aha dan ligt het daaraan, ik heb geen auto's van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Auto's van tegenwoordig hebben klote lak op waterbasis. Die zijn veel minder hard dan de oliegedragen lakken van vroeger. Dus 1 hele dag bakkende schijt op een metalliclak (ook nog eens minder hard) was succes verzekerd voor doffeplekken met scheurtjes erin waardoor je de blanke lak er doorheen zag.
Ik gaf het uit aan films en filmspullen en tijdschriften enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een jaar, toen had ik het een keer uitgegeven aan sigaretten ( eerste pakje ooit) en MacDonalds enzo en toen was het over.
noujah ik heb ook weleens poep op de auto, en ook weleens in de zomer... ik was het er gewoon weer af (zolang het er niet weken op zit)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij had de auto op Scheveningen staan, dus ws op een warme dag. En een dag in de volle zon met 30 graden maakt denk ik wel verschil toch?
Ja, ik lul ook maar wat, ik vond het wel plausibel. Weetikveel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
noujah ik heb ook weleens poep op de auto, en ook weleens in de zomer... ik was het er gewoon weer af (zolang het er niet weken op zit)
Al was je lulverhaal nog waarheid ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik lul ook maar wat, ik vond het wel plausibel. Weetikveel.
Ik vind zijn verhaal over oude en niuewe lak ook wel plausibel... maar mijn leaseauto werd ook niet wekelijks gewassen en ook daar niks er van meegemaakt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik lul ook maar wat, ik vond het wel plausibel. Weetikveel.
Radioactief zelfs tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Al was je lulverhaal nog waarheid ookmaakt zeker uit! Blijkt dat die vogels rond de zee chemische schijtfabrieken zijn. En hoe dieper je het land in gaat de vogels een stuk schoner schijten. Heeft iets te maken met vis die ook steeds chemischer blijkt te zijn...
Je gaat er 4 neuken vanavond?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Nice, optie nummer 4 dient zich aandit is een goede vrijdag
Ik dacht dat jij al het op een zuipen had gezetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat er 4 neuken vanavond?
het klinkt idd "nogal" tegenstrijdigquote:
Wie zegt dat ik dat nog niet gedaan heb?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al het op een zuipen had gezet
Mijn ma komt uit Alkmaar en die was echt verbaasd toen ze naar de Veluwe verhuisde, omdat ze daar wél auto's van ouder dan tien jaar zag. Dat hadden ze daar toen niet omdat door de zoute lucht auto's veel eerder gingen roesten. Toen dan he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Al was je lulverhaal nog waarheid ookmaakt zeker uit! Blijkt dat die vogels rond de zee chemische schijtfabrieken zijn. En hoe dieper je het land in gaat de vogels een stuk schoner schijten. Heeft iets te maken met vis die ook steeds chemischer blijkt te zijn...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind zijn verhaal over oude en niuewe lak ook wel plausibel... maar mijn leaseauto werd ook niet wekelijks gewassen en ook daar niks er van meegemaakt...
ik weet alleen mijn eigen ervaring ik ben geen poepeexpert
Zuipen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog niet gedaan heb?!
Euhm het is mooi weer, je moet buiten zitten, biertje pakken en genietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat nog niet gedaan heb?!
Ik ook nietquote:
ik snap wat je bedoeld hoor.. kan me alleen niet voorstellen dat het met 1 dag al zo is.... (simpewelweg omdat ik het zelf niet meemaak)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het er bij mij dus ook uitalleen dan in totaal 15 plekken verspreid over de gehel auto
Wie zegt dat hij niet op een terrasje zit nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm het is mooi weer, je moet buiten zitten, biertje pakken en genietenniet fokken
Ik doe iets verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm het is mooi weer, je moet buiten zitten, biertje pakken en genietenniet fokken
Morgen pannenkoeken etenquote:
Snap ik, was helaas wel het geval. Had ook dit niet verwacht en al helemaal niet van een auto die 2 jaar oud was. Maar ja Opel he...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld hoor.. kan me alleen niet voorstellen dat het met 1 dag al zo is.... (simpewelweg omdat ik het zelf niet meemaak)
Hoorde je m'n naamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen pannenkoeken eten![]()
Ik ben benieuwd
Opel, zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Snap ik, was helaas wel het geval. Had ook dit niet verwacht en al helemaal niet van een auto die 2 jaar oud was. Maar ja Opel he...
Jawel!!quote:
Ja, heul verkeerdquote:
Is goed, heb nog wel wat HJ staan, gouden carolus, andere sterkere biertjes, genoeg om je kotsend op het fietsje terug naar huis te sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet ik het je ook nog komen voordoen ook?
Kotsend? Wat denk je wel niet van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is goed, heb nog wel wat HJ staan, gouden carolus, andere sterkere biertjes, genoeg om je kotsend op het fietsje terug naar huis te sturen
Dat jij dit net zo min gaat trekken als almachtigequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kotsend? Wat denk je wel niet van mij
HJ!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is goed, heb nog wel wat HJ staan, gouden carolus, andere sterkere biertjes, genoeg om je kotsend op het fietsje terug naar huis te sturen
Lijkt me vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je gaat er 4 neuken vanavond?
Niks, ik verdien het veel meer!quote:
Ik heb bier op, wil je nu met me zoenen?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu nog steeds over bier trouwens?
Dat is toch geen instelling Q!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb bier op, wil je nu met me zoenen?!
Q ging over zijn hagje dus. Hmm ik als dagelijkse wijndrinker mag hopen dat ik wel ergens tegen kan. Maar ja je weet het maar nooit...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat jij dit net zo min gaat trekken als almachtigeQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |