet meee eens
Idd! Hij is koning, hij bepaaldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
dat mag je best denken, Bels was het er blijkbaar niet meee eens
Als dat met die recruiters mag, dan graag, damn wat een mooie vrouwen zijn datquote:
IK WIL OOK!!quote:
Het zal mijn naam wel zijnquote:
Puss.. beetje wijn drinken.. Ben je gay ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Q ging over zijn hagje dus. Hmm ik als dagelijkse wijndrinker mag hopen dat ik wel ergens tegen kan. Maar ja je weet het maar nooit...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je waarom hij weg was?
dat heet een wolk
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
je je weet Bels met de juiste woorden te raken
Zullen wij binnenkort dan maar eens een buitenborreltje drinken MissB?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu nog steeds over bier trouwens?
meteen eruit! we hebben hier al een excuushomo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puss.. beetje wijn drinken.. Ben je gay ofzo?
Moet wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |